Stående bud - debat.

Skrevet i Generelt

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 16. marts 2021, 16:13
Amager UTD sagde:
Zimbabwe Rangers sagde:
Fint tiltag som jeg ikke tror kommer til at have den helt store indvirkning på markedet. Køber ikke helt præmissen om at chancen for at lave en god handel nu er væk. Storklubber/de rige klubber handler alligevel kun hovedsageligt med formidabelt/enormt, så om alt andet, så vil konkurrencen i mellem dem da bare skærpes = flere penge til de klubber der er så heldige at opdage en spiller med enormt potentiale. Yderligere, så er markedet også inddelt i mange forskellige lag, så hvis man bruger sin tid fornuftigt og er meget online, så vil jeg vove at påstå, at chancen for at lave en god handel er stadig tilstede, da spillerne skal scoutes/opdages/tilføjes til ønskelisten, inden at man overhovedet kan benytte sig af den nye funktion. Så jeg vil vove at påstå, at det stadig kan være en fordel at være mere online og derved differentiere sig i forhold til de kapitalstærke klubber.

Yderligere, så kunne jeg også godt tænke mig at tilføje et nyt element til debatten. Den nye funktion kan være utrolig risikabelt at benytte sig af. Man skal virkelig være påpasselig som klub, og ikke bare byde xxx mio som stående bud. Det ses til dagligt at folk får gode rapporter på spillere, fordi at de har ramt de gyldne 5 gode træninger fra start af, hvorefter at de så dykker drastisk i træning, potentiale og værdi. Vil argumentere for, at man ikke bare kan indtaste xx mio i stående bud og så vende kinden til - det er der ingen, der er interesseret i.
Fin pointe den sidste.
Når du nu selv siger vi ikke skal gøre folk dummere end de er så er det mig da en gåde at du ikke selv har overvejet denne pointe når du nu praler af din store viden og erfaring - blot en observation

Aarhus (big boss) 16. marts 2021, 16:15
Leopard Golf sagde:
Amager UTD sagde:
Zimbabwe Rangers sagde:
Fint tiltag som jeg ikke tror kommer til at have den helt store indvirkning på markedet. Køber ikke helt præmissen om at chancen for at lave en god handel nu er væk. Storklubber/de rige klubber handler alligevel kun hovedsageligt med formidabelt/enormt, så om alt andet, så vil konkurrencen i mellem dem da bare skærpes = flere penge til de klubber der er så heldige at opdage en spiller med enormt potentiale. Yderligere, så er markedet også inddelt i mange forskellige lag, så hvis man bruger sin tid fornuftigt og er meget online, så vil jeg vove at påstå, at chancen for at lave en god handel er stadig tilstede, da spillerne skal scoutes/opdages/tilføjes til ønskelisten, inden at man overhovedet kan benytte sig af den nye funktion. Så jeg vil vove at påstå, at det stadig kan være en fordel at være mere online og derved differentiere sig i forhold til de kapitalstærke klubber.

Yderligere, så kunne jeg også godt tænke mig at tilføje et nyt element til debatten. Den nye funktion kan være utrolig risikabelt at benytte sig af. Man skal virkelig være påpasselig som klub, og ikke bare byde xxx mio som stående bud. Det ses til dagligt at folk får gode rapporter på spillere, fordi at de har ramt de gyldne 5 gode træninger fra start af, hvorefter at de så dykker drastisk i træning, potentiale og værdi. Vil argumentere for, at man ikke bare kan indtaste xx mio i stående bud og så vende kinden til - det er der ingen, der er interesseret i.
Fin pointe den sidste.
Når du nu selv siger vi ikke skal gøre folk dummere end de er så er det mig da en gåde at du ikke selv har overvejet denne pointe når du nu praler af din store viden og erfaring - blot en observation
Hvorfor har du ikke overvejet den i stedet for at begynde at tale folk ned?

Hvorfor er du overhovedet så provokerende? smiley

The Wildcard (Alt til forhandling) 16. marts 2021, 16:26
Leopard Golf sagde:
Amager UTD sagde:
Zimbabwe Rangers sagde:
Fint tiltag som jeg ikke tror kommer til at have den helt store indvirkning på markedet. Køber ikke helt præmissen om at chancen for at lave en god handel nu er væk. Storklubber/de rige klubber handler alligevel kun hovedsageligt med formidabelt/enormt, så om alt andet, så vil konkurrencen i mellem dem da bare skærpes = flere penge til de klubber der er så heldige at opdage en spiller med enormt potentiale. Yderligere, så er markedet også inddelt i mange forskellige lag, så hvis man bruger sin tid fornuftigt og er meget online, så vil jeg vove at påstå, at chancen for at lave en god handel er stadig tilstede, da spillerne skal scoutes/opdages/tilføjes til ønskelisten, inden at man overhovedet kan benytte sig af den nye funktion. Så jeg vil vove at påstå, at det stadig kan være en fordel at være mere online og derved differentiere sig i forhold til de kapitalstærke klubber.

Yderligere, så kunne jeg også godt tænke mig at tilføje et nyt element til debatten. Den nye funktion kan være utrolig risikabelt at benytte sig af. Man skal virkelig være påpasselig som klub, og ikke bare byde xxx mio som stående bud. Det ses til dagligt at folk får gode rapporter på spillere, fordi at de har ramt de gyldne 5 gode træninger fra start af, hvorefter at de så dykker drastisk i træning, potentiale og værdi. Vil argumentere for, at man ikke bare kan indtaste xx mio i stående bud og så vende kinden til - det er der ingen, der er interesseret i.
Fin pointe den sidste.
Når du nu selv siger vi ikke skal gøre folk dummere end de er så er det mig da en gåde at du ikke selv har overvejet denne pointe når du nu praler af din store viden og erfaring - blot en observation
Prøver at holde en ordentlig tone - og holde et objektivt syn på tingene, hvor jeg IKKE sviner hver eneste der ikke deler min mening - NETOP for lægge op til en debat og ikke et diskussion.

Du er en tosse og en internetkriger, og jeg betragter egentlig dine kommentarer herfra som overflødig fyld og vil ikke gøre mig ulejligheden af at tage dig seriøst.

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 16. marts 2021, 16:34
Foxhound sagde:
Leopard Golf sagde:
Amager UTD sagde:
Zimbabwe Rangers sagde:
Fint tiltag som jeg ikke tror kommer til at have den helt store indvirkning på markedet. Køber ikke helt præmissen om at chancen for at lave en god handel nu er væk. Storklubber/de rige klubber handler alligevel kun hovedsageligt med formidabelt/enormt, så om alt andet, så vil konkurrencen i mellem dem da bare skærpes = flere penge til de klubber der er så heldige at opdage en spiller med enormt potentiale. Yderligere, så er markedet også inddelt i mange forskellige lag, så hvis man bruger sin tid fornuftigt og er meget online, så vil jeg vove at påstå, at chancen for at lave en god handel er stadig tilstede, da spillerne skal scoutes/opdages/tilføjes til ønskelisten, inden at man overhovedet kan benytte sig af den nye funktion. Så jeg vil vove at påstå, at det stadig kan være en fordel at være mere online og derved differentiere sig i forhold til de kapitalstærke klubber.

Yderligere, så kunne jeg også godt tænke mig at tilføje et nyt element til debatten. Den nye funktion kan være utrolig risikabelt at benytte sig af. Man skal virkelig være påpasselig som klub, og ikke bare byde xxx mio som stående bud. Det ses til dagligt at folk får gode rapporter på spillere, fordi at de har ramt de gyldne 5 gode træninger fra start af, hvorefter at de så dykker drastisk i træning, potentiale og værdi. Vil argumentere for, at man ikke bare kan indtaste xx mio i stående bud og så vende kinden til - det er der ingen, der er interesseret i.
Fin pointe den sidste.
Når du nu selv siger vi ikke skal gøre folk dummere end de er så er det mig da en gåde at du ikke selv har overvejet denne pointe når du nu praler af din store viden og erfaring - blot en observation
Hvorfor har du ikke overvejet den i stedet for at begynde at tale folk ned?

Hvorfor er du overhovedet så provokerende? smiley
Jeg har ikke skrevet det fordi det direkte står i opslaget fra Sunny som man da som minimum må antage at folk har læst inden de begynder at skrige op. Herunder kan du se citatet

"Fordi spillerpriser kan ændre sig ret hurtigt, udløber stående bud automatisk efter 8 dage"

Nørreskovens Helte (enoghalvfjerds dobbelt skudhul) 16. marts 2021, 17:01
Synes det er et formidabelt tiltag. Intet mindre.

Jeg tænker også, at det er tiltag som de her, der vil medføre øget aktivitet og flere managers på markedet. Jeg er med på, at man ikke direkte belønner den mest online manager, men nu giver det derimod langt flere managers muligheden for at byde sig til. Er overbevist om vi vil se højere antal online på sigt ved tiltag som de her, og det er vi MANGE der har skreget efter i flere år.

Thumbs Up!

Real Madrid CF (Tak for nu - Presse udsendt) 16. marts 2021, 17:09
Fint tiltag, der mindsker risikoen for de venneaftaler, der alt for ofte florerer - både i de høje og lave luftlag. Og samtidig mindsker det risikoen for at manageren med begrænset markedsforståelse bliver snydt af de erfarne.

Det kan ikke være andet end egoisterne, der mener dette forringer spillet..

Cadeau til udviklerteamet for hurtig eksekvering fra tanke til handling smiley

BK Frem (BK Frem) 16. marts 2021, 20:25
Real Madrid CF sagde:
Fint tiltag, der mindsker risikoen for de venneaftaler, der alt for ofte florerer - både i de høje og lave luftlag. Og samtidig mindsker det risikoen for at manageren med begrænset markedsforståelse bliver snydt af de erfarne.

Det kan ikke være andet end egoisterne, der mener dette forringer spillet..

Cadeau til udviklerteamet for hurtig eksekvering fra tanke til handling smiley
Jeg er enig med dig - men vi kommer til at opleve at klubber som vores, kan smide det her stående bud til 50 mill eller lign.
et eksempel: Hver gang du for en rapport på en med Formidabelt eller Enormt kan du sætte dit stående bud til 50 mill eller lign. det gør at hvis spilleren lige pludselig kommer på en 15 min auktion, behøver du ikke at være på. Dog skal man selvfølgelig passe på med at ens stående bud ikke bliver for højt smiley

Stående bud er så kun 8 dage, men jeg tænker fortsat at det er en stor fordel

Los Vikingos (Søger talenter) 16. marts 2021, 20:31
I princippet kan jeg logge ind tirsdag, sende mine spejdere afsted finde en masse spillere med godt pot, smide et stående bud og derefter logge ud.

Så logger jeg ind søndag og har vundet auktionen på 5 spillere. Det giver jo ingen mening....

Zimbabwe Rangers (UNGDOMSQUAD VINDER) 16. marts 2021, 20:51
Los Vikingos sagde:
I princippet kan jeg logge ind tirsdag, sende mine spejdere afsted finde en masse spillere med godt pot, smide et stående bud og derefter logge ud.

Så logger jeg ind søndag og har vundet auktionen på 5 spillere. Det giver jo ingen mening....
Her ville du jo så gamble vanvittig meget, da du potentielt set kan risikere at få 5 elendige spillere, fordi at du har taget udgangspunkt i, og budt ud fra få gode rapporter, som du måske fik til at starte med. Altså kan du ende ud i at stå med 5 ubrugelige spillere, som du er ikke er interesseret i, og potentielt set mister penge på.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 16. marts 2021, 20:51
Los Vikingos sagde:
I princippet kan jeg logge ind tirsdag, sende mine spejdere afsted finde en masse spillere med godt pot, smide et stående bud og derefter logge ud.

Så logger jeg ind søndag og har vundet auktionen på 5 spillere. Det giver jo ingen mening....
Du risikerer så at han har trænet virkeligt dårligt onsdag til søndag og betaler stadig
det markedet accepterer.. Held og lykke med det smiley
Det ser jeg ikke noget forkert i hvis du vil tage sådanne chancer..
Mvh Per

Besvar