Vman enhancer - personalesøgning

Skrevet i Generelt

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 5. januar 2023, 18:29
Hej Forum

Er jeg den eneste der ikke kan få vman enhancer til at virke på personalesøgning?

Tversted Elitesport (Hr B) 5. januar 2023, 18:36
Virker fint her smiley

White Swan Masters (Andreas Rasmussen) 5. januar 2023, 18:38
Det virker heller ikke her, tror der blev ændret i vman og det gjorde at funktionen ikke virker pt.

Renseriet (Alt til salg - skriv) 5. januar 2023, 18:53
tryk f5 i personalesøgning, så kommer den frem ved mig smiley

AC Niller Killer (Niels Pilgaard) 5. januar 2023, 19:37
Intet virker for mig! smiley

Team Winner Fishes (Megalodon) 6. januar 2023, 10:42
Hvis du mener den der viser egenskaber så har det vist ikke virket i noget tid, men VME brugbart personale burde gerne komme op hvis du laver en søgning og genindlæser siden.

Nyborg Boldklub (Casper) 6. januar 2023, 11:52
Det her er jo så nok et dumt spørgsmål. Men ud fra det jeg læser her, så lyder det som om at man kan søge mere specifikt i personalesøgninger?

Når jeg leder efter træner/talentspejder, så tager det en krig fordi man skal igennem jeg ved ikke hvor mange sider for at finde en blot nogle unde okay ansat til sit staff?

Oplys mig gerne hvis det kan gøres smartere smiley

Team Winner Fishes (Megalodon) 6. januar 2023, 12:01
Nyborg Boldklub sagde:
Det her er jo så nok et dumt spørgsmål. Men ud fra det jeg læser her, så lyder det som om at man kan søge mere specifikt i personalesøgninger?

Når jeg leder efter træner/talentspejder, så tager det en krig fordi man skal igennem jeg ved ikke hvor mange sider for at finde en blot nogle unde okay ansat til sit staff?

Oplys mig gerne hvis det kan gøres smartere smiley
Hvis du har Vman Enhancer kan du lave en personalesøgning og så genindlæse siden så burde der gerne komme noget der hedder brugbart personale nederst på siden. Det er ikke altid at personalet der kommer op er brugtbart men du kan blive ved med at genindlæse siden for at få nye medarbejdere op.

Barcelona CF (Barcelona CF) 6. januar 2023, 15:49
Er det ikke muligt at bruge på tablet/telefon?

Team Winner Fishes (Megalodon) 6. januar 2023, 16:07
FC Thorin sagde:
Er det ikke muligt at bruge på tablet/telefon?
Tror muligvis du kan bruge det hvis du henter Firefox og installere Vman Enhancer til firefox
Besvar