U-hold ikke med i World Cup U23

Skrevet i Generelt

Vejle City (Tobias) 13. april 2021, 13:00
Er der nogen der ved, hvorfor mit ungdomshold ikke er kommet med i Virtual Manager World Cup, U23 i denne sæson?

I søndags havde mit u-hold Rang Vifarank 243 og jeg tilmeldte mig derfor cuppen, som jeg havde glædet mig længe til at deltage i. Derfor var jeg i top 256 ved sæsonopdateringen, og burde deltage i denne sæson. Jeg er ikke blevet tildelt kampe og figurerer heller ikke på siden her:
https://www.virtualmanager.com/cups/124/fixtures?round=1

Mandag var jeg dog igen nede på Vifarank 269 - altså igen uden for Top 256(formelt krav for at deltage) og står ikke som tilmeldt, og fik derfor beskeden:

"Din klub opfylder desværre ikke længere adgangskravene for Virtual Manager World Cup, U23. For at deltage i denne cup skal din vifarank være i intervallet #256 - #1.

Din klub er ikke længere tilmeldt turneringen, og du vil således ikke spille med i næste sæson.

Du fortsætter selvfølgelig i cuppen i den nuværende sæson, men du er ikke længere automatisk tilmeldt cuppen i næste sæson.

Du kan tilmelde dig igen når din vifarank atter opfylder kravene."

Jeg hæfter mig ved at de skriver til sidst, at jeg "selvfølgelig fortsætter" i cuppen.
Det er svært at fortsætte med noget, man ikke allerede er med i, tænker jeg.

Er det en bug - eller er det først mandag, "spillet" kigger på om hvilke klubber, der er i top 256? Glæder mig til at prøve lykken og gå efter de 890.000 C og et trofæ.

/Tobias
Vejle City

Silver Star (Michael) 13. april 2021, 13:38
Altså kan se du skal møde daddy cool fc så du undgik nok bare første runde smiley

Vejle City (Tobias) 13. april 2021, 14:15
Ja det skal jeg i "Cup of Portugal, U23".
Mit spørgsmål relaterer sig til "World Cup U23"

FC Bombe Bombe (Chill) 13. april 2021, 14:54
Vejle City sagde:
Ja det skal jeg i "Cup of Portugal, U23".
Mit spørgsmål relaterer sig til "World Cup U23"
Cuppen tilmeldinger lukker mandag ikke søndag
så da du ikke opfyldte kravet om mandagen kvalificerede du dig ikke.

Vejle City (Tobias) 13. april 2021, 15:56
Tak for svar. Så giver det mening. Så vidt jeg har forstået lukker alle andre tilmeldinger søndag - så det ville bare undre mig, hvis denne cup lukker tilmeldinger mandag. Så blev jeg så klogere.
Jeg kunne ikke forestille mig, at jeg er den eneste der undrer mig over, at denne ugebaserede tilmeldingsfrist er anderledes end de andre i spillet. Jeg synes ikke der er noget info hverken i manuelen eller på cup-siden om, hvornår fristen er for tilmelding. Så ved jeg hvornår jeg skal være i top 256 mandag, for at kunne deltage. Det er rart at vide, ift. hvor mange yngre spillere man kan give spilletid i ligakampe på ungdomsholdet/eventuelle nederlag man kan acceptere.

FC Bombe Bombe (Chill) 13. april 2021, 16:10
Vejle City sagde:
Tak for svar. Så giver det mening. Så vidt jeg har forstået lukker alle andre tilmeldinger søndag - så det ville bare undre mig, hvis denne cup lukker tilmeldinger mandag. Så blev jeg så klogere.
Jeg kunne ikke forestille mig, at jeg er den eneste der undrer mig over, at denne ugebaserede tilmeldingsfrist er anderledes end de andre i spillet. Jeg synes ikke der er noget info hverken i manuelen eller på cup-siden om, hvornår fristen er for tilmelding. Så ved jeg hvornår jeg skal være i top 256 mandag, for at kunne deltage. Det er rart at vide, ift. hvor mange yngre spillere man kan give spilletid i ligakampe på ungdomsholdet/eventuelle nederlag man kan acceptere.
Det gælder alle cups
De lukker alle mandag så man kan skifte land og stadig spille i den nationale cup med det samme

Vejle City (Tobias) 13. april 2021, 17:01
Det giver mening, så har jeg bare misforstået det - det er en ommer. Tak for svar! Så skal de bare ikke skrive i den automatiserede besked, at man selvfølgelig deltager i denne sæson. Forstår bare ikke, hvorfor deadline for tilmelding til cups er den samme dag, som man starter med at spille i 1. runde i den givne cup. Jeg kan se at kampene i Cup of Portugal, U23 startede i går kl. 14.10 - og kampene i World Cup U23 startede. kl. 14.30 i går, mandag - Landspokalturneringen, U23 startede 13.50 i går og Svenska Cupen, U23 startede 13.20.
Så går jeg udfra at deadlines er ca. inden kl. 13.20 mandag.
Spørgsmålet er om fx Svenska Cupen, U23 startede på samme tidspunkt hver uge. Hvis man vil være sikker skal man vel bare tilmelde sig inden kl. 13.20.
Det savner jeg tydelig information om her på VMAN. Der er nok andre end mig, der kunne bruge den information.
Besvar