Feedback: Nyt sponsorsystem

Skrevet i Udviklerhjørnet

Raklev gi (nikolas jensen) 5. maj 2022, 20:55
er der stadig ikke noget cirka tidspunkt for det nye sponsorsystem? smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 6. maj 2022, 06:56
Der kommer muligvis et blog indlæg en af de næste dage med en opdatering fra udviklerne. Mere er der ikke endnu smiley

Raklev gi (nikolas jensen) 6. maj 2022, 07:02
FC Apollyon sagde:
Der kommer muligvis et blog indlæg en af de næste dage med en opdatering fra udviklerne. Mere er der ikke endnu smiley
glæder mig til at se det

Raklev gi (nikolas jensen) 6. maj 2022, 19:00
det nye sponsor system ser ud til at blive godt

FC Hefaistos (Martin ) 8. maj 2022, 17:45
Synes det seneste udkast/nyhed der er posted, ser rigtig fedt ud, og har god potentiale!

Glæder mig til, at se det næste skridt smiley

Nyborg Boldklub (Casper) 14. juni 2022, 12:32
Er der noget nyt vedrørende sponsorsystemet I arbejder på? smiley

Er spændt!

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 18. juni 2022, 14:36
Det kunne være, at der snart kommer lidt mere information ud om det, men der er ingen dato endnu.

AC Cobras (Rossen´s far) 22. juni 2022, 11:42
Hej.

Går der lang tid før det nye sponsorsystem bliver implementeret?

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 22. juni 2022, 12:33
Det er nok relativt, men det er snart færdigt, og så skal det gennemgå en omgang test.
Så det er på trapperne smiley

FC Bello TK (Christian) 3. juli 2022, 16:13
Hej hvor langtid går der inden det nye sponser system kommer op og køre. Fordi det system vi har nu et simpelhen ikke godt nok. Og syns godt nok langtid siden i starte på den her sponser system ting. Men vi ved ikke om går 10 dage eller 4 måneder inden i færdig eller længer. Fordi i fortæller os ikke rigtig noget ud over en lille opdatering for længst siden.
Jeg håber i kan give os snart noget bedre info om generelt ting os fordi seriøst i arbejder på et sponser system men ingen opdatering ud over en. Og vi sidder bare venter og venter. Fordi seriøst de små Credits man kan hente i det sponser system der findes nu ødelægger økonomien for mange hold fordi man ikke rigtig kan få noget indtægt ind på ens hold ud over være aktiv på handel market hele tiden.
Så mit ønske er at høre hvor langt i er kommet?
Og kan vi som bruger ikke godt blive bedre informeret om tingene frem over?
Og et ønske til at i måske kigger på billet indtægter fordi at Credits værdi den er ikke den samme som før hen. Men indtægten på billetter det samme de sidste 10 år, eller altid måske. Men mit ønske er i os får tage det med ind over.
God søndag
Mvh
Christian
Besvar