Skal vi til at bruge spejdere til træning?

Skrevet i Generelt

Ulm Warhawks (Ulmeister) 9. december 2022, 10:32
Spiller nr 2 er ikke umiddelbart trænet med spejder, medmindre tidligere klub har fået "træneren".

Men det ser spøjst ud, omend det er et tyndt grundlag.

Kunne være sjovt at teste over en længere periode med et par spillere, men det bliver ikke herfra smiley

FirkløverFC (Frederik) 9. december 2022, 10:34
Hirtshals B sagde:
Godt set, havde ellers kigget efter hvem de var trænet af. Der fik jeg desværre ikke kigget godt nok efter :-)

Det er jeg sku lidt træt af nu, hvis det er en fejl. Som ellers har været oppe før, og som skulle være blevet rettet. Altså at man godt kunne bruge sprjder til at træne spiller med uden straf.
Det tror jeg ikke man har kunne.
Igen spillere har jo både gode og dårlige perioder.

Skal vi ikke lige være flinke overfor eventuelle nye klubber som læser dette, og sige:
MAN SKAL IKKE ÆNDRE PERSONALESTILLINGER - TRÆNERE SKAL VÆRE TRÆNERE OG SPEJDERE SKAL VÆRE SPEJDERE. smiley

Bare så der ingen misforståelser er.

Hirtshals B (M Strudal) 9. december 2022, 10:46
FirkløverFC sagde:
Hirtshals B sagde:
Godt set, havde ellers kigget efter hvem de var trænet af. Der fik jeg desværre ikke kigget godt nok efter :-)

Det er jeg sku lidt træt af nu, hvis det er en fejl. Som ellers har været oppe før, og som skulle være blevet rettet. Altså at man godt kunne bruge sprjder til at træne spiller med uden straf.
Det tror jeg ikke man har kunne.
Igen spillere har jo både gode og dårlige perioder.

Skal vi ikke lige være flinke overfor eventuelle nye klubber som læser dette, og sige:
MAN SKAL IKKE ÆNDRE PERSONALESTILLINGER - TRÆNERE SKAL VÆRE TRÆNERE OG SPEJDERE SKAL VÆRE SPEJDERE. smiley

Bare så der ingen misforståelser er.
Det var nu ikke en konklusion, mere at smide et spørgsmål ud i det hinsides universet :-)

FirkløverFC (Frederik) 9. december 2022, 10:48
I know. smiley
Det sidste i mit svar var heller ikke myntet på din, havde ærligt glemt jeg havde trykket citer. smiley - Sorry.

Det ville bare være en skam hvis nye brugere ændre stillinger ud fra en tråd som denne. smiley

Helsinge BK (TheDouble) 9. december 2022, 10:52
Ulm Warhawks sagde:
Spiller nr 2 er ikke umiddelbart trænet med spejder, medmindre tidligere klub har fået "træneren".

Men det ser spøjst ud, omend det er et tyndt grundlag.

Kunne være sjovt at teste over en længere periode med et par spillere, men det bliver ikke herfra smiley
Jeg tror også spiller nummer 2 er en “and”… Det ligner det ved første øjekast - Så skulle tidligere klub have rettet op på det nu her…

Nu har jeg lige tjekket tidligere klub, som har hentet nyt personale igår og i dag smiley - Så den er nok, god nok

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 9. december 2022, 11:09
Ulm Warhawks sagde:
Spiller nr 2 er ikke umiddelbart trænet med spejder, medmindre tidligere klub har fået "træneren".

Men det ser spøjst ud, omend det er et tyndt grundlag.

Kunne være sjovt at teste over en længere periode med et par spillere, men det bliver ikke herfra smiley
Spiller 2 er trænet med spejder, alt er tjekket efter, han har lige fået trænere ansat efter salget smiley

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 9. december 2022, 13:10
Team Aries sagde:
Nyt blogindlæg incoming:
- Vi har i dag ændret så at straffen på 50% effektivitet på egenskaber reelt set slår igennem når man bruger personale uden for deres speciale. Vi beklager at vi ikke har haft opdaget fejlen, men det er formentligt sket da vi skiftede framework og opdaterede til version 7.0.4.
Hvornår er det fra?

Hirtshals B (M Strudal) 9. december 2022, 13:17
Brøndby IF Masterclass sagde:
Team Aries sagde:
Nyt blogindlæg incoming:
- Vi har i dag ændret så at straffen på 50% effektivitet på egenskaber reelt set slår igennem når man bruger personale uden for deres speciale. Vi beklager at vi ikke har haft opdaget fejlen, men det er formentligt sket da vi skiftede framework og opdaterede til version 7.0.4.
Hvornår er det fra?
Det er en vits ;-)

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 9. december 2022, 13:18
Hirtshals B sagde:
Brøndby IF Masterclass sagde:
Team Aries sagde:
Nyt blogindlæg incoming:
- Vi har i dag ændret så at straffen på 50% effektivitet på egenskaber reelt set slår igennem når man bruger personale uden for deres speciale. Vi beklager at vi ikke har haft opdaget fejlen, men det er formentligt sket da vi skiftede framework og opdaterede til version 7.0.4.
Hvornår er det fra?
Det er en vits
Fedt smiley

Renseriet (Alt til salg - skriv) 9. december 2022, 13:18
Tror også jeg har 15-20 unge enorme der er trænet af spejdere igennem en længere periode, hold kæft de er ringe man!!!!!!!!!!!!!!
Besvar