Vedligeholdelse af stadion

Skrevet i Generelt

FC Penguin (MP) 13. september 2021, 16:06
En ting er, at det er dyrt at vedligeholde stadion men behøver man så ofte at skulle tage stilling til vedligeholdelse? - synes det er hele tiden.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 13. september 2021, 17:23
Hvad er hele tiden? Jeg fixer et par tribuner eller tre hver søndag. Det er rigeligt til, at jeg aldrig kommer under 80% samlet set. En dyr koster koster lidt over en million i vedligehold, men jeg tjener så også 650-720k pr kamp typisk.

Barrow United (Kasper Dyhr) 13. september 2021, 18:33
Ulm Warhawks sagde:
Hvad er hele tiden? Jeg fixer et par tribuner eller tre hver søndag. Det er rigeligt til, at jeg aldrig kommer under 80% samlet set. En dyr koster koster lidt over en million i vedligehold, men jeg tjener så også 650-720k pr kamp typisk.
Jeg gør det bare når den siger "nu" er den under 80%, så spare jeg lidt på ikke at bruge arbejderne flere gange end højst nødvendigt smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 13. september 2021, 19:52
Barrow United sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Hvad er hele tiden? Jeg fixer et par tribuner eller tre hver søndag. Det er rigeligt til, at jeg aldrig kommer under 80% samlet set. En dyr koster koster lidt over en million i vedligehold, men jeg tjener så også 650-720k pr kamp typisk.
Jeg gør det bare når den siger "nu" er den under 80%, så spare jeg lidt på ikke at bruge arbejderne flere gange end højst nødvendigt smiley
Medmindre du så reparerer alle tribuner på en gang smiley

Jeg gør det om søndagen, fordi jeg ikke vil risikere, at standen kommer under 80% på et tidspunkt, hvor jeg ikke kan nå at reparere det inden et par kampe. Langsiderne tager trods alt lang tid at lave.
Besvar