Ungdomsholds navn afvist

Skrevet i Generelt

Underdogs IF (xxxXXXxxx) 3. december 2021, 14:34
Jeg forstår ikke at jeg for mine navne til mit U23 afvist

Først var det : Dog puppys..... blev afvist
Derefter : møghundene... blev også afvist

Jeg forstår ikke de faktorer som de afviser fra, vi har nok forskellige forståelser for hvad der er stødende osv... men det her er et spil rolig nu...

Da min klub hedder Underdogs if.... kan jeg ikke se at de 2 navne er store afvigere fra det originale navn til klubben, det vil jo også være **** kedeligt af de så bare skulle hedde underdogs if U23.... så syntes jeg der er spild af de 400kr og jeg føler mig lidt taget ved røven så......
For hvad får jeg så.... trøjer, stadion farve( **** ligegyldigt) reklame fri bådejere og nej, er det så det....
I må stramme lidt op i Crew med det navn noget

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 3. december 2021, 14:50
Hvis navnene du sendte ind er skrevet præcist som du har skrevet dem i tråden, så er manglende stort forbogstav i "puppy" og "møghundende" formentligt en del af årsagen.

Hvis det er tilfældet, så ville jeg sende "Dog Puppys" eller "Møghundende" ind og se om det går igennem. Går de ikke igennem eller det med forbogstaverne ikke er årsagen, så ville jeg skrive til support og høre nærmere.

Tokyo (CK) Crew 3. december 2021, 17:16
Jeg er ret sikker på, at hvis du sender "Dog Puppys" ind som er skrevet præcis som jeg har skrevet det, så vil det blive godkendt.

I forhold til "Møghundene", så synes jeg, det er på grænsen, da det også er et skældsord. Du kan hedde alt muligt andet. Så den går ikke.

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 3. december 2021, 19:58
Jeg er sikker på det er grammatik politiet der har afvist det.

Puppy i flertal er puppies. En puppy referer altid til en hundehvalp, så "Dog Puppies" er lidt.... ved andre arter bruger man blot "pup".

Østerbro IF (Numero uno) 3. december 2021, 20:46
HjerneSkaderne sagde:
Jeg er sikker på det er grammatik politiet der har afvist det.

Puppy i flertal er puppies. En puppy referer altid til en hundehvalp, så "Dog Puppies" er lidt.... ved andre arter bruger man blot "pup".
Jeg håber at du laver sjov

Juventus FC (farvel og tobak) 3. december 2021, 21:10
Østerbro IF sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Jeg er sikker på det er grammatik politiet der har afvist det.

Puppy i flertal er puppies. En puppy referer altid til en hundehvalp, så "Dog Puppies" er lidt.... ved andre arter bruger man blot "pup".
Jeg håber at du laver sjov
HS laver aldrig sjov, og han/hun/hen har fat i noget.

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 3. december 2021, 21:30
Østerbro IF sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Jeg er sikker på det er grammatik politiet der har afvist det.

Puppy i flertal er puppies. En puppy referer altid til en hundehvalp, så "Dog Puppies" er lidt.... ved andre arter bruger man blot "pup".
Jeg håber at du laver sjov
Håber da også at du laver sjov. Intet logo og crewmedlem? Useriøst smiley

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 3. december 2021, 21:50
Østerbro IF sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Jeg er sikker på det er grammatik politiet der har afvist det.

Puppy i flertal er puppies. En puppy referer altid til en hundehvalp, så "Dog Puppies" er lidt.... ved andre arter bruger man blot "pup".
Jeg håber at du laver sjov
Jeg er som nævnet altid seriøs, ekstremt seriøs endda. Her prøver jeg at være en hjælpsom manager og så skal jeg hører den slags spydigheder, og så fra et crew medlem endda?! Herre jøsses og helledusseda.

Er det mon betjenten der er blevet mavesur over han blev caught in the act, som man siger i USA.

Østerbro IF (Numero uno) 3. december 2021, 21:54
Tyrkiet sagde:
Østerbro IF sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Jeg er sikker på det er grammatik politiet der har afvist det.

Puppy i flertal er puppies. En puppy referer altid til en hundehvalp, så "Dog Puppies" er lidt.... ved andre arter bruger man blot "pup".
Jeg håber at du laver sjov
Håber da også at du laver sjov. Intet logo og crewmedlem? Useriøst smiley
Vidste ikke det var påkrævet i forhold til nogen del her i spillet 0smiley
Har lige skiftet klubnavn smiley derfor.

Østerbro IF (Numero uno) 3. december 2021, 21:55
HjerneSkaderne sagde:
Østerbro IF sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Jeg er sikker på det er grammatik politiet der har afvist det.

Puppy i flertal er puppies. En puppy referer altid til en hundehvalp, så "Dog Puppies" er lidt.... ved andre arter bruger man blot "pup".
Jeg håber at du laver sjov
Jeg er som nævnet altid seriøs, ekstremt seriøs endda. Her prøver jeg at være en hjælpsom manager og så skal jeg hører den slags spydigheder, og så fra et crew medlem endda?! Herre jøsses og helledusseda.

Er det mon betjenten der er blevet mavesur over han blev caught in the act, som man siger i USA.
Slet ikke smiley har intet at gøre med navnevalidering.
Besvar