Tips til nye spillere

Skrevet i Generelt

One Hag Two Hag FC (Lukas Danielsen) 19. januar 2023, 14:18
Jeg er startet på Vman igen efter maaange år og har simpelthen glemt næsten det meste og føler mig en smule forvirret. Jeg har købt licens, opgraderet stadion, hentet nogle spillere på fri transfers med minimum 20 vurdering. Andre tips/tricks til nye spillere? Hvordan kommer jeg godt i gang og hvilke ting ville være smart at få gjort her den første uge??

US Badolato (USB) 19. januar 2023, 15:53
Velkommen tilbage smiley

Med et ungdomshold får du også en indtægt mere.
Mit bedste råd er at bruge de fleste penge på auktioner. Find en eller flere type af spillere som du kan prisen på, så kan du købe dem hvis de er billige og sælge dem dyrere.

Derudover så brug penge på stadion når du har udsolgt ved 7 credits.
Vent med dit træningsanlæg til du kan få minimum sort.
Hvis jeg skulle starte igen, så er det sådan jeg ville gøre det. Andre har muligvis andre fremgangsmåder smiley.

Nyborg Boldklub (Casper) 19. januar 2023, 15:56
US Badolato sagde:
Velkommen tilbage smiley

Med et ungdomshold får du også en indtægt mere.
Mit bedste råd er at bruge de fleste penge på auktioner. Find en eller flere type af spillere som du kan prisen på, så kan du købe dem hvis de er billige og sælge dem dyrere.

Derudover så brug penge på stadion når du har udsolgt ved 7 credits.
Vent med dit træningsanlæg til du kan få minimum sort.
Hvis jeg skulle starte igen, så er det sådan jeg ville gøre det. Andre har muligvis andre fremgangsmåder smiley.
Enig i alt du skriver. Ja køb spillere på auktion når du kan transferliste dem lidt dyrere og stadig få dem solgt.

Dertil vil jeg fraråde dig at købe spillere på fri transfer. Forstår du har gjort det for hurtigt at blive konkurrencedygtig i en liga, men oftest taber du penge på dem du henter på fri transfer smiley

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 19. januar 2023, 19:38
Bare gør som Grenoble, det er mit råd til dig.

Jeg har vækstet 240 millioner siden uge 29 i sommers, hvor jeg havde 800.000 credits på kontoen. Det er nødvendigvis ikke den hurtigste vej frem, men det er den mest sikre vej til profit.

Skriv en PB hvis du har spørgsmål.
Besvar