Hvad benytter folk nu her, når vmaninfo er lukket?

Skrevet i Generelt

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 15. maj 2021, 19:52
Ulm Warhawks sagde:
Vmaninfo var for mig klasse til simulering af spillere, all time træningssnit samt en spiller træningsstraf. Den vigtigste var træningssnittet.

Dette løses dog ved at hente VMEnhancer som chrome extension. Den kan en masse, bl.a. vise træningssnit og PP for et givent antal træninger ved at markere søjlerne på spillerens træningsfane.
Enig.. Men der tages vel ikke højde for andet en den reelle træning
og hverken potentiale, træner eller energi, Eller hvad ?

FC Razor (Jeppe) 15. maj 2021, 20:39
Pers LØVER sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Vmaninfo var for mig klasse til simulering af spillere, all time træningssnit samt en spiller træningsstraf. Den vigtigste var træningssnittet.

Dette løses dog ved at hente VMEnhancer som chrome extension. Den kan en masse, bl.a. vise træningssnit og PP for et givent antal træninger ved at markere søjlerne på spillerens træningsfane.
Enig.. Men der tages vel ikke højde for andet en den reelle træning
og hverken potentiale, træner eller energi, Eller hvad ?
Ingen tredjepartsprogrammer vil jo have adgang til spillerens potentialetal, som de er født med, når de oprettes. I så fald ville det være et brud på reglementet såfremt der var.

Men VME vurderer PP ud fra den reelle træning. Hvis der er trænet uden træner lægges der vidst 15% til træning. Men dette er kun et forsigtigt bud fra Loyals som har lavet VME i forhold til hvor meget man får ud af at træne med træner. Så hvis der er trænet uden træner så giver det mere usikkerhed i forhold til hvor træningsniveauet ville ligge på, hvis det havde været med træner.

Thorshammer United (EPU) 17. maj 2021, 10:27
Hvis Vmaninfo er så godt, så må man finde nogle kodehajer der gider at overtage butikken. Den tidligere ejer har ikke været online i en par måneder, men er der nogen der ved noget om hvad der skal til for at drive Vmaninfo videre?

FC Barcelona (Mikkel) 17. maj 2021, 10:29
Thorshammer United sagde:
Hvis Vmaninfo er så godt, så må man finde nogle kodehajer der gider at overtage butikken. Den tidligere ejer har ikke været online i en par måneder, men er der nogen der ved noget om hvad der skal til for at drive Vmaninfo videre?
Vi er nogle stykker, som har kigget på det. Det er desværre ikke finansielt realistisk at drive det videre på nuværende tidspunkt.

Chickenlegs United (Jaksi) 17. maj 2021, 22:18
Olympigue de Marseille sagde:
Chickenlegs United sagde:
Dronningborg B sagde:
Hej

Vmaninfo var for mig især en stor hjælp til at vurdere spillere.

Er der andre programmer/addons, som folk benytter?

tak.
Ingenting. Derimod er min "tid" på spillet blevet reduceret til nærmest ingenting i forhold til før og handler ikke. Jeg havde stor gavn af vmaninfo til at vurdere fundne og egne spillere og nu hvor det ikke er der, tager det bare for lang tid at sætte sig ind i det. Desværre.
Er hele essensen med et managerspil ikke at styre sit eget hold? Hvorfor har du et hold hvis du ikke er interesseret i selv at finde spillere etc. men forventer at få 99% af al information fra en tredjepartsside?

Ren nysgerrighed.
Det ved jeg ikke, det er vel forskelligt, hvad "essensen" i ethvert spil eller andre foretagender er. Den kan være anderledes for dig, end den er for mig. For nogle er essensen i FIFA karrieredelen, for andre er det onlinedelen.

Som jeg skrev- og det kan muligvis så misforstås, åbenbart, så brugte jeg vmaninfo til at vurdere PP og træninger på egne egne og fundne spillere, IKKE til at finde spillere, som nogle sikkert gør. Jeg fandt spillere igennem rapporter, t-listen og auktioner.
Den del mangler jeg og det (og andre årsager) har gjort, at jeg ikke bruger samme tid på spillet længere, da jeg uden vmaninfo værktøjet skal bruge længere tid på at sætte mig ind i potentialer, træninger, træningssnit osv., som det værktøj fortalte mig.
Det har sådan set ikke noget at gøre med, at jeg "ikke har interesse i at finde spillere", som du udleder- for det gjorde jeg, og det gjorde jeg i stor stil siden jeg begyndte spillet.

:-)
Besvar