Talentspejder - svingende rapporter

Skrevet i Generelt

Brunsvig Boldklub (Gøngehøvdingen) 16. december 2020, 09:59
Hej smiley

Når jeg beder min talentspejder om at vurdere mine spillere så syntes jeg er vurderingerne svinger utrolig meget, er det normalt, eller er han bare for "dårlig"?

Eksempelvis bliver ham her vurderet som "Nogenlunde" d. 13/12 og d.15/12 bliver han vurderet til "formidabel"

https://www.virtualmanager.com/players/14352239-oran-inbar

Olympica De Arsenal (Guldbjørn) 16. december 2020, 10:04
Normalt svinger det højst mellem 2 niveau'er (fx. Lovende og formidabel) hvis spilleren ligger på grænsen. Kan se at din spejder kun har 6 i potentialebedømmelse hvilket nok er grunden til at det svinger så meget. Hvis du vil spejde potentialer skal din spejder have 20 i potentialebedømmelse smiley

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 16. december 2020, 10:25
Jeg vil gerne love dig, at han ikke er formidabel smiley

Ok (Byd på alle spillere) 16. december 2020, 10:31
Fredsk BK sagde:
Jeg vil gerne love dig, at han ikke er formidabel smiley
Det er han vel selv klar over smiley

FC Barcelona (Mikkel) 16. december 2020, 10:43
Det er en fortsat og større diskussion præcis hvad der påvirker scouts. Men det skal ikke svinge fra formi til noget andet en lovende eller enormt, så længe scouten har 19+ i potentialebedømmelse.

Min teori er, at den seneste træninger påvirker resultatet, andre mener at alle træninger tælles med.

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 16. december 2020, 12:25
Ellers er det let selv at vurdere spillerens potentiale.

Er selv overrasket over hvor detaljeret og præcis talentspejderen af blevet. Du skulle have spille for 10 år siden, der var talentspejderen ubrugelig.

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 16. december 2020, 12:29
AC Arles Avignon sagde:
Ellers er det let selv at vurdere spillerens potentiale.

Er selv overrasket over hvor detaljeret og præcis talentspejderen af blevet. Du skulle have spille for 10 år siden, der var talentspejderen ubrugelig.
Der har været en periode, hvor talentspejderen var ubrugelig, men før det, var han faktisk endnu bedre end på nuværende tidspunkt. smiley

Amager Halshug (Sama) 16. december 2020, 20:21
Jeg synes også t-spejderen er lidt random. Tag denne rapport, nederste spiller, der har et PP på 46 (bevares, kun en enkelt træning), men har lovende potentiale:


FC Razor (Jeppe) 16. december 2020, 22:20
Amager Halshug sagde:
Jeg synes også t-spejderen er lidt random. Tag denne rapport, nederste spiller, der har et PP på 46 (bevares, kun en enkelt træning), men har lovende potentiale:
Talentspejderen kan heller ikke finde ud af at vurdere talenter med kun 1 træning. Den rapport på ham vil aldrig kunne bruges til noget.
Brunsvig Boldklub sagde:
Når jeg beder min talentspejder om at vurdere mine spillere så syntes jeg er vurderingerne svinger utrolig meget, er det normalt, eller er han bare for "dårlig"?

Eksempelvis bliver ham her vurderet som "Nogenlunde" d. 13/12 og d.15/12 bliver han vurderet til "formidabel"

https://www.virtualmanager.com/players/14352239-oran-inbar
Hvilken talentspejder har vurderet ham til formidabelt? Kan se den ene af dine talentspejdere kun har 6 i potentialebedømmelse. Så han kan slet ikke bruges til at vurdere potentiale. Jeg har aldrig set en talentspejder fejle så meget på en vurdering af potentiale, hvis han har 20 i potentialebedømmelse, så tænker det skyldes at du har brugt talentspejderen der er dårlig i potentialebedømmelse.
Besvar