Ungdomsholds navn afvist

Skrevet i Generelt

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 8. december 2021, 01:00
Underdogs IF sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Underdogs IF sagde:
Fordi at jeg tænker på den lille hund fra tegnefilm som går og smågriner og bare bliver kaldt møghund
Dodgy Doggies?

Det passer flabet møghunde. smiley
Har fået det afvist igen
Afviste de Dodgy Doggies eller Møghundene? Hvis de afviste Dodgy Doggies er den eneste forklaring jeg kan komme med der er en fejl i systemet og der automatisk afviser din ansøgning.

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 8. december 2021, 12:25
HjerneSkaderne sagde:
Underdogs IF sagde:
HjerneSkaderne sagde:
Underdogs IF sagde:
Fordi at jeg tænker på den lille hund fra tegnefilm som går og smågriner og bare bliver kaldt møghund
Dodgy Doggies?

Det passer flabet møghunde. smiley
Har fået det afvist igen
Afviste de Dodgy Doggies eller Møghundene? Hvis de afviste Dodgy Doggies er den eneste forklaring jeg kan komme med der er en fejl i systemet og der automatisk afviser din ansøgning.
Neeeej, det er kampmotoren søde!

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 8. december 2021, 14:28
Tyrkiet sagde:
Neeeej, det er kampmotoren søde!
Stop med at hviske sukkersøde ord til mig. Jeg HAR set hvordan du flirter med alle her på forum og kalder dem søde eller snuskerluskebasse. Jeg gider ikke spilde tid på en fyr der er så løs på tråden. Det er enten mig eller gtfo.

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 8. december 2021, 15:55
HjerneSkaderne sagde:
Tyrkiet sagde:
Neeeej, det er kampmotoren søde!
Stop med at hviske sukkersøde ord til mig. Jeg HAR set hvordan du flirter med alle her på forum og kalder dem søde eller snuskerluskebasse. Jeg gider ikke spilde tid på en fyr der er så løs på tråden. Det er enten mig eller gtfo.
Appels er min yndlings, men er blevet lidt lun på Ulmedrengen ❤️

Bjørnholt FC (And then what) 8. december 2021, 16:21
HjerneSkaderne sagde:
Tyrkiet sagde:
Neeeej, det er kampmotoren søde!
Stop med at hviske sukkersøde ord til mig. Jeg HAR set hvordan du flirter med alle her på forum og kalder dem søde eller snuskerluskebasse. Jeg gider ikke spilde tid på en fyr der er så løs på tråden. Det er enten mig eller gtfo.
smiley

Pescara Calcio (Don Italiano Pesce) 8. december 2021, 17:30
Tænker at hvis man må hedde FC MØGSVIN er der ikke noget i vejen for at et ungdomshold kan hedde Møghundene.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 8. december 2021, 17:34
AC Arles Avignon sagde:
Tænker at hvis man må hedde FC MØGSVIN er der ikke noget i vejen for at et ungdomshold kan hedde Møghundene.
Svær sammenligning at lave, når reglerne kan og vil blive ændret undervejs - og så går man ikke tilbage og afviser/skifter navne på dem, der blev godkendt på daværende tidspunkt, medmindre det er helt slemt. smiley
Besvar