Søger du personale til din klub?

Skrevet i Generelt





Ac dragon IF (Robert) 13. november 2022, 23:41
Loyals sagde:
Frazer FC sagde:
Smerter
hvordan kan vi ikke købe, hans alder er fin til træner?
https://www.virtualmanager.com/employees/11321781
De kan pensionere sig fra omkring de 60 år og opefter. Hvis de er pensionerede kan de ikke ansættes, selvom det ikke fremgår de er pensionerede.
Har 2 60 årige og 1 61 årig som valgte at stoppe samme dag (d. 10/11). Har også skrevet med andre (fra vmans uofficielle discord) klubber, og der var åbenbart masse udvandring af trænere lige specifikt den dag og i den aldersgruppe. Mon der arbejdes på noget?

Thorshammer United (EPU) 14. november 2022, 00:07
Ac dragon IF sagde:
Loyals sagde:
Frazer FC sagde:
Smerter
hvordan kan vi ikke købe, hans alder er fin til træner?
https://www.virtualmanager.com/employees/11321781
De kan pensionere sig fra omkring de 60 år og opefter. Hvis de er pensionerede kan de ikke ansættes, selvom det ikke fremgår de er pensionerede.
Har 2 60 årige og 1 61 årig som valgte at stoppe samme dag (d. 10/11). Har også skrevet med andre (fra vmans uofficielle discord) klubber, og der var åbenbart masse udvandring af trænere lige specifikt den dag og i den aldersgruppe. Mon der arbejdes på noget?
Jeg kan bekræfte, at der var mange der meldte pension 10-11-2022 og det var i alle aldersgruppe fra 59+. Derudover var der også usædvanlig mange der meldte pension 02-11-2022 og 31-10-2022.

Ja, der arbejdes på noget. Alene i denne måned har 40 20xx20 trænere gået på pension og der er kommet 6 nye 20xx20 trænere til.

SuDoku AFC (Crew Member of the year) Crew 14. november 2022, 01:20
I sidste uge tjekkede jeg de bedste #500 rangerede (seniorhold) klubber og fandt ud af, at de imellem dem havde lidt over 300 under 60 år 20.x.20 trænere - det betyder naturligvis ikke engang 1 "hver", hvis de blev delt ligeligt, og åbenbart igen, nogle klubber har flere af dem.
Jeg kiggede også på nogle af de mere stabiliserede, men lavere rangerede klubber, og fandt nogle flere, men mange klubber har åbenbart igen ingen.
Der er et meget lille antal af 20.20.20 trænere i blandt dem.

Det forekommer mig, at vi har desperat brug for flere gange så mange af disse toptrænere, som vi har nu.
Jeg håber, VM HQ er i gang med dette. Der forekommer mig ikke at være nogen mening ikke at have flere af dem at gå rundt.

Østerbro IF (Numero uno) 14. november 2022, 09:41
SuDoku AFC sagde:
I sidste uge tjekkede jeg de bedste #500 rangerede (seniorhold) klubber og fandt ud af, at de imellem dem havde lidt over 300 under 60 år 20.x.20 trænere - det betyder naturligvis ikke engang 1 "hver", hvis de blev delt ligeligt, og åbenbart igen, nogle klubber har flere af dem.
Jeg kiggede også på nogle af de mere stabiliserede, men lavere rangerede klubber, og fandt nogle flere, men mange klubber har åbenbart igen ingen.
Der er et meget lille antal af 20.20.20 trænere i blandt dem.

Det forekommer mig, at vi har desperat brug for flere gange så mange af disse toptrænere, som vi har nu.
Jeg håber, VM HQ er i gang med dette. Der forekommer mig ikke at være nogen mening ikke at have flere af dem at gå rundt.
Tjek samme rank i Football Manager og fortæl mig hvor mange klubber der har mere end én træner med 20 i to af de vigtige stats. Det er i forvejen urealistisk med så mange 20xx20 trænere i spillet. At en 6. divisions klub skulle kunne finde en helt perfekt træner i løbet af en times søgning f.eks... Det bliver næppe mere urealtistisk. At det altid har været sådan - det er jeg helt med på. Men hvis der skal foretages en ændring giver det da kun mere mening at gøre denne del mere realistisk.

Ignotus (--) 14. november 2022, 09:44
Østerbro IF sagde:
SuDoku AFC sagde:
I sidste uge tjekkede jeg de bedste #500 rangerede (seniorhold) klubber og fandt ud af, at de imellem dem havde lidt over 300 under 60 år 20.x.20 trænere - det betyder naturligvis ikke engang 1 "hver", hvis de blev delt ligeligt, og åbenbart igen, nogle klubber har flere af dem.
Jeg kiggede også på nogle af de mere stabiliserede, men lavere rangerede klubber, og fandt nogle flere, men mange klubber har åbenbart igen ingen.
Der er et meget lille antal af 20.20.20 trænere i blandt dem.

Det forekommer mig, at vi har desperat brug for flere gange så mange af disse toptrænere, som vi har nu.
Jeg håber, VM HQ er i gang med dette. Der forekommer mig ikke at være nogen mening ikke at have flere af dem at gå rundt.
Tjek samme rank i Football Manager og fortæl mig hvor mange klubber der har mere end én træner med 20 i to af de vigtige stats. Det er i forvejen urealistisk med så mange 20xx20 trænere i spillet. At en 6. divisions klub skulle kunne finde en helt perfekt træner i løbet af en times søgning f.eks... Det bliver næppe mere urealtistisk. At det altid har været sådan - det er jeg helt med på. Men hvis der skal foretages en ændring giver det da kun mere mening at gøre denne del mere realistisk.
God pointe. Selvom vi måske har været vant til at have mange 20xx20 trænere, gør det klart mere realistisk hvis dem man reelt set har måske svinger fra 17-20 i egenskaberne. Heldigvis er det jo ikke en så voldsom forringelse af træningen som en 19xx19 træner giver.

AaIborg BK (KJ) 14. november 2022, 09:46
Østerbro IF sagde:
SuDoku AFC sagde:
I sidste uge tjekkede jeg de bedste #500 rangerede (seniorhold) klubber og fandt ud af, at de imellem dem havde lidt over 300 under 60 år 20.x.20 trænere - det betyder naturligvis ikke engang 1 "hver", hvis de blev delt ligeligt, og åbenbart igen, nogle klubber har flere af dem.
Jeg kiggede også på nogle af de mere stabiliserede, men lavere rangerede klubber, og fandt nogle flere, men mange klubber har åbenbart igen ingen.
Der er et meget lille antal af 20.20.20 trænere i blandt dem.

Det forekommer mig, at vi har desperat brug for flere gange så mange af disse toptrænere, som vi har nu.
Jeg håber, VM HQ er i gang med dette. Der forekommer mig ikke at være nogen mening ikke at have flere af dem at gå rundt.
Tjek samme rank i Football Manager og fortæl mig hvor mange klubber der har mere end én træner med 20 i to af de vigtige stats. Det er i forvejen urealistisk med så mange 20xx20 trænere i spillet. At en 6. divisions klub skulle kunne finde en helt perfekt træner i løbet af en times søgning f.eks... Det bliver næppe mere urealtistisk. At det altid har været sådan - det er jeg helt med på. Men hvis der skal foretages en ændring giver det da kun mere mening at gøre denne del mere realistisk.
Principielt enig - men så skal denne justering meldes ud så folket kan forholde sig til det, frem for listes ind af bagdøren.
Besvar