Football Club = FC

Skrevet i Generelt

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 24. juni 2021, 19:00
Bare er hurtigt spørgsmål, til dem som har med grafiske anmodninger at gøre.
Er det forkert at skrive “Football Club” når en klub har “FC” i sit klub navn? smiley

Tak på forhånd.
Nikolaj.

FC Bombe Bombe (Chill) 24. juni 2021, 19:51
Så vidt jeg husker så afviser de det, hvis du ikke skriver det din klub præcist hedder

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 24. juni 2021, 21:47
FC Bombe Bombe sagde:
Så vidt jeg husker så afviser de det, hvis du ikke skriver det din klub præcist hedder
Tak for svar. Det var egentligt også det jeg umiddelbart mente. Synes dog det er en smule mystisk, at man gerne må skrive eksempelvis ''Oprettet'', men ikke ''Football Club'' når det egentligt er det ''FC'' står for.. smiley

Thorshammer United (EPU) 24. juni 2021, 22:48
Grafik Huset sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Så vidt jeg husker så afviser de det, hvis du ikke skriver det din klub præcist hedder
Tak for svar. Det var egentligt også det jeg umiddelbart mente. Synes dog det er en smule mystisk, at man gerne må skrive eksempelvis ''Oprettet'', men ikke ''Football Club'' når det egentligt er det ''FC'' står for.. smiley
Appels FC fået godkendt sit logo med "Football Club", så jeg synes du skulle skrive til support for et mere præcist svar, end lytte til folk hvad de kan huske smiley

Angry Sharks (Jonathan Høyer-Andersen) 25. juni 2021, 00:12
Jeg har også fået mit godkendt.

"Logo/Banner må ikke indeholde andre tal/ord end årstallet for klubbens grundlæggelse og klubnavn/forkortelse. Ord som har relevans for årstallet er dog tilladte – f.eks. "Oprettet", "Since", "Established" mv."

Jeg ser det som om at man godt kan forkorte "Football Club" til "FC," men at du ikke kan gøre det den anden vej. Hvis din klubber hedder noget med "FC" er det ikke tilladt at skrive "Football Club" fordi det ikke undgår i klubnavnet. smiley

Ignotus (--) 25. juni 2021, 06:51
De åbenlyse vil blive godkendt, men at kalde sin klub for Hej FC og have ‘Hej Favorit Container’ i logoet, vil så blive afvist - et eller andet sted på forum, har Danmark vedtaget denne regel i samme omgang som et par andre og er så ikke skrevet ind i regelsættet. Så det er også svært at vide smiley

Loyals (VMEnhancer) 25. juni 2021, 13:29
Team Aries sagde:
De åbenlyse vil blive godkendt, men at kalde sin klub for Hej FC og have ‘Hej Favorit Container’ i logoet, vil så blive afvist - et eller andet sted på forum, har Danmark vedtaget denne regel i samme omgang som et par andre og er så ikke skrevet ind i regelsættet. Så det er også svært at vide smiley
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1118935-nye-tiltag-til-banner-logoer-laes-venligst

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 25. juni 2021, 21:44
Loyals sagde:
Team Aries sagde:
De åbenlyse vil blive godkendt, men at kalde sin klub for Hej FC og have ‘Hej Favorit Container’ i logoet, vil så blive afvist - et eller andet sted på forum, har Danmark vedtaget denne regel i samme omgang som et par andre og er så ikke skrevet ind i regelsættet. Så det er også svært at vide smiley
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1118935-nye-tiltag-til-banner-logoer-laes-venligst
Så hvis jeg forstår korrekt, er godkendt at bruge ''Football Club'', hvis man har ''FC'' i sit klub navn? smiley

Appels FC (Farvel) 25. juni 2021, 23:23
Thorshammer United sagde:
Grafik Huset sagde:
FC Bombe Bombe sagde:
Så vidt jeg husker så afviser de det, hvis du ikke skriver det din klub præcist hedder
Tak for svar. Det var egentligt også det jeg umiddelbart mente. Synes dog det er en smule mystisk, at man gerne må skrive eksempelvis ''Oprettet'', men ikke ''Football Club'' når det egentligt er det ''FC'' står for.. smiley
Appels FC fået godkendt sit logo med "Football Club", så jeg synes du skulle skrive til support for et mere præcist svar, end lytte til folk hvad de kan huske smiley
Jeg føler mig overvåget :o
Besvar