Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

FC Nødebo (Xx) 14. december 2020, 03:50
Fætter Højben sagde:
FC Nødebo sagde:
Nej mand, jeg har lige ansat 2. Det var sgu en bøf. Men rigtig mange tak for tippet
:/ æv... men så lidt da :-)
Det værste er at jeg fyrede 3 habile trænere. Så nu står den på mange timers arbejde. Der gik vist Fætter Vims i den

Bjørnholt FC (And then what) 14. december 2020, 03:55
FC Nødebo sagde:
Fætter Højben sagde:
FC Nødebo sagde:
Nej mand, jeg har lige ansat 2. Det var sgu en bøf. Men rigtig mange tak for tippet
:/ æv... men så lidt da :-)
Det værste er at jeg fyrede 3 habile trænere. Så nu står den på mange timers arbejde. Der gik vist Fætter Vims i den
Hahah fætter vims forhelvete ./

Hvilke slags talentspejdere skal du bruge?

FC Nødebo (Xx) 14. december 2020, 05:50
Fætter Højben sagde:
FC Nødebo sagde:
Fætter Højben sagde:
FC Nødebo sagde:
Nej mand, jeg har lige ansat 2. Det var sgu en bøf. Men rigtig mange tak for tippet
:/ æv... men så lidt da :-)
Det værste er at jeg fyrede 3 habile trænere. Så nu står den på mange timers arbejde. Der gik vist Fætter Vims i den
Hahah fætter vims forhelvete ./

Hvilke slags talentspejdere skal du bruge?
Hvis du kan huske Vims er du en sand kender. Han forsvandt ud af bladene for 40 år siden.
Det er trænere med 20 i ungdom og markspiller jeg skal bruge. Så nu er det tid til at droppe sin indre fætter Guf

Bjørnholt FC (And then what) 14. december 2020, 05:53
FC Nødebo sagde:
Fætter Højben sagde:
FC Nødebo sagde:
Fætter Højben sagde:
FC Nødebo sagde:
Nej mand, jeg har lige ansat 2. Det var sgu en bøf. Men rigtig mange tak for tippet
:/ æv... men så lidt da :-)
Det værste er at jeg fyrede 3 habile trænere. Så nu står den på mange timers arbejde. Der gik vist Fætter Vims i den
Hahah fætter vims forhelvete ./

Hvilke slags talentspejdere skal du bruge?
Hvis du kan huske Vims er du en sand kender. Han forsvandt ud af bladene for 40 år siden.
Det er trænere med 20 i ungdom og markspiller jeg skal bruge. Så nu er det tid til at droppe sin indre fætter Guf
Det var ham som Anders rendte rundt sammen med til tider ikke? altså hans fætter hvis jeg ikke husker helt forkert hahah - bare klø på og så derudaf, ikke tænk så meget over tingene. De er ikke så svære at finde som nogle folk gør det til :-)

Justyn MClean FC (Niels Bannes) 16. december 2020, 10:51

Waterboys (The Waterboy) 16. december 2020, 12:02
Jeg søger 5 trænere, så jeg håber nogen af jer kan hjælpe.

Jeg søger en 20/20/20 træner.
1 20/20/X træner.
3 20/X/20 trænere.

I må meget gerne sende en PB, hvis nogen af jer har ekstra trænere liggende. Jeg sætter stor pris på hjælpen.

Tuborg Classic (BUD MODTAGES - MÆNGDERABAT) 16. december 2020, 12:27
Jeg søger også:
1x: 20 X 20
1x: X 20 20

Uncharted FC (GAME OVER) 16. december 2020, 19:56
20-20-20 træner, glædelig jul

https://www.virtualmanager.com/employees/11019892

The Merseyside Reds (Naby Keita) 16. december 2020, 19:58
Uncharted FC sagde:
Mange mange tak! God jul til dig også!

Fruehøj FF (FVH) 17. december 2020, 01:32
Besvar