Helt væk!!!!

Skrevet i Generelt

Hypnotic FC (Rudi) 14. februar 2022, 00:24
Tyrkiet sagde:
Jeg synes ærligt talt at det er lidt nederen at man arver en klub fra sin bror og at man bliver lukket pga. det. Det er jo fedt at han har fået gejsten tilbage og gerne vil ind med et lidt bedre afsæt (som han nu en gang har mulighed for), hvis det er hvad han synes er sjovt.

Han snyder jo ikke og han er endda ærlig om situationen. Men trist smiley kan være vi har mistet en manager mere.
Imorgen gider Helsinge FC ikke at spille Vman mere, og jeg er tilfældigvis hans bror, som han lige har mødt online på et forum hvor han forsøgte at sælge klubben.. Artiklen skriver nærmest sig selv - reglerne er ens for alle uanset hvor ærlig vedkommende bag er.

Disclaimer; Helsinge FC er næppe min bror, men tilfældigt udvalgt fordi hans klub er #1 i VIFA-rank i skrivende stund.

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 14. februar 2022, 01:39
Pescara Calcio sagde:
Det er da for latterligt at han blev bannet.
derfor stopper jeg med Vman for altid nu det er jo for sygt så ondt i røven flok har med andre latterligt pas jer selv tror i er Politi eller hvad!!

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 14. februar 2022, 01:40
Sønderjyske Academy FC sagde:
Pescara Calcio sagde:
Det er da for latterligt at han blev bannet.
derfor stopper jeg med Vman for altid nu det er jo for sygt så ondt i røven folk har med andre latterligt pas jer selv tror i er Politi eller hvad!!

Sønderjyske Academy (spilliet er dødt) 14. februar 2022, 01:45
har tømt min konto for vman penge nu har købt to som er på auktion nu 45 mil får den ene den anden får 899.000 ses vman

Pudseren (JEG STOPPER) 14. februar 2022, 07:58
Login banned?
Og Vman brokker sig over omsætningen og manglende manager smiley
Forståeligt at ejerne er programmører osv, men at drive business….

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 14. februar 2022, 08:18
Tror lige vi låser tråden her.
Besvar