Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt

Mahurti IF (Billigste spiller på marked) 12. januar 2022, 11:04
Østerbro IF sagde:
Upopulær holdning - men tvivler på der er noget andet managerspil hvor man lige finder perfekt personale på 10 minutter. Det er også virkelig next-level-urealistisk.
Synes faktisk det er fedt, at der er et element herinde hvor man skal bruge tid og kræfter på at finde frem til noget selv.. Talentspejderen har også gjort ting meget lettere for folk. For eksempel med wildcards/utrænede. Før i tiden kunne jeg sagtens bruge timevis på at søge efter utrænede på fri transfer - nu kan alle gøre det på få minutter og man kan ikke rigtig skille sig ud fra mængden ved at gøre noget særligt på det punkt. Så der er få ting tilbage herinde hvor man rent faktisk skal bruge en masse tid for at få succes. Jeg er med på at man kan gøre meget med spillersøgning og handler - men der er blevet skåret meget ind til benet ift. hvor autopilots-agtigt spillet kan køre.

Har aldrig stødt på en perfekt træner i Football Manager fx.
Nu må vi se hvordan ændringen med personalesøgningen bliver fra udviklerne.. Håber ikke at alle bare får serveret 20xx20 trænere på et sølvfad i fremtiden.
Mange vil ikke gå på kompromis med en 20xx19 træner, sådan burde det vel egentlig ikke være overhovedet.. Urealistisk hvis alle kan få smidt en 20xx20 træner i nakken sådan uden videre.
I lang tid er folk blevet fodret med dem herinde, og på trods af dette kan mange ikke en gang finde ud af at sige tak til dem der bruger tid på at finde dem og lægge dem op herinde, uden at forvente det mindste til gengæld. Folk er virkelig forkælede, imo....
Helt enig med dig

Merz Academy FC (Merz) Forum-moderator 12. januar 2022, 11:06
Østerbro IF sagde:
Upopulær holdning - men tvivler på der er noget andet managerspil hvor man lige finder perfekt personale på 10 minutter. Det er også virkelig next-level-urealistisk.
Synes faktisk det er fedt, at der er et element herinde hvor man skal bruge tid og kræfter på at finde frem til noget selv.. Talentspejderen har også gjort ting meget lettere for folk. For eksempel med wildcards/utrænede. Før i tiden kunne jeg sagtens bruge timevis på at søge efter utrænede på fri transfer - nu kan alle gøre det på få minutter og man kan ikke rigtig skille sig ud fra mængden ved at gøre noget særligt på det punkt. Så der er få ting tilbage herinde hvor man rent faktisk skal bruge en masse tid for at få succes. Jeg er med på at man kan gøre meget med spillersøgning og handler - men der er blevet skåret meget ind til benet ift. hvor autopilots-agtigt spillet kan køre.

Har aldrig stødt på en perfekt træner i Football Manager fx.
Nu må vi se hvordan ændringen med personalesøgningen bliver fra udviklerne.. Håber ikke at alle bare får serveret 20xx20 trænere på et sølvfad i fremtiden.
Mange vil ikke gå på kompromis med en 20xx19 træner, sådan burde det vel egentlig ikke være overhovedet.. Urealistisk hvis alle kan få smidt en 20xx20 træner i nakken sådan uden videre.
I lang tid er folk blevet fodret med dem herinde, og på trods af dette kan mange ikke en gang finde ud af at sige tak til dem der bruger tid på at finde dem og lægge dem op herinde, uden at forvente det mindste til gengæld. Folk er virkelig forkælede, imo....
+ 1
Meget velformuleret, jeg er meget enig i dit syn på dette. Der er noget charme over at man skal bruge noget tid på at finde trænere, ligesom man engang også kunne med wildcards. Glæder mig også til at se hvad udviklerne vil ændre med personale. Ny søgnings metode eller handler med personale. Det bliver spændene at se hvad fremtiden bringer, der ligger ihvertfald mange spændene ting og venter på at blive fuldført.

//Merz

Chelsea Boldklub (Hello there) 12. januar 2022, 11:06
Du siger bruge tid. Hvor meget tid er det du snakker om? Det er ikke alle som kan bruge meget tid på at spille Vman. Folk har også andre ting at tage sig af udover at spille Vman hele dagen.

Hvad mener du virkelig med at talentspejderen har gjort det lettere? Talentspejderen har ikke gjort noget som helst lettere. Gamle tiders måder at finde utrænede på var meget lettere, så jeg er slet ikke enig der.

FC Nonsense (Frost) 12. januar 2022, 12:05
Jeg har ladet kontrakten udløbe med en god talentspejder.

Sætter link ind om lidt.

Værså'god: https://www.virtualmanager.com/employees/11483886

Lukasa FC (LV) 12. januar 2022, 12:37
Jeg brugte timevis på at lede efter 20x20 markspiller & ungdomsspiller i går. Jeg var igennem samtlige sider af personalesøgning. Før i tiden, var det intet problem for mig at finde 20x20, men i går fandt jeg ikke en eneste. Nogen der kan gøre mig klogere på dette?

Mahurti IF (Billigste spiller på marked) 12. januar 2022, 12:39
Lukasa FC sagde:
Jeg brugte timevis på at lede efter 20x20 markspiller & ungdomsspiller i går. Jeg var igennem samtlige sider af personalesøgning. Før i tiden, var det intet problem for mig at finde 20x20, men i går fandt jeg ikke en eneste. Nogen der kan gøre mig klogere på dette?
De er umulige at finde.

Lukasa FC (LV) 12. januar 2022, 12:41
Det må også være min konklusion. Da jeg spillede for et lille års tid siden, fandt jeg uden problemer 30 trænere på et par minutters søgen.

- Skulle der være nogen der har én 20x20 træner i overskud, tager jeg mod træneren med kyshånd. Skriv evt en privat besked smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 12. januar 2022, 12:44
Vær kreativ

Lukasa FC (LV) 12. januar 2022, 12:45
Kreativ?

Østerbro IF (Numero uno) 12. januar 2022, 12:57
Chelsea Boldklub sagde:
Du siger bruge tid. Hvor meget tid er det du snakker om? Det er ikke alle som kan bruge meget tid på at spille Vman. Folk har også andre ting at tage sig af udover at spille Vman hele dagen.

Hvad mener du virkelig med at talentspejderen har gjort det lettere? Talentspejderen har ikke gjort noget som helst lettere. Gamle tiders måder at finde utrænede på var meget lettere, så jeg er slet ikke enig der.
Afhænger jo af hvor mange man skal bruge, og hvilke krav man har til træneren.
SKAL det være den perfekte 20-xx-20 træner kan det nemt tage flere timer at finde. Jeg fandt 2 i går ved at lede de yngste trænere igennem. Dog fandt jeg masser af 20-xx-19 osv.
Vil man have det perfekte personale og det perfekte hold kræver det, ligesom alle andre spil, at man investerer tid i det. Er med på at alle ikke kan bruge meget tid på spillet, det kan jeg heller ikke selv i perioder - men så kan man heller ikke forvente, at nå langt i spillet. De færreste klubber er kommet sovende til succes herinde smiley

I gamle dage ledte jeg tusindevis af sider igennem og tjekkede ID'et på hver eneste spiller i håb om at finde utrænede. Dengang kunne man finde flere, ja. Men processen var ikke nemmere. I dag kan du sende en talentspejder afsted og være heldig eller ej - dette kan alle gøre meget nemt. Før i tiden var det dem der brugte tid og kræfter i søgningen på det frie transfermarked der fik udbytte. Derudover kunne man gå skridtet videre og tjekke alle unge spilleres træning igennem på auktion (og fri transfer), her kunne man finde nogle saftige røverkøb - i dag bliver disse snuppet af klubber der har udsendt en spejder, betalt XXXX credits og ventet 3 minutter, agtigt.
Besvar