Mistet logo - En der vil hjælpe?

Skrevet i Banner/logoer

Hjermind Football Club (Rene) 18. august 2021, 11:17
Hej.

Jeg har mistet mit logo - Da der er en fejl der kan gøre, så når en anden klub får godkendt sit banner, så får en anden klub også det banner:

"Der er åbenbart en fejl der gør at når en klub får accepteret et logo eller banner. Så kan det under visse omstændigheder forårsage at en anden klub også får det logo eller banner. Jeg har kontaktet udvikleren omkring problemet, så det forhåbentlig ikke sker igen. Jeg er usikker på, om det er muligt for udvikleren at skifte tilbage til dit gamle logo. Men hvis du har filen kan du bare søge om logoet igen."
Ovenstående er citat fra supportsag.

Så jeg har pt. et banner fra en anden klub, der slet ikke passer med mine initaler eller farver.

Er der en der vil hjælpe med et nyt?

Har ingen krav udover at det matcher mit banner smiley - Medmindre du kunne have lyst til at lave et nyt banner også.

Chelsea FC (Aqu) 18. august 2021, 11:36
Så kunne det sgu da være der ikke skulle accepteres flere logoer indtil den fejl blev fikset smiley

Hjermind Football Club (Rene) 18. august 2021, 12:02
Chelsea FC sagde:
Så kunne det sgu da være der ikke skulle accepteres flere logoer indtil den fejl blev fikset smiley
Jeg ved ikke hvordan og hvorledes fejlen er opstået. Jeg loggede bare ind en dag, til et nyt logo der slet ikke gav mening og fik så ovenstående svar fra supporten smiley
Men godt de er opmærksomme på det - Men ærgeligt for mig, der ikke har den tekniske snilde til at lave et selv.

Team ku godt (Frederik) 18. august 2021, 12:03
Hej,

De er i fuld gang med at finde fejlen, så det ikke skulle ske igen smiley

God dag
Moderator - Frederik - Ku Godt

Hjermind Football Club (Rene) 18. august 2021, 12:04
Team ku godt sagde:
Hej,

De er i fuld gang med at finde fejlen, så det ikke skulle ske igen smiley

God dag
Moderator - Frederik - Ku Godt
Godt at høre smiley

Hjermind Football Club (Rene) 7. september 2021, 14:11
op
Besvar