Taber til ekstrem dårligere hold???

Skrevet i Generelt

Taz BK (Frækt personale søges) 25. juli 2022, 18:24
Hvorfor taber jeg til MEGET dårligere hold?

Tit taber jeg til dårligere hold og vinder over bedre hold? Jeg forstår det ikke,
Jeg taber til hold der har spillere i 60’erne og mine er i 80’erne.
Kan nogen hjælpe?

Als EliteSport (Philip) Crew 25. juli 2022, 18:36
Man kan aldrig sige præcis hvorfor og hvordan, siden der er mange faktorer der spiller indover.
For det meste er det bare et tilfælde af held, som gør at modstanderen har haft en god kamp, hvorimod du har haft en dårlig kamp.

Hvis du stillede op imod det samme hold i 100 kampe, så ville du statistisk set, vinde størstedelen af de kampe.

Det sker i tide og utide. Dårlige sæsoner, gode sæsoner, strømme af røde kort, skader osv.

EDIT: Og så er der også lige hjemmebanefordel, som har en rimelig betydning.

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 25. juli 2022, 18:37
Manchester United lider af samme problem.. Hmmmm

Hypnotic FC (Rudi) 25. juli 2022, 18:44

Taz BK (Frækt personale søges) 25. juli 2022, 20:24
Grafik Huset sagde:
Manchester United lider af samme problem.. Hmmmm
Jo, men det er i spillet jeg snakker om ;-)

Taz BK (Frækt personale søges) 25. juli 2022, 20:30
Als EliteSport sagde:
Man kan aldrig sige præcis hvorfor og hvordan, siden der er mange faktorer der spiller indover.
For det meste er det bare et tilfælde af held, som gør at modstanderen har haft en god kamp, hvorimod du har haft en dårlig kamp.

Hvis du stillede op imod det samme hold i 100 kampe, så ville du statistisk set, vinde størstedelen af de kampe.

Det sker i tide og utide. Dårlige sæsoner, gode sæsoner, strømme af røde kort, skader osv.

EDIT: Og så er der også lige hjemmebanefordel, som har en rimelig betydning.
Så vælger jeg at tro min modstander har haft en kanon god kamp, og jeg en skod kamp. Så mine spillere skal fyres ;-)

Barnetfc (nick sivert) 25. juli 2022, 22:07
hmm..jeg taber til hold der kun er 10% i værdi i forhold til mit hold ,irriterer mig på en måde men til gengæld så sker det også jeg vinder over stærkere hold end mit.Så det er sjovt...

Ulm Warhawks (Ulmeister) 26. juli 2022, 19:10
Barnetfc sagde:
hmm..jeg taber til hold der kun er 10% i værdi i forhold til mit hold ,irriterer mig på en måde men til gengæld så sker det også jeg vinder over stærkere hold end mit.Så det er sjovt...
Værdi siger intet om, hvor gode spillerne er i kamp. 15 årige kan have højere værdi end 90% af spillets guldstjerner.

Bones of Thor (Thorbone) 27. juli 2022, 14:37
Grafik Huset sagde:
Manchester United lider af samme problem.. Hmmmm
Det er yderst sjældent at United spiller mod hold, som er dårligere, så det kan ikke sammenlignes.
Besvar