Vman reset?

Skrevet i Generelt

Purple Ravens (Natteravnen) 8. september 2022, 14:24
FC Razor sagde:
Purple Ravens sagde:
Benløse Forever sagde:
Det er det samme som at sige man har 100.000 i aktiver i banken , penge obligationer og aktier.
Og banken siger vi starter forfra og i mister alt i har sparet op.
Tror alle kunder forsvinder og siger farvel det samme på vman
Ah, det er vel næppe helt det samme. Resets er et meget populært fænomen i andre spil, selv blandt spillets mest dedikerede spillere.



Mvh
Ravnen
Hvilke andre spil der tilnærmelsesvis kunne sammenlignes med Vman, har lavet et fuldt reset?
Hvilke andre spil minder om vman i det hele taget? Altså, hvis man tager football manager, så er der nylige releases hvert år, hvor folk opgiver deres progression for at starte forfra. Men det er ikke sammenligneligt da folk alligevel starter forfra hele tiden og laver nye karrierer. Men hvis man tager spil som er tidskrævende som MMORPGS som RuneScape og WoW der er "genstarter" populære på mange forskellige måder. Men der er en væsentlig forskel at man i de fleste tilfælde bare kan vælge at fortsætte, man vælger ikke decideret at udrydde alle der gerne vil fortsættes progression.

Det er bare for at sige, der er meget hype bygget op omkring resets, vanilla, nye spil (det kunne launches som vman 2 eller whatever)


Mvh
Ravnen

Støvsugeren (Pistræninger) 8. september 2022, 14:28
Hvis der bliver lanceret et nyt vman. Så vil de mindre klubber skifte uden at blinke.
Dem som derimod har noget at miste, vil ikke skifte og fortsætte på det nuværende vman.

Dvs at spillerbasen til hvert enkelt spil blot vil blive mindre, hvis der lanceres et helt nyt vman 2.0
Derfor vil det i min optik være et spadestik til vmans grav

Purple Ravens (Natteravnen) 8. september 2022, 14:55
Støvsugeren sagde:
Hvis der bliver lanceret et nyt vman. Så vil de mindre klubber skifte uden at blinke.
Dem som derimod har noget at miste, vil ikke skifte og fortsætte på det nuværende vman.

Dvs at spillerbasen til hvert enkelt spil blot vil blive mindre, hvis der lanceres et helt nyt vman 2.0
Derfor vil det i min optik være et spadestik til vmans grav
Ja, at splitte spillerbasen på den måde ville aldrig være godt.

Støvsugeren (Pistræninger) 8. september 2022, 14:59
Purple Ravens sagde:
Støvsugeren sagde:
Hvis der bliver lanceret et nyt vman. Så vil de mindre klubber skifte uden at blinke.
Dem som derimod har noget at miste, vil ikke skifte og fortsætte på det nuværende vman.

Dvs at spillerbasen til hvert enkelt spil blot vil blive mindre, hvis der lanceres et helt nyt vman 2.0
Derfor vil det i min optik være et spadestik til vmans grav
Ja, at splitte spillerbasen på den måde ville aldrig være godt.
Netop - derfor vil vman 2 som du selv nævner ikke være en god ide

Purple Ravens (Natteravnen) 8. september 2022, 15:08
Støvsugeren sagde:
Purple Ravens sagde:
Støvsugeren sagde:
Hvis der bliver lanceret et nyt vman. Så vil de mindre klubber skifte uden at blinke.
Dem som derimod har noget at miste, vil ikke skifte og fortsætte på det nuværende vman.

Dvs at spillerbasen til hvert enkelt spil blot vil blive mindre, hvis der lanceres et helt nyt vman 2.0
Derfor vil det i min optik være et spadestik til vmans grav
Ja, at splitte spillerbasen på den måde ville aldrig være godt.
Netop - derfor vil vman 2 som du selv nævner ikke være en god ide
Jeg har aldrig sagt det skal være tilgangen, jeg har sagt at der ofte er hype bygget op omkring et 2nd release af en spilserie. Desuden kan de to ting netop gå hånd i hånd, at resette og launche Vman 2.



Mvh
Ravnen

Støvsugeren (Pistræninger) 8. september 2022, 15:11
Reset vil gøre mere harm end gavn.

Ac dragon IF (Robert) 8. september 2022, 15:55
Dette er sjovt nok allerede vman 2.0 smiley

RB Jackboys (Peter) 8. september 2022, 21:07
Frygter reset på mange punkter. Kan knap nok se en fordel ved det. Man har en stor klub fordi man ligger tid i spillet - sådan fungerer vman nu engang IMO.

Alt det kræver er opdateringer, og AC Dragon er inde på mange spændende ting synes jeg
Besvar