x

Skrevet i Generelt

Olympigue de Marseille (Husk at forlænge kontrakter) 1. november 2021, 16:17
Nordens Paris BK sagde:
Solsbury Hill sagde:
Forstår ikke helt opslaget..

1) Vman-PRO er ikke et krav - du kan bare lade være med at købe det
2) Prisen kommer til at være 49,-
2.1) 39,- pr måned hvis man køber for 12 måneder af gangen.
3) Prisen er latterlig lav i dag i forvejen
4) Folk har efterspurgt at betale mere, for reklamefrit, samt ekstra funktioner.
Jamen perfekt så har vi fundet den første der gerne vil donere og give lidt ekstra - Dermed er der jo 1 anden, der ikke behøves at betale. Mit forslag virker sgu allerede smiley
Du skulle vel aldrig stemme Enhedslisten?

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 1. november 2021, 16:39
Nordens Paris BK sagde:
Tyrkiet sagde:
Forstår slet ikke hvorfor der skal gøres et show ud af det.

Det er en virksomhed og man må respektere at der bruges tid, energi og liv på at holde det kørende, selvfølgelig skal de tjene penge. Ønsker du PRO kan du jo købe det, ønsker du ikke kan du jo lade vær? Hvorfor skal Vmans indtjening være den samme bare fordi du synes det?

Det er ikke en forening eller en fælleskasse, det er en virksomhed.
Et show? Jeg skriver et forslag, at du så vælger at kommentere på det uden at være nævnt i det, er mig en gåde med sådan en kommentar. Så vidt jeg kan læse i opslaget står der Sunny.

Men nu vi er i gang, så kan jeg jo så spørge dig om du synes det er en velfungerende virksomhed, i fremgang? Okay godt så, det var derfor jeg kom med et par forslag, både for at gøre spillet bedre for mig, og for mange andre, undtagen lige jer 10 der stadig betaler for det. Men så åben dog øjnene og se hvor mange der er skredet? Og lad mig sige, det er ikke spillets skyld, for det er en rigtig godt spil. Men det er sgu mere mentaliteten herinde samt prisen, og de evige abonnementer der bliver oprettet. Jeg snakker ikke kun om PRO; hvis du gad at tage dig tid til at læse hele opslaget, nu du absolut føler dig tvunget til at SKAL kommentere på det.

Og fordi JEG synes det? Jamen hvorfor tror du alle medlemmerne er skredet.. De kommentere nok ikke på opslaget her, fordi de er væk forfanden.. Bare fordi der lige er jer 10-20 stykker der stadig gider betale. Betaler i overhovedet hver måned kan man så også spørge?

Hvad med alle de andre der ude. Sæt prisen halvt ned, og så er målet bare at få over dobbelt så mange medlemmer, så er de penge tjent hjem?
Så JA, det er en virksomhed, og meningen er der skal komme flere og flere penge. Det vil der gøre hvis man satte prisen ned, men det kan jeg godt se du ikke helt forstår. Måske du ikke har drevet en virksomhed før, men bare hugger mundlort ud? Hvor i opslaget skriver jeg at de IKKE skal tjene penge? Jeg giver endda flere forslag til hvordan man kan få mere indtjening. Så stop dig selv og lad vær at kommenter sådan en omgang hovedløst bras, som Ingen kan bruge til noget.
Dine forslag og dine eksempler er useriøse. Folk er skredet fordi det bliver kedeligt i længden og fordi det er sværere tilgængeligt, da folk er mere på mobile enheder end alt andet. Der er mange grunde. Men man sætter ikke prisen ned på noget der lever på kanten, som der samtidig er efterspørgsel på, det er jo dumt. Jeg har min egen virksomhed hvor jeg hjælper andre med at markedsføre deres virksomheder og man må sige at det kører, så mon ikke jeg ved hvad jeg snakker om smiley

Edit; synes endda også det er et beløb der er sørgeligt at diskutere

Taasinge FB (M F) 1. november 2021, 18:04
Hahahahaha

Benløse Forever (Mr Nice guy) 1. november 2021, 18:29
Jeg syntes de skal lade de priser der er nu være, og så kan de lave et nyt som de vil til dem som gider købe det, jeg gør ikke for den smule man får ekstra

Palmeiras (Newt) 1. november 2021, 21:34
Hold da helt op.
Godt jeg har Panodiler herhjemme, for er du vild en hovedpine det opslag har givet mig

The Danish Vikings (H Hansen) 1. november 2021, 21:39
Thorshammer United sagde:
Stovring IF sagde:
Godt eksempel er klubben Blackburn, de sænkede prisen med 33 procent for deres tilskuere, men øgede overskuddet med hele 116 procent fra tidligere år.
Må man spørge, hvor kommer disse tal fra? Blackburns Rovers regnskaber viser katastrofale underskud og det er lidt absurd at sammenligne et internetspil med en proffessionel fodboldklub økonomisk.

PS. Jeg synes ikke, at VMAN er dyr.
Vi er tilbage sidst i 80'erne eller start 90'erne.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 1. november 2021, 22:15
Åben op for flerklubberi under samme login. 15-20 kr for licens per ekstra klub. Klubber på samme login skal have handelsblokade og ingen mulighed for st spille i samme land eller hente hinandens wildcards. Så er det vel reelt kun brug af hinandens talentspejdere, der er et problem, men det er begrænset hvor står den fordel er.

Jeg skulle med glæde oprette en klub for at prøve at udvikle en klub fra bunden i dagens vman, uden jeg skal kaste nuværende klub i lokummet.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 1. november 2021, 22:29
Ulm Warhawks sagde:
Åben op for flerklubberi under samme login. 15-20 kr for licens per ekstra klub. Klubber på samme login skal have handelsblokade og ingen mulighed for st spille i samme land eller hente hinandens wildcards. Så er det vel reelt kun brug af hinandens talentspejdere, der er et problem, men det er begrænset hvor står den fordel er.

Jeg skulle med glæde oprette en klub for at prøve at udvikle en klub fra bunden i dagens vman, uden jeg skal kaste nuværende klub i lokummet.
Glimrende ide. Skilter man samtidig på klubbernes profiler at de har samme ejer, så er det begrænset hvor meget der kan snydes, hvis nærmest overhovedet. Men det kunne give en øget indtægt til spillet og mere aktivitet.

Nordisk Idrætslaug (Poala) 1. november 2021, 22:34
Kyoto Okami FC sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Åben op for flerklubberi under samme login. 15-20 kr for licens per ekstra klub. Klubber på samme login skal have handelsblokade og ingen mulighed for st spille i samme land eller hente hinandens wildcards. Så er det vel reelt kun brug af hinandens talentspejdere, der er et problem, men det er begrænset hvor står den fordel er.

Jeg skulle med glæde oprette en klub for at prøve at udvikle en klub fra bunden i dagens vman, uden jeg skal kaste nuværende klub i lokummet.
Glimrende ide. Skilter man samtidig på klubbernes profiler at de har samme ejer, så er det begrænset hvor meget der kan snydes, hvis nærmest overhovedet. Men det kunne give en øget indtægt til spillet og mere aktivitet.
Ja det er en rigtig åbenlys og interessant ide at forsøge sig med. Og også en der har været foreslået i årevis - problemet ligger nok bl.a. i villigheden (eller mangel på samme) til at forretningsudvikle.

Mon ikke der er mindst 100 klubber der ville køre med flere klubber? Det er mindst 1000 kr. efter skat pr. måned i øgede indtægter, med 20 kr. ekstra pr. klub, det er jo også penge. Og det ville gøre spillet bedre i form af mere aktivitet og forhåbentlig holde på andre brugere igen som et afledt positiv. smiley

Ac dragon IF (Robert) 1. november 2021, 22:43
Ulm Warhawks sagde:
Åben op for flerklubberi under samme login. 15-20 kr for licens per ekstra klub. Klubber på samme login skal have handelsblokade og ingen mulighed for st spille i samme land eller hente hinandens wildcards. Så er det vel reelt kun brug af hinandens talentspejdere, der er et problem, men det er begrænset hvor står den fordel er.

Jeg skulle med glæde oprette en klub for at prøve at udvikle en klub fra bunden i dagens vman, uden jeg skal kaste nuværende klub i lokummet.
^Glimrende idé fra Ulm og Kyoto. Tror der er mange (mig inkluderet) der kunne tænke sig at prøve at spille fra bunden af igen uden at skulle risikere sin ''hovedklub''.
Besvar