Råd til strategisk plan

Skrevet i Generelt

Chelsea Lions (Sam) 26. juli 2021, 15:02
Chelsea FC sagde:
Hvis jeg var dig købte jeg 11-15 talenter til 100k stykket. disse skal bare trænes med en træner der koster maks 3k også skal han have 19 i ungdom og 19 i markspillere mindst.

Samtidig så har du et hold der er billigt men kan få fuld indkomst via stadion.
Du har altid dine spillere t-listet og vil altid kigge efter en handel på auktionen, **** om du mister nogle point i tabellen på du mangler en spiller i start 11-eren, så vente med at købe til en billig en kommer på auktion fremfor t-listen

pøj pøj
Lyder også rimelig fornuftigt. Tror som udgangspunkt det er den vej jeg går.

Altså bygge en solid start 11'er til 3 division -> tjener på indtægt +´transferliste samt have et billigt talenthold.

Chelsea FC (Aqu) 26. juli 2021, 15:09
De Sorte Pirater sagde:
Chelsea FC sagde:
Hvis jeg var dig købte jeg 11-15 talenter til 100k stykket. disse skal bare trænes med en træner der koster maks 3k også skal han have 19 i ungdom og 19 i markspillere mindst.

Samtidig så har du et hold der er billigt men kan få fuld indkomst via stadion.
Du har altid dine spillere t-listet og vil altid kigge efter en handel på auktionen, **** om du mister nogle point i tabellen på du mangler en spiller i start 11-eren, så vente med at købe til en billig en kommer på auktion fremfor t-listen

pøj pøj
Lyder også rimelig fornuftigt. Tror som udgangspunkt det er den vej jeg går.

Altså bygge en solid start 11'er til 3 division -> tjener på indtægt +´transferliste samt have et billigt talenthold.
Det billige talenthold tager lang tid, og er på en måde "spild af plads" i truppen til handler, men hvis man ikke handler så meget smiley

Chelsea FC (Aqu) 26. juli 2021, 15:21
Der er også kommet en "vman discord uofficelt" hvis du ønsker den så skriv. Derinde sidder mange dygtige handlere og måske kan give et tip eller to også smiley

Chelsea Lions (Sam) 26. juli 2021, 18:08
Tak for det. Til at starte med så begynder jeg lige at se spillet an igen og se om jeg kan få det passet :-)
Besvar