Talentspejder overblik?

Skrevet i Generelt

Hirtshals B (M Strudal) 4. marts 2022, 22:57
Hej Vman.

Da jeg er på vej tilbage til vman efter et par månender offline. Fik jeg den tanke om man ikke kunne lave det sådan, at man kan se ens rapporter, man har kørt fra talentspejderne på den givende spillers, på oversigts side.

Altså jeg tænker, når man zapper fordi forskellige spiller for at tjekke stats, position, info, ovs. Man også ville kunne se de T-spejder repporter der er kørt på spilleren med dato, eller inde for de sidste 30 dage eller noget?

Håber i fanger ideen, ellers må jeg jo prøve igen ;-)

En anden ideen kunne værre, at lave en søge mulighed på en spiller i alle dine T-spejder rapporter.

Mvh. Hirtshals B’s konstitueret head coach

Loyals (VMEnhancer) 5. marts 2022, 13:40
Sjovt du foreslår det. Det er en funktion i VMEnhancer som er en udvidelse til Chrome. Dog ikke 100% som du foreslår, men næsten.

Når man står på en rapport skal man blot huske at klikke "Tilføj spillere til VME" og derefter kan spillerens rapporter findes gennem en samlet liste eller på spillerens interesse-side.

Samlet overblik:


Spillerside:

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 5. marts 2022, 14:03
Loyals sagde:
Sjovt du foreslår det. Det er en funktion i VMEnhancer som er en udvidelse til Chrome. Dog ikke 100% som du foreslår, men næsten.

Når man står på en rapport skal man blot huske at klikke "Tilføj spillere til VME" og derefter kan spillerens rapporter findes gennem en samlet liste eller på spillerens interesse-side.

Samlet overblik:


Spillerside:
Hej Joe,
Kender funktionen.. Men er i tvivl om hvordan den rent faktisk fungerer?
Du har beskrevet noget lige her men jeg har altid været i tvivl, selvom jeg har
brugt VME i flere år..
Jeg har tidligere tilføjet egne spillere til VME og kan se at så figurere rapporter
under spillere/interesse..
Men hvem kan se dem ? Er det kun mig? Er det managers der har ham på ønskeliste?
Er det managers der benytter VME? Eller er det kun managers der selv har tilføjet ham
VME ?
Har du et link til hvor jeg kan læse ind i en overskuelig kontekst ?
Mvh Per

Hirtshals B (M Strudal) 7. marts 2022, 13:55
Tak for info, vil kigge på det :-)

RB Jackboys (Peter) 7. marts 2022, 14:02
Pers LØVER sagde:
Loyals sagde:
Sjovt du foreslår det. Det er en funktion i VMEnhancer som er en udvidelse til Chrome. Dog ikke 100% som du foreslår, men næsten.

Når man står på en rapport skal man blot huske at klikke "Tilføj spillere til VME" og derefter kan spillerens rapporter findes gennem en samlet liste eller på spillerens interesse-side.

Samlet overblik:


Spillerside:
Hej Joe,
Kender funktionen.. Men er i tvivl om hvordan den rent faktisk fungerer?
Du har beskrevet noget lige her men jeg har altid været i tvivl, selvom jeg har
brugt VME i flere år..
Jeg har tidligere tilføjet egne spillere til VME og kan se at så figurere rapporter
under spillere/interesse..
Men hvem kan se dem ? Er det kun mig? Er det managers der har ham på ønskeliste?
Er det managers der benytter VME? Eller er det kun managers der selv har tilføjet ham
VME ?
Har du et link til hvor jeg kan læse ind i en overskuelig kontekst ?
Mvh Per
Hej Per

Jeg mener kun det er dig selv som kan se VME-listen. Det er kun til eget brug - også derfor nogle vil ligge screenshot op af en bestemt rapport - fordi de er unikke og personlige.
Besvar