Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Thorshammer United (EPU) 28. december 2021, 19:25
AaIborg BK sagde:
Appels FC sagde:
Thorshammer United sagde:
Østerbro IF sagde:
Det var en dyr en smiley
12k om dagen ?!?!?
14K/dag, har lige haft ham ansat et par minutter... Men vildt at der er en der bare poster ham her uden krav til hvor mange man har i forvejen... :O

Østerbro er et godt emne til årets mest hjælpsomme...!
Jeg havde en 202019 på min trænerliste forleden og det har jeg jævnlig. Man kan altid plukke fra min lister uden at forpligte sig noget som helst. Samtidig poster jeg jævnlig 20xx20 uden krav. Senest flere gange i går - men det er nok gået din næse forbi.

Og så for en god orden skyld: jeg bliver jævnlig tilbudt licens, logo, banner, fra 1 til mange utrænede og endda også rede penge. På det område er jeg bare ret konsekvens - jeg afviser altid med et pænt nej tak.

Jeg forventer inden længe at lukke min gratis service ned så snart udviklerne har fået gjort noget ved den tåbelige personalesøgning.

Thorshammer United (EPU) 28. december 2021, 20:21
61 årig 20xx20 træner i kassen til den der kommer først smiley

https://www.virtualmanager.com/employees/10876940

Tamtam FC (tilbage) 28. december 2021, 20:21
Thorshammer United sagde:
61 årig 20xx20 træner i kassen til den der kommer først smiley

https://www.virtualmanager.com/employees/10876940
Takker!

Thorshammer United (EPU) 28. december 2021, 21:18
Appels FC sagde:
Thorshammer United sagde:
Østerbro IF sagde:
Det var en dyr en smiley
12k om dagen ?!?!?
Her er en 20-20-19 som er lidt billigere smiley
https://www.virtualmanager.com/employees/11053079

Borgartun BK (Adam P) 28. december 2021, 21:42

Ac Hagedorn (hagedorn) 28. december 2021, 21:45
Takker! smiley


Appels FC (Farvel) 29. december 2021, 00:07

AaIborg BK (KJ) 29. december 2021, 01:34
Thorshammer United sagde:
AaIborg BK sagde:
Appels FC sagde:
Thorshammer United sagde:
Østerbro IF sagde:
Det var en dyr en smiley
12k om dagen ?!?!?
14K/dag, har lige haft ham ansat et par minutter... Men vildt at der er en der bare poster ham her uden krav til hvor mange man har i forvejen... :O

Østerbro er et godt emne til årets mest hjælpsomme...!
Jeg havde en 202019 på min trænerliste forleden og det har jeg jævnlig. Man kan altid plukke fra min lister uden at forpligte sig noget som helst. Samtidig poster jeg jævnlig 20xx20 uden krav. Senest flere gange i går - men det er nok gået din næse forbi.

Og så for en god orden skyld: jeg bliver jævnlig tilbudt licens, logo, banner, fra 1 til mange utrænede og endda også rede penge. På det område er jeg bare ret konsekvens - jeg afviser altid med et pænt nej tak.

Jeg forventer inden længe at lukke min gratis service ned så snart udviklerne har fået gjort noget ved den tåbelige personalesøgning.
Mon ikke du lukker din ''gratis'' service ned i det sekund du ikke fik stemmer nok.? smiley

Argumenterer du seriøst for at jeg skal syntes du er en helt fordi du følger reglerne?

3.4. Valuta
'' At kræve en modydelse for personale, utrænede, hjælp til spillet eller lignende er ikke tilladt.''

Der er ikke noget der går min næse forbi, jeg finder selv de trænere jeg har brug for

Team Firefox (Micki Lynge) 29. december 2021, 01:49
Besvar