manglende udvikling

Skrevet i Generelt

skovlunde allstars (strategen) 4. juli 2021, 14:30
Jeg har nu spillet i ti år, og har ikke på noget tidspunkt udviklet spilere med højere stats end 65 selv om jeg har det bedste træningsanlæg, bedste trænere og fysioafdeling, Jeg har ikke solgt en spiller i 5 år. desuden har jeg mange spillere, der hver dag træner over 150. En enkelt spiller træner i gennemsnit 187 . og har gjort det meget længe. Hans værdi er kun 250000. hvad skal der til for at øge både værdi og stats ?

Ulm Warhawks (Ulmeister) 4. juli 2021, 15:04
Dine forsvarsspillere er bedre til at afslutte end til at tackle. Det er den primære årsag til, at der w vurdering er lav. I bunden af min managerprofil kan du se, hvor vigtige de forskellige stats er for hver position. Personligt mener jeg dog, at tackling er undervurderet for midtbanespillere, og udholdenhed er generelt undervurderet.

Jeg kan ikke finde den omtalte spiller, der snitter i nærheden af 185xp. Men værdien hænger også sammen med deres vurdering, så hvis du træner spillerne forkert, så stiger deres værdi ikke særlig meget

Forza Chicken (Frederik) 4. juli 2021, 15:10
.. og til ovenstående vil jeg tilføje, at dine seneste 60 træninger strækker sig over 111 dage, dvs. du er gået glip af hver anden træning. Jeg vil klart anbefale dig at købe klip, så du aldrig misser en træning igen.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 4. juli 2021, 15:20
Du får formentlig heller aldrig bud på dine spillere, hvis de ikke er på transferlisten. Du har kun få spillere på transferlisten, og de er alle markant dyrere end tilsvarende spillere på transferlisten.

Se fx nedenstående link hvor din FC står til 1 mio. Du kan få bedre spillere til halvdelen af prisen.

Klopps Kids (NN) 5. juli 2021, 05:25
Besynderligt, at en klub, der har nogle af spillets bedste faciliteter, har svært ved at forstå, hvorfor spillerne ikke stiger i værdi, når han misser halvdelen af træningerne over en længere periode.. man skulle tro, at du med dine 12 års erfaring samt bedrifter ift. faciliteterne har forstået, hvor vigtig træningen er for en spillers udvikling, men åbenbart ikke smiley

Nordisk Idrætslaug (Poala) 5. juli 2021, 08:17
FC Mondas sagde:
Besynderligt, at en klub, der har nogle af spillets bedste faciliteter, har svært ved at forstå, hvorfor spillerne ikke stiger i værdi, når han misser halvdelen af træningerne over en længere periode.. man skulle tro, at du med dine 12 års erfaring samt bedrifter ift. faciliteterne har forstået, hvor vigtig træningen er for en spillers udvikling, men åbenbart ikke smiley
Mere besynderligt er det, at du har behov for at skrive sådan til andre

Man spørger for at blive klogere, det er kun godt.


I fht. OP kan det tilføjes at en spiller som fx
https://www.virtualmanager.com/players/13719279-nelson-david-amadio

Nok også er tæt på spild af plads at have. Han har en relativt høj løn, og du kunne fint bruge pladsen i truppen på en yngre spiller af samme kvalitet, der kan sælges på et tidspunkt.

Makani Owners (Mads) 5. juli 2021, 14:59
Jeg tror læsning omkring hvad der former vurderingstallet og værdi kunne gøre underværker:

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1144499-vurderingstallet

Her kan du se hvilke egenskaber de forskellige placeringer, skal have trænet mest i, ift. vurderingstallet.

Herunder skal det også siges, at værdi >< vurderingstal hænger ofte sammen. smiley
Håber det hjælper, held og lykke smiley

Rage FC (Jesper) 5. juli 2021, 15:05
Bare lad være med at træne MDerne i afslutning!
Besvar