[Låst]

Skrevet i Generelt

Ultras World (Michael White) 17. marts 2021, 09:15
Så har Ledge One FC slået denne meget flotte rekord ved hurtigst at opnå Verdensklasse træninganlæg for en ny klub.

Jeg synes, at vi alle skylder ham et stort tillykke for en flot præstation!

Han har selv sat ord på bedriften her: https://www.virtualmanager.com/managers/1313451


Fc Gellert (Philip) Crew 17. marts 2021, 09:24
God opførsel på forum
• Undgå at skrive med STORT – både i overskrift og i indlæg. At skrive med STORT kan blive opfattet som en provokation, og vil blive opfattet som værende i strid med § 2.1 (Tone).

Læs vores Retningslinjer for anvendelse af forum her.

Moderator ¬ Fc Gellert

Fc Gellert (Philip) Crew 17. marts 2021, 09:25
Overskrift ændret

Fc Gellert

Merz Academy FC (Merz) Forum-moderator 17. marts 2021, 09:29
Utroligt imponerende! Tillykke med den flotte rekord! Klart årets nystartede klub smiley

FC HimmelBold (Pistol Pete) 17. marts 2021, 09:33
Super flot klaret, men sorry to say det er ikke det hurtigste, jeg fik mit VK på 64 dage og mener at Innova fik hans på 62 dage smiley
Men dengang var tiderne jo også anderledes, der handlede vi også om natten smiley

Renseriet (Alt til salg - skriv) 17. marts 2021, 10:31
Hahaha tak for det! smiley Hvad var det bedste anlæg for 14 år siden? smiley

Aarhus (big boss) 17. marts 2021, 10:34
Nice!
Tillykke med det!

Kan stadig huske da jeg selv lige var startet var der INGEN der havde verdensklasse. Tror den klub som havde det bedste anlæg var HSUG og han havde 3 stjerner smiley

Renseriet (Alt til salg - skriv) 17. marts 2021, 11:07
Foxhound sagde:
Nice!
Tillykke med det!

Kan stadig huske da jeg selv lige var startet var der INGEN der havde verdensklasse. Tror den klub som havde det bedste anlæg var HSUG og han havde 3 stjerner smiley
Tak! Men eksisterede VK anlæg den gang? smiley For troede faktisk først det kom til senere smiley

Renseriet (Alt til salg - skriv) 17. marts 2021, 11:26
Jeg tog udgangspunkt i denne tråd og kontaktede så AG City og spurgte hvor hurtigt han gjorde det smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1197330-verdensklasse-anlaeg-rekorder

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 17. marts 2021, 11:27
Tillykke!

Nu kan du tage en slapper og lade være med at byde mig op i auktioner.
Besvar