Værdiopdatering endnu ikke sket?

Skrevet i Generelt

Galax (Ikke aktiv hygger bare) 13. december 2020, 19:22
Hej alle sammen. Plejer værdiopdateringen ikke være kronologisk efter alder? Jeg kan se at en del 15-årige allerede har fået opdateret deres værdi, og mine 16-årige og for den sags skyld 15-årige har endnu ikke fået opdateret deres værdi? smiley

Galax (Ikke aktiv hygger bare) 13. december 2020, 19:25
Får jeg i så fald kompenseret for mit tab, da jeg klart mister en konkurrencefordel i forhold til andre, der har deres spillere på auktion, som har fået en højere værdi?

Tokyo (CK) Crew 13. december 2020, 19:28
De spiller, der har fået en værdiopdatering, skulle vel ikke være på ungdomsholdet, vel? Ungdomsholdet får altid deres værdi opdateret først ved mig.


Ignotus (--) 13. december 2020, 19:29
Galax sagde:
Hej alle sammen. Plejer værdiopdateringen ikke være kronologisk efter alder? Jeg kan se at en del 15-årige allerede har fået opdateret deres værdi, og mine 16-årige og for den sags skyld 15-årige har endnu ikke fået opdateret deres værdi? smiley
Det kan læse omkring værdiopdateringen her: https://www.virtualmanager.com/frequent_problems/45?query=Værdiopdatering
Galax sagde:
Får jeg i så fald kompenseret for mit tab, da jeg klart mister en konkurrencefordel i forhold til andre, der har deres spillere på auktion, som har fået en højere værdi?
Nej det kan du ikke smiley

Galax (Ikke aktiv hygger bare) 13. december 2020, 19:34
Tusind tak for svar smiley

Galax (Ikke aktiv hygger bare) 13. december 2020, 19:46
Men altså hvis der så går fx 2 timer i stedet for 1 time som angivet, så må der da være en form for godtgørelse, eller er det er en systemfejl, der bare ikke vil blive taget højde for? smiley

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 13. december 2020, 19:51
Galax sagde:
Men altså hvis der så går fx 2 timer i stedet for 1 time som angivet, så må der da være en form for godtgørelse, eller er det er en systemfejl, der bare ikke vil blive taget højde for? smiley
Værdiopdateringen foregår stort set ens hver søndag. Det er dit ansvar, at tage højde for, at der nogle gange kan gå en time, andre gange 2 ..

Det er heller ikke sikkert, at din spiller vil stige i værdi. Det kan heller ikke påvises, at din spillers salgspris bliver påvirket af, om han fx har 15 mio i værdi eller 17 mio... De fleste klubber kigger jo ikke kun på værdien.

Benløse Forever (The Disco guy) 13. december 2020, 19:58
Dinne spillere er da opdateret

Chickenlegs United (Jaksi) 13. december 2020, 20:19
Galax sagde:
Men altså hvis der så går fx 2 timer i stedet for 1 time som angivet, så må der da være en form for godtgørelse, eller er det er en systemfejl, der bare ikke vil blive taget højde for? smiley
Jeg forstår ikke hvorfor du mener, at du skal godtgøres blot fordi, at ungdomsspillere (på ungdomsholdet) i vman bliver opdateret før spillere på førstehold. Sådan er opdateringen jo bare indrettet- for alle.

Vh Jakob
Besvar