15% reglen for ny-opdaget ungdomsspillere

Skrevet i Generelt

Spicy Fanta FC (Spicy) 21. februar 2022, 22:07
Jeg er stadig forholdvis ny i mit comeback i vman.
15%-reglen tror jeg, at jeg næsten har forstået korrekt, men mit spørgsmål er: Har nyopdaget ungdomsspillere en trænings straf, hvis nogle af deres stats er på 0? smiley
Mvh. Spicy

RB Jackboys (Peter) 21. februar 2022, 22:12
Det mener jeg, de har. Ligeså snart man træner i en stat som er over 15% højere end snittet

Spicy Fanta FC (Spicy) 21. februar 2022, 22:20
Jackboys sagde:
Det mener jeg, de har. Ligeså snart man træner i en stat som er over 15% højere end snittet
Cool tak for feedback.
Næste spørgsmål. Giver det så mest mening, at træne en speciel øvelse, for at øge denne stat fra 0 til 1. F.eks. hvis en ny spiller har 0 i udholdenhed. Er det så bedst at træne med øvelsen “interval træning” eller er “træningskamp” lige så godt? Eller er det måske lige meget, fordi spilleren bliver straffet, så længe hans bestemte stat er på 0? smiley

De Ærlige Drenge (Den ærligste dreng) 21. februar 2022, 22:21
Spicy Fanta FC sagde:
Jackboys sagde:
Det mener jeg, de har. Ligeså snart man træner i en stat som er over 15% højere end snittet
Cool tak for feedback.
Næste spørgsmål. Giver det så mest mening, at træne en speciel øvelse, for at øge denne stat fra 0 til 1. F.eks. hvis en ny spiller har 0 i udholdenhed. Er det så bedst at træne med øvelsen “interval træning” eller er “træningskamp” lige så godt? Eller er det måske lige meget, fordi spilleren bliver straffet, så længe hans bestemte stat er på 0? smiley
Træningskamp, always smiley

Spicy Fanta FC (Spicy) 21. februar 2022, 22:25
De Ærlige Drenge sagde:
Spicy Fanta FC sagde:
Jackboys sagde:
Det mener jeg, de har. Ligeså snart man træner i en stat som er over 15% højere end snittet
Cool tak for feedback.
Næste spørgsmål. Giver det så mest mening, at træne en speciel øvelse, for at øge denne stat fra 0 til 1. F.eks. hvis en ny spiller har 0 i udholdenhed. Er det så bedst at træne med øvelsen “interval træning” eller er “træningskamp” lige så godt? Eller er det måske lige meget, fordi spilleren bliver straffet, så længe hans bestemte stat er på 0? smiley
Træningskamp, always smiley
Modtaget smiley

RB Jackboys (Peter) 21. februar 2022, 22:26
det er en god idé at køre træningskamp til de er min. 20 i alle stats. deromkring kan du begynde at booste lidt

Spicy Fanta FC (Spicy) 21. februar 2022, 22:37
Jackboys sagde:
det er en god idé at køre træningskamp til de er min. 20 i alle stats. deromkring kan du begynde at booste lidt
Tjek smiley

Hirtshals B (M Strudal) 22. februar 2022, 00:35
Det er ingen straf på træningskamp.
Besvar