Ungt talent, hvad er han værd?

Skrevet i Spillervurderinger

Sporting Lissabon (Jose Mourinho) 27. august 2021, 18:49
Hey allesammen.

Jeg har hentet en ny spiller som jeg er meget i tvivl om prisen på. Har fået et bud på 2.5 mil. Er det den rette pris, eller er han mere værd?

Han træner 73 i gennemsnit over 5 træninger på græsplæne.


Link. https://www.virtualmanager.com/players/14935468-joski-gazzo

De Ærlige Drenge (Den ærligste dreng) 27. august 2021, 19:20
Sporting Lissabon sagde:
Hey allesammen.

Jeg har hentet en ny spiller som jeg er meget i tvivl om prisen på. Har fået et bud på 2.5 mil. Er det den rette pris, eller er han mere værd?

Han træner 73 i gennemsnit over 5 træninger på græsplæne.


Link. https://www.virtualmanager.com/players/14935468-joski-gazzo
Sætter du ham på auktion i 24 timer, således at det passer med at auktionen slutter omkring 21.30 efterfølgende dag, som er tidspunktet hvorpå der er flest online, så vil han med 90% sikkerhed ryge til mere end 2,5 mio smiley

Sporting Lissabon (Jose Mourinho) 27. august 2021, 19:23
Tak for svar. Accepteret sku bare buddet alligevel. Men okay så lærte jeg lidt, tak! smiley

Har du et skema hvor man kan se hvad en spiller ca er værd. Eller er det bare med din viden og erfaring at du ved hvad prisen er? smiley

De Ærlige Drenge (Den ærligste dreng) 27. august 2021, 19:25
Sporting Lissabon sagde:
Tak for svar. Accepteret sku bare buddet alligevel. Men okay så lærte jeg lidt, tak! smiley

Har du et skema hvor man kan se hvad en spiller ca er værd. Eller er det bare med din viden og erfaring at du ved hvad prisen er? smiley
Der er faktisk en tråd længere ned hvor der er snak ift hvad en ung spiller er værd i henhold til hans potentiale. Udfaldet er lidt, at det er meget svært at vurdere. Det afhænger meget af spilleren og klubberne der involverer sig i en eventuel budkamp smiley

Prøv at find tråden. Den ligger inde i "Seneste indlæg". Den hedder vist noget med PP. Der kan du få lidt mere indsigt smiley

Sporting Lissabon (Jose Mourinho) 27. august 2021, 19:26
Jeg prøver at finde tråden, tusind tak!

De Ærlige Drenge (Den ærligste dreng) 27. august 2021, 19:27
Sporting Lissabon sagde:
Jeg prøver at finde tråden, tusind tak!
Nu kan du så også hurtigt se at han bliver budt en del mere op smiley


Sporting Lissabon (Jose Mourinho) 27. august 2021, 19:29
Kan jeg se, ærger mig lidt nu over jeg ikke satte ham på 24 timer. :'smiley

Sporting Lissabon (Jose Mourinho) 27. august 2021, 19:33
Nu er han solgt. Tror du jeg kunne have fået mere for ham? smiley

FC Barcelona (Mikkel) 27. august 2021, 19:36
Flyttet til rette forum
Besvar