champions league

Skrevet i Generelt

Voersaa IF (Kevin rasmussen) 10. december 2021, 14:43
ku man overveje og lave noget champions league europa league eller kvalifikation vm og sådan

Ulm Warhawks (Ulmeister) 10. december 2021, 15:13
Gruppespil vil nok give for mange kampe, omvendt tvinges folk i større grad til at træne intens.

Men det kunne være fedt at gentænke Super Cuppen og lade de to bedste i hvert land kvalificere sig og tilsvarende med 3. og 4. til en anden cup.

Der vil nok gøre VMWC lidt overflødig, men der er nødt til at være 4 turneringer, så den absolutte top kan kæmpe for en quad.

Voersaa IF (Kevin rasmussen) 10. december 2021, 15:33
og evt noget for mindre klubber også noget turnering men nok svært og implemtere

Loyals (VMEnhancer) 10. december 2021, 22:33
Voersaa IF sagde:
og evt noget for mindre klubber også noget turnering men nok svært og implemtere
Der kan sagtens laves en række forskellig cups til forskellige vifa-ranks, men hvis vi ender med en del forskellige skal der nok være et max antal som man kan tilmelde sig for at man vil opnå at alle kan spille med om pokaler.

F.eks.
https://www.virtualmanager.com/cups/101
https://www.virtualmanager.com/cups/100
https://www.virtualmanager.com/cups/99

BK Rønde (Valdemar Lærke) 14. december 2021, 00:47
Heeyyyy, hvis der er nogen der stadig følger med på denne tråd, så har jeg et spørgsmål. Noget jeg har gået og grublet over, hver gang jeg starter igen (fordi jeg altid ender ca. det samme sted Vifaranksmæssigt), er hvorfor der ikke er en cup for holdene, lige under de bedste. De nyere klubber har Newcomers, de bedste har Vman World Cup - og så er der sådan et akavet mellemled, hvor man "kun" har sin nationale cup. Er der en grund til, at det er blevet sådan? Kan forestille mig, at emnet har været oppe at vende førsmiley)

God jul derude!

/Valdemar

Ulm Warhawks (Ulmeister) 14. december 2021, 07:11
Sådan har det været lige siden start. Der har engang i mellem været nogle sponsoreret cup, fx Unisport Cup, hvor der var 3 turneringer henvendt til forskellige vifa ranks.

De cups er mig bekendt stoppet, fordi der ikke er nogen, der gider betale for den slags længere.

BK Rønde (Valdemar Lærke) 15. december 2021, 20:36
Hej Ulm

Vedd du hvorfor det er sådan? Syntes at det er et meget stort spring man skal tage, hvor der ikke er en sekundær cup, men stadig en del aktive managers. Er det noget der har været oppe at vende, at genindføre en sådan cup?

Glædelig jul smiley

Vh.
Valdemar

FC Bombe Bombe (Chill) 15. december 2021, 23:47
BK Rønde sagde:
Heeyyyy, hvis der er nogen der stadig følger med på denne tråd, så har jeg et spørgsmål. Noget jeg har gået og grublet over, hver gang jeg starter igen (fordi jeg altid ender ca. det samme sted Vifaranksmæssigt), er hvorfor der ikke er en cup for holdene, lige under de bedste. De nyere klubber har Newcomers, de bedste har Vman World Cup - og så er der sådan et akavet mellemled, hvor man "kun" har sin nationale cup. Er der en grund til, at det er blevet sådan? Kan forestille mig, at emnet har været oppe at vende førsmiley)

God jul derude!

/Valdemar
En af grundene kunne være den måske er svær at administrere i forhold til hvem der skulle være kvalificeret til den?
Besvar