Klubnavne: Sæt grænser!

Skrevet i Generelt

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 6. februar 2022, 14:40
Bones of Thor sagde:
Tyrkiet sagde:
Jeg synes at din holdning skader vores generelle ytringsfrihed i Danmark, så min holdning er at du bør tage en kiks.
Jeg sporer noget dobbeltmoral her.
Skader din kikse holdning ikke den generelle ytringsfrihed i Danmark ?
Hej Bones of Thor,

Trådstarters holdning er et ønske om begrænsning af ytring ift. klubnavne. Dvs. teknisk set fratagelse af en ytringsfrihed.

Min holdning er, at han bør tage en kiks (tudekiks, om man vil), hvilket ikke hentyder eller opfordrer til en begrænsning af noget, blot at trådstarter godt kan droppe dramaet og glemme alt om at fratage vores ret.

Jeg håber at jeg fik afklaret din fejlslagne søgen efter dobbeltmoral og ønsker dig en dejlig søndag.

Thorshammer United (EPU) 6. februar 2022, 18:10
Tyrkiet sagde:
Bones of Thor sagde:
Tyrkiet sagde:
Jeg synes at din holdning skader vores generelle ytringsfrihed i Danmark, så min holdning er at du bør tage en kiks.
Jeg sporer noget dobbeltmoral her.
Skader din kikse holdning ikke den generelle ytringsfrihed i Danmark ?
Hej Bones of Thor,

Trådstarters holdning er et ønske om begrænsning af ytring ift. klubnavne. Dvs. teknisk set fratagelse af en ytringsfrihed.

Min holdning er, at han bør tage en kiks (tudekiks, om man vil), hvilket ikke hentyder eller opfordrer til en begrænsning af noget, blot at trådstarter godt kan droppe dramaet og glemme alt om at fratage vores ret.

Jeg håber at jeg fik afklaret din fejlslagne søgen efter dobbeltmoral og ønsker dig en dejlig søndag.
Jeg vil sige, at du har fuldstændig misforstået begrebet ytringsfrihed og hvad det går ud på.
Du misbruger den i denne tråd i forkert sammenhæng og under forkert grundlag.

BK Frem (BK Frem) 6. februar 2022, 18:14
Det er meget ærgerligt at tråden tager den drejning. Jeg sletter de klubnavne som jeg har skrevet, hvilket måske er min fejl.

Ytringsfrihed burde ikke bruges i denne sammenhæng.



Entropiq (Stik jeres lårtespil langt op) 6. februar 2022, 18:17
BK Frem sagde:
Det er meget ærgerligt at tråden tager den drejning. Jeg sletter de klubnavne som jeg har skrevet, hvilket måske er min fejl.

Ytringsfrihed burde ikke bruges i denne sammenhæng.
Du har i hvert krænket og udstillet mig gevaldigt. Det bør have en konsekvens.

Bones of Thor (Thorbone) 6. februar 2022, 18:30
Jeg synes bare det var komisk at bruge ytringsfrihed som begrundelse for at lukke munden på en anden. Men roligt nu, det var bare pjat og ikke noget at tærske langhalm på.

Personligt har jeg ikke problemer med de nævnte navne, bortset fra "Amagermanden", der sætter jeg trods alt grænsen, men den blev også stoppet, da Vman blev gjort opmærksomme på baggrunden for navnet.

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 6. februar 2022, 20:22
Thorshammer United sagde:
Tyrkiet sagde:
Bones of Thor sagde:
Tyrkiet sagde:
Jeg synes at din holdning skader vores generelle ytringsfrihed i Danmark, så min holdning er at du bør tage en kiks.
Jeg sporer noget dobbeltmoral her.
Skader din kikse holdning ikke den generelle ytringsfrihed i Danmark ?
Hej Bones of Thor,

Trådstarters holdning er et ønske om begrænsning af ytring ift. klubnavne. Dvs. teknisk set fratagelse af en ytringsfrihed.

Min holdning er, at han bør tage en kiks (tudekiks, om man vil), hvilket ikke hentyder eller opfordrer til en begrænsning af noget, blot at trådstarter godt kan droppe dramaet og glemme alt om at fratage vores ret.

Jeg håber at jeg fik afklaret din fejlslagne søgen efter dobbeltmoral og ønsker dig en dejlig søndag.
Jeg vil sige, at du har fuldstændig misforstået begrebet ytringsfrihed og hvad det går ud på.
Du misbruger den i denne tråd i forkert sammenhæng og under forkert grundlag.
Sorry, hvis en klub hedder “Hader Herlev” så er det da en klokkeklar ytring.

Prøv igen.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 6. februar 2022, 20:38
Hvis vi ikke kan finde ud af at holde os til trådens emne, så tror jeg bare vi lukker den af for nu smiley
Besvar