Distraktion fra studie

Skrevet i Generelt

Chelsea AFC (TRYK FOR VILD HISTORIE) 27. december 2020, 19:04
Har et par eksamener i løbet af de næste 3 ugers tid, som naturligvis skal bestås, og det er ingen hemmelighed, at vman tager en del tid og fokus, når man går meget op i det. Jeg satte mig et mål om at gå fra stort træningsanlæg ( ** ) til verdensklasse træningsanlæg ( ***** ) i 2020, og her et par dage inden året lakker mod enden, har jeg 80 mio. C, spillerværdier for 57 mio. C, opgraderet stadion og fysioafdeling.

For at opnå målet i år kræver det derfor et salg af næsten hele holdet, og samtidig vil jeg kunne lægge vman på hylden den næste måneds tid og forhåbentlig komme tilbage.

Hvad havde I gjort? Bare sætte det hele til auktion for 1 C i 1 times tid? Jeg ved udmærket godt, at de så nok kommer til at blive solgt for et mindre beløb, end hvad transferlisten kunne have indbragt på dem, men det kunne være lækkert at starte 2021 helt fra 0 med verdensklasse træningsanlæg.

//Chelsea AFC

FC Barcelona (Mikkel) 28. december 2020, 10:29
Rykker til generelt :-)

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 28. december 2020, 10:38
Kender godt tankerne og behovet for at slå fra i 1 måned under eksaminer. Personligt ville jeg beholde nogle talenter eller spillere i truppen og så udelukkende logge på for at træne dem 1 gang om dagen og så lukke ned. Kræver selvdiciplin men så kan du også tjene lidt på dem netop når du har VK anlæg
Besvar