Entreindtægter

Skrevet i Generelt

f c funny (Jesper Bech Elverdal) 27. august 2021, 19:16
Goddag de herrer.
Hvordan optimere jeg mine ugentlige indkomst i forhold til entreindtægter? Det er i forhold til stadion kapacitet og billet pris, hvad er bedst anbefalet? Tak på forhånd

AC Logenda (Logenda) 27. august 2021, 19:39
Jeg plejer at gå ind under mine hjemmebane kampe og se optakten dertil. derinde kan du justere billet prisen, og får en forventet indtægt på kampen. så er det bare at vælge billet prisen der giver mest.

Jeg har hørt her på forummet at man generelt skal forsøge at få fuldt stadion med 6c i billet pris. når man rammer fuld stadion med den pris er det tid til at opgradere stadionnet. men om det er det smarteste ved jeg faktisk ikke

Barrow United (Kasper Dyhr) 27. august 2021, 19:42
f c funny sagde:
Goddag de herrer.
Hvordan optimere jeg mine ugentlige indkomst i forhold til entreindtægter? Det er i forhold til stadion kapacitet og billet pris, hvad er bedst anbefalet? Tak på forhånd
Som den anden skriver kan man under optakten til en kamp se hvad der forventer og komme og indtjening.

Jeg vælger at gå med den løsning der gennemsnitligt giver mest, du skal også huske på hvis dit stadion altid er udsolgt bliver det slidt hurtigere smiley
Besvar