Ungdomsholds navn afvist

Skrevet i Generelt

Underdogs IF (xxxXXXxxx) 3. december 2021, 22:54
Lyon sagde:
Jeg er ret sikker på, at hvis du sender "Dog Puppys" ind som er skrevet præcis som jeg har skrevet det, så vil det blive godkendt.

I forhold til "Møghundene", så synes jeg, det er på grænsen, da det også er et skældsord. Du kan hedde alt muligt andet. Så den går ikke.
Et skældsord, arhhh come om, så er det heller ikke være, der er vist forskel på hvordan man opfatter skældsord..

Underdogs IF (xxxXXXxxx) 3. december 2021, 23:01
HjerneSkaderne sagde:
Jeg er sikker på det er grammatik politiet der har afvist det.

Puppy i flertal er puppies. En puppy referer altid til en hundehvalp, så "Dog Puppies" er lidt.... ved andre arter bruger man blot "pup".
Tak for svaret, men vil dog prøve noget, der ikke behøver at være grammatisk korrekt... så må de spammes

Tokyo (CK) Crew 4. december 2021, 08:18
Underdogs IF sagde:
Lyon sagde:
Jeg er ret sikker på, at hvis du sender "Dog Puppys" ind som er skrevet præcis som jeg har skrevet det, så vil det blive godkendt.

I forhold til "Møghundene", så synes jeg, det er på grænsen, da det også er et skældsord. Du kan hedde alt muligt andet. Så den går ikke.
Et skældsord, arhhh come om, så er det heller ikke være, der er vist forskel på hvordan man opfatter skældsord..
Som jeg også skrev, så er den på grænsen. At det også kan opfattes som et skældsord, kan vi ikke komme udenom.
At du ikke opfatter det som et skældsord, kan det godt være andre gør. Du kan jo hedde alt muligt andet. Hvorfor skal det netop være det?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 4. december 2021, 08:32
Underdogs IF sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Jeg er sikker på det er grammatik politiet der har afvist det.

Puppy i flertal er puppies. En puppy referer altid til en hundehvalp, så "Dog Puppies" er lidt.... ved andre arter bruger man blot "pup".
Tak for svaret, men vil dog prøve noget, der ikke behøver at være grammatisk korrekt... så må de spammes
Hvad med Kamphundene ?
Det er faktisk mere negativt ladet i mine ører, men det går sikkert
glat igennem smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 4. december 2021, 09:05
Østerbro IF sagde:
Vidste ikke det var påkrævet i forhold til nogen del her i spillet 0smiley
Har lige skiftet klubnavn smiley derfor.
Det var også bare for sjov smiley som ægte Øbro’er håber jeg at du var med til bold på døveskolen i gamle dage smiley

Underdogs IF (xxxXXXxxx) 7. december 2021, 23:41
Pers LØVER sagde:
Underdogs IF sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Jeg er sikker på det er grammatik politiet der har afvist det.

Puppy i flertal er puppies. En puppy referer altid til en hundehvalp, så "Dog Puppies" er lidt.... ved andre arter bruger man blot "pup".
Tak for svaret, men vil dog prøve noget, der ikke behøver at være grammatisk korrekt... så må de spammes
Hvad med Kamphundene ?
Det er faktisk mere negativt ladet i mine ører, men det går sikkert
glat igennem smiley
God ide det prøver jeg

Underdogs IF (xxxXXXxxx) 7. december 2021, 23:43
Lyon sagde:
Underdogs IF sagde:
Lyon sagde:
Jeg er ret sikker på, at hvis du sender "Dog Puppys" ind som er skrevet præcis som jeg har skrevet det, så vil det blive godkendt.

I forhold til "Møghundene", så synes jeg, det er på grænsen, da det også er et skældsord. Du kan hedde alt muligt andet. Så den går ikke.
Et skældsord, arhhh come om, så er det heller ikke være, der er vist forskel på hvordan man opfatter skældsord..
Som jeg også skrev, så er den på grænsen. At det også kan opfattes som et skældsord, kan vi ikke komme udenom.
At du ikke opfatter det som et skældsord, kan det godt være andre gør. Du kan jo hedde alt muligt andet. Hvorfor skal det netop være det?
Fordi at jeg tænker på den lille hund fra tegnefilm som går og smågriner og bare bliver kaldt møghund

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 8. december 2021, 00:26
Underdogs IF sagde:
Fordi at jeg tænker på den lille hund fra tegnefilm som går og smågriner og bare bliver kaldt møghund
Dodgy Doggies?

Det passer flabet møghunde. smiley

Underdogs IF (xxxXXXxxx) 8. december 2021, 00:29
HjerneSkaderne sagde:
Underdogs IF sagde:
Fordi at jeg tænker på den lille hund fra tegnefilm som går og smågriner og bare bliver kaldt møghund
Dodgy Doggies?

Det passer flabet møghunde. smiley
Har fået det afvist igen


Underdogs IF (xxxXXXxxx) 8. december 2021, 00:31
HjerneSkaderne sagde:
Underdogs IF sagde:
Fordi at jeg tænker på den lille hund fra tegnefilm som går og smågriner og bare bliver kaldt møghund
Dodgy Doggies?

Det passer flabet møghunde. smiley
Har fået det afvist igen

Besvar