Klubnavne: Sæt grænser!

Skrevet i Generelt

BK Frem (BK Frem) 30. januar 2022, 09:32
Kort opslag omhandlende klubnavne. Sæt grænser for hvilke navne man kan bruge...
Det er et større arbejde, men måske kunne et system begrænse hvilke ord som kunne bruges?





FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 30. januar 2022, 10:17
Vi har allerede flere forslag oppe og vende internt om dette, når man opretter en klub.

F.eks. da man overtager en botklub, så kunne man fremstå med denne klubs navn, indtil det man valgte bliver accepteret - som det gør, når man ønsker at skifte navn senere hen.

BK Frem (BK Frem) 31. januar 2022, 10:01
FC Apollyon sagde:
Vi har allerede flere forslag oppe og vende internt om dette, når man opretter en klub.

F.eks. da man overtager en botklub, så kunne man fremstå med denne klubs navn, indtil det man valgte bliver accepteret - som det gør, når man ønsker at skifte navn senere hen.
Ja fin idé. Det kan sikkert også "skræmme" nogle væk, da det virker useriøst.

Renseriet (Alt til salg - skriv) 31. januar 2022, 10:08
Måske skulle tiden bruges på noget mere nyttigt for spillet end klubnavne begrænsninger smiley

BK Frem (BK Frem) 31. januar 2022, 10:10
Renseriet sagde:
Måske skulle tiden bruges på noget mere nyttigt for spillet end klubnavne begrænsninger smiley
Du har ret - men hvis ting ikke bliver påpeget, sker der ikke noget smiley
Dit navn er sjovt, men det er sjældent at det passer ind sådan et som dit smiley

Renseriet (Alt til salg - skriv) 31. januar 2022, 10:12
BK Frem sagde:
Renseriet sagde:
Måske skulle tiden bruges på noget mere nyttigt for spillet end klubnavne begrænsninger smiley
Du har ret - men hvis ting ikke bliver påpeget, sker der ikke noget smiley
Dit navn er sjovt, men det er sjældent at det passer ind sådan et som dit smiley
Haha! Håber ikke mit klubnavn bliver ramt af restriktionerne så!!! smiley

Ignotus (--) 31. januar 2022, 10:55
BK Frem sagde:
Renseriet sagde:
Måske skulle tiden bruges på noget mere nyttigt for spillet end klubnavne begrænsninger smiley
Du har ret - men hvis ting ikke bliver påpeget, sker der ikke noget smiley
Dit navn er sjovt, men det er sjældent at det passer ind sådan et som dit smiley
Idéen har også været oppe på diverse crewdage de seneste +7 år. Så det er faktisk slet ikke blevet prioriteret overhoved i al den tid – så det må nok snart ryge op på listen smiley smiley

DenTing (Ebbe Skovdahl) 31. januar 2022, 20:43
Jeg synes det FANTASTISK at klubberne kan hedde hvad som helst! Ikke al den seriøsitet.
Engang var der heller ikke begrænsinger på spillernavne! Hvem husker ikke Tørretumbler, Skabslåge og Hit med læderkuglen!? Det var tider

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 31. januar 2022, 21:05
DenTing sagde:
Jeg synes det FANTASTISK at klubberne kan hedde hvad som helst! Ikke al den seriøsitet.
Engang var der heller ikke begrænsinger på spillernavne! Hvem husker ikke Tørretumbler, Skabslåge og Hit med læderkuglen!? Det var tider
Hit med Bolden bombede mål ind for mit hold, da klubben stadig var ny smiley

KIF Wizards (KIF) 31. januar 2022, 21:22
DenTing sagde:
Jeg synes det FANTASTISK at klubberne kan hedde hvad som helst! Ikke al den seriøsitet.
Engang var der heller ikke begrænsinger på spillernavne! Hvem husker ikke Tørretumbler, Skabslåge og Hit med læderkuglen!? Det var tider
Jeg husker også klubben "Amagermanden" med billeder af manden som logo. Synes du det er ok?
Besvar