Muligt talent?

Skrevet i Spillervurderinger

YoungGuns FC (Back) 10. november 2021, 17:54
Tak for nogle gode svar! Satser da på at få lidt mere end et par hundrede tusinde så smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 10. november 2021, 18:49
YoungGuns FC sagde:
Tak for nogle gode svar! Satser da på at få lidt mere end et par hundrede tusinde så smiley
Jeg håber da du får hvad de siger. Min talentspejder har vurderet hans potentiale til lovende smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 10. november 2021, 19:30
Tyrkiet sagde:
YoungGuns FC sagde:
Tak for nogle gode svar! Satser da på at få lidt mere end et par hundrede tusinde så smiley
Jeg håber da du får hvad de siger. Min talentspejder har vurderet hans potentiale til lovende smiley
Det er så også en del mere end et par hundrede tusind værd..
Hvor mange lovende har du købt til den pris?
Det er trodsalt fine træninger uden træner smiley
Mvh Per

Appels FC (Farvel) 10. november 2021, 19:37
31 PP, talentspejder siger lovende. Dog ikke en central position.
Alt fra 5 til 8 millioner er muligt smiley

Bare mit bud.

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 10. november 2021, 20:27
Pers LØVER sagde:
Tyrkiet sagde:
YoungGuns FC sagde:
Tak for nogle gode svar! Satser da på at få lidt mere end et par hundrede tusinde så smiley
Jeg håber da du får hvad de siger. Min talentspejder har vurderet hans potentiale til lovende smiley
Det er så også en del mere end et par hundrede tusind værd..
Hvor mange lovende har du købt til den pris?
Det er trodsalt fine træninger uden træner smiley
Mvh Per
Så faktisk ikke at det var uden træner. Men synes også det er svært at finde den reelle værdi for en spiller. Synes tit der ryger mange dårlige spillere til dyre priser og omvendt.. kan også bare være at jeg ikke har formået at vende helt tilbage smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 10. november 2021, 21:42
Tyrkiet sagde:
Pers LØVER sagde:
Tyrkiet sagde:
YoungGuns FC sagde:
Tak for nogle gode svar! Satser da på at få lidt mere end et par hundrede tusinde så smiley
Jeg håber da du får hvad de siger. Min talentspejder har vurderet hans potentiale til lovende smiley
Det er så også en del mere end et par hundrede tusind værd..
Hvor mange lovende har du købt til den pris?
Det er trodsalt fine træninger uden træner smiley
Mvh Per
Så faktisk ikke at det var uden træner. Men synes også det er svært at finde den reelle værdi for en spiller. Synes tit der ryger mange dårlige spillere til dyre priser og omvendt.. kan også bare være at jeg ikke har formået at vende helt tilbage smiley
Det tror jeg egentlig vi alle har svært ved..
Og det er jo også bare et forsøg på en
vurdering her fra smiley
Mvh Per
Besvar