Træning af nye spillere

Skrevet i Generelt

Liverpools II (HH) 9. december 2021, 16:56
Hej

Når jeg henter 5 nye ungdomspillere ind.
Hvad er så bedst at gøre?
lade dem spille kampe eller lade vær?
Og hvordan får jeg mest ud af deres træning med en træner?

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 9. december 2021, 17:08
Spillere mister ikke humør som 15 årige, så længe holdet de spiller på er i en liga. Så ingen grund til at spilde deres energi på kampe.

Dit anlæg er ikke godt nok til at træne dem op, så har det godt potentiale så sælg dem. Indtil da træn dem i træningskamp.

Appels FC (Farvel) 9. december 2021, 17:08
De behøver ikke at spille kampe i starten. Træningskamp er bedst indtil de når et vis niveau smiley

Bundholdet FC (Thomas Tuchel) 9. december 2021, 17:15
Hej smiley

Det jeg selv gør:
Jeg træner dem på træningskamp hver dag på hård med en 20/20 træner. Altså en træner med 20 i ungdomsspillere og 20 i markspillere/keeper.

Jeg smider dem ikke i kamp før deres humør begynder at blive påvirket (sker typisk omkring 16 års alderen). Når de falder i humør, så sætter jeg dem på som indskifter(e) i mine kampe, så de hele tiden er i godt humør.

Hvis jeg så får hentet et vildt talent (sker sjældent smiley), så sælger jeg dem ofte hurtigt (efter 5 træninger). Resten (de middelmådige spillere) beholder jeg så jeg har et 'fint' ungdomshold.

Jeg ville købe en træner med 20/20 som nævnt ovenfor. Dem kan du bruge både til dine ungdomsspillere og til dit førstehold.

Østerbro IF (Numero uno) 9. december 2021, 17:17
Træningskampe, trænet på "hård".
Om søndagen træner du dem så på "ekstrem". Skal gøres inden opdateringen om aftenen.

Du kan nemt få en bedre træner. Jeg har samlet en del herinde: https://www.virtualmanager.com/clubs/703632/press_releases/134633
Besvar