Hjælp til fremgang

Skrevet i Generelt

FC Logan Paul (Simon) 3. november 2021, 09:59
Hey alle!

Jeg står sku og mangler lidt hjælp til hvordan man tjener penge. Kan forstå at mange af jer bruger markedet ved at købe og videresælge.
Men hvornår ved man om man kan tjene på en spiller? Synes tit at alle spillere på aukton bliver solgt for en helvedes masse i forhold til deres værdi?
Er der nogle der gider sætte mig lidt ind i hvordan man bedst får lidt fremgang?
På forhånd tak

Spurs (Møller) 3. november 2021, 10:16
Måden er at finde billige spillere, det gøres som regel via auktion
Spillere som vil være de bedste til prisen på transfer listen, i forhold til alder og position

Når du så køber en spiller til eksempelvis 5.000c, så sætter du ham på transferlisten til eksempelvis 10.000c, og har derved tjent 5.000, når og hvis han bliver solgt.

Købe billigt og sælge dyrt, det er vejen frem smiley

Driver United (Kasper) 3. november 2021, 14:17
Hvis du ser en på auktionen, som du tænker er "billig". Så tjek med lignende spiller på samme position på transferlisten. Hvis du kan se, at du kan købe spilleren på auktion billigere end de transferlistede, så kan du højst sandsynlig tjene penge på ham.


Omvendt kan du også kigge på transferlisten, se om nogle er transferlistet billigere end andre. Hvis de er det, kan du købe dem og transferliste dem lidt højere, men hvor de stadig er billigere end de andre.

Du skal dog både kigge på alder, egenskaber og træning. På et tidspunkt, hvis du begynder at handle med helt unge, kan det også give mening at ansætte en talentspejder og tjekke potentiale.

Solsbury Hill (Jigsaw) 3. november 2021, 15:27
Dr.Dre som er den rigeste klub i vman skrev engang:

"Køb meget billigt. Sælg billigt.

Sørg for at have dine spillere på transferlisten til rimelig priser, så der hele tiden er gang i handlerne. Ez credits ez life"

Det er den bedste måde at gøre det på. også andre:

1) opnå del-mål, bl.a. skifte land (giver nogle credits pr land man ikke har spillet i).
2) spille hjemmebanekampe
3) købe licens
4) finde talenter (5 nye 15 årige hver søndag, også kan man finde wildcards gennem en talentspejder)

og mange andre måder at tjene credits på.
Men den bedste og mest effektive er gennem handler. Det tror jeg klubben "Støvsugeren" er et godt eksempel på, da han opnåede VK-anlæg på 45 dage. (respekt).

Men det kræver også en del tid smiley

FC Logan Paul (Simon) 3. november 2021, 18:42
Tak for alle svarene!

Så må jeg sku ud på markedet og prøve at starte med at handle :-)
Lige et ekstra spørgsmål, hvordan fandt de der utrænede unge gennem talentspejderen?
Og hvor meget er "billigt" i forhold til deres værdi?

Barnetfc (nick sivert) 3. november 2021, 20:56
Solsbury Hill sagde:
Dr.Dre som er den rigeste klub i vman skrev engang:

"Køb meget billigt. Sælg billigt.

Sørg for at have dine spillere på transferlisten til rimelig priser, så der hele tiden er gang i handlerne. Ez credits ez life"

Det er den bedste måde at gøre det på. også andre:

1) opnå del-mål, bl.a. skifte land (giver nogle credits pr land man ikke har spillet i).
2) spille hjemmebanekampe
3) købe licens
4) finde talenter (5 nye 15 årige hver søndag, også kan man finde wildcards gennem en talentspejder)

og mange andre måder at tjene credits på.
Men den bedste og mest effektive er gennem handler. Det tror jeg klubben "Støvsugeren" er et godt eksempel på, da han opnåede VK-anlæg på 45 dage. (respekt).

Men det kræver også en del tid smiley
ja det kræver en del tid men 45 dage om at opnå Vk anlæg så skal du være heldig at køberne er der når du sætter dem til salg, at de vil købe til den pris og at det ikke er en samling gniere som ikke vil give det du kræver som jeg har oplevet.
Besvar