Samtlige 30 spiller trænede dårligt

Skrevet i Generelt

Benløse Forever (The Disco guy) 13. april 2021, 12:08
Jeg har aldrig været ude for, at samtlige 30 spillere på senior og ungdomshold ,trænede så ringe den bedste trænede 177 på orange, og har en del med enormt og form.
Andre der har prøvet at samtlige trænede så ringe

Fyn United (jonathan patrick) 13. april 2021, 17:01
Det sgu meget normalt at det sker engang imellem. For 2-3 måneder siden havde jeg kun 1 ud af 37 spillere som trænede over 200 og det var med et hold der cirka var 500 mio værd. Det er bare sådan det er nogle gange dsv smiley

Benløse Forever (The Disco guy) 13. april 2021, 17:05
Nej og spillet er jo heller ikke realist på nogen måder ang træning, i virkeligheden ville samtlige spillere ikke træne dårligt

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 13. april 2021, 17:18
Prøv at skrive til support. Det må næsten være en fejl smiley

Esrum IF (y nada mas) 13. april 2021, 19:07
Det sker sku ofte for mig.
Jeg er i en dårlig periode lige nu.
Men i sidste uge havde jeg en god periode, med gns. Over 200 om dagen.

Benløse Forever (The Disco guy) 13. april 2021, 19:09
Fredsk BK sagde:
Prøv at skrive til support. Det må næsten være en fejl smiley
Har læst et sted,at det kan ikke betale sig at klage, til support da de aldrig laver fejl, og nu har support nok ikke noget at gøre med træningen, og det var bare en forspørgelse om Andre har oplevet noget så ringe træning, og har godt nok læst at pontiallet, svinger meget på spillerne og Ja det må man sige

Bjørnholt FC (And then what) 13. april 2021, 19:52
Ligeså vel at ens spillere kan ramme en god dag, så kan det omvendte vel også ske :-)

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 13. april 2021, 20:01
Benløse Forever sagde:
Fredsk BK sagde:
Prøv at skrive til support. Det må næsten være en fejl smiley
Har læst et sted,at det kan ikke betale sig at klage, til support da de aldrig laver fejl, og nu har support nok ikke noget at gøre med træningen, og det var bare en forspørgelse om Andre har oplevet noget så ringe træning, og har godt nok læst at pontiallet, svinger meget på spillerne og Ja det må man sige
Tror ikke lige du fangede ironien i kommentaren smiley

Benløse Forever (The Disco guy) 13. april 2021, 20:47
Leopard Golf sagde:
Benløse Forever sagde:
Fredsk BK sagde:
Prøv at skrive til support. Det må næsten være en fejl smiley
Har læst et sted,at det kan ikke betale sig at klage, til support da de aldrig laver fejl, og nu har support nok ikke noget at gøre med træningen, og det var bare en forspørgelse om Andre har oplevet noget så ringe træning, og har godt nok læst at pontiallet, svinger meget på spillerne og Ja det må man sige
Tror ikke lige du fangede ironien i kommentaren smiley
Jo svarede bare igen på samme måde ironi i starten

Loyals (VMEnhancer) 13. april 2021, 22:50
Der er en træningsfaktor som spiller ind på hele holdet og kun sættes én gang pr. træning(Indrømmet, jeg ved ikke hvordan den opfører sig efter Ungdomshold og opdelingen - Altså om samme faktor gælder for træning på begge hold eller om den fastsættes ved hver træning). Den faktor kan variere mellem 0.8 og 1.2. Hvis den har været lav og de øvrige faktorer for de enkelte spillere og egenskaber ikke har været noget værd at skrive hjem om, så vil det resultere i ringe træninger over hele linjen.
Besvar