Forskellen på prof og verdensklasse træningsanlæg

Skrevet i Generelt

f c funny (Jesper Bech Elverdal) 29. januar 2022, 14:25
Hvad stor er forskellen på de to? Er det første priotet at arbejde mod verdensklasse eller kan man godt læne sig tilbage også med professionelt anlæg?
Har man fundet frem til procent forskellen imellem de forskellige anlæg eller kan det ikke siges?
Tak for svar, mvh

De Ærlige Drenge (Den ærligste dreng) 30. januar 2022, 01:31
f c funny sagde:
Hvad stor er forskellen på de to? Er det første priotet at arbejde mod verdensklasse eller kan man godt læne sig tilbage også med professionelt anlæg?
Har man fundet frem til procent forskellen imellem de forskellige anlæg eller kan det ikke siges?
Tak for svar, mvh
Jeg ved ikke den eksakte forskel i procent. Men der er bestemt en forskel. Det er i min optik en forløsning at på VK, fordi man så ved at man har de bedste forudsætninger for gode træninger smiley

Når dette er sagt er det mere end rigeligt at have Prof, hvis man vil træne en spiller op smiley

Har du mulighed for det, og stadig har nogle penge på kistebunden, så få skaffet dig VK!

Minablos FC (Andreas) 31. januar 2022, 13:44
Jeg vil ligesom oversående kommentar sige at hvis du virkelig ønsker verdensklasse og de bedste forudsætninger skal du gør det.

Jeg kan dog ikke anbefale at sælge "alt" og starte forfra... Dette gjorde jeg, og det har været en langsommelig proces at komme tilbage på nogenlunde niveau igen. Derfor vil anbefalingen lyde på i hvert fald at have +25 mil således du stadig kan have en nogenlunde passiv indtægt fra et seniorhold.

M.v.h.. Minablos


Besvar