Hjælp til en der er startet igen

Skrevet i Generelt

Liverpools II (HH) 19. januar 2023, 22:16
Hej

Er lige startet igen efter en lille pause fra Vman. Ville lige høre jer om hvordan i holder jer fra at miste interesse i spillet. Hver gang jeg starter spillet
så mister jeg interesse i spillet igen.

På forhånd tak:-D

FirkløverFC (Frederik) 19. januar 2023, 22:23
Handler - rigtigt meget handel!

Træner sjældent op. smiley

Spicy Fanta FC (Spicy) 19. januar 2023, 22:41
- Handler
- Træner op (stadig forholdvis ny i forhold til de garvede) - Hvilket gør det interessant at prøve udfolde sig i de forskellige ting.
- Forsøger at være åben og positiv over for de folk som søger sparring og hjælp.

Tjae… og så elsker jeg vel bare fodbold, hvilket det her spil er en god og sjov måde at tidsfordrive med - jeg hygger mig smiley

Spicy


Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 23. januar 2023, 14:05
Køb en masse spillere og smid dem på transferlisten, det har jeg ganske god succes med. smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 23. januar 2023, 20:33
Grenoble Wolf Burners sagde:
Køb en masse spillere og smid dem på transferlisten, det har jeg ganske god succes med. smiley
Enig, det gør faktisk at der bliver solgt og så er du lige pludselig udfordret på den placering, hvis du ikke har andre spillere.

Så at sørge for at alle dine spillere er på markedet vil give det noget spænding. Men du skal også gide det jo… det er jo ikke FIFAs managerspil med karrierehistorie og hele pivtøjet smiley

Liverpools II (HH) 24. januar 2023, 19:12
Hvor langt tid skal der normalt gå for at en spiller bliver solgt, når man sætter ham på T-listen

Svendborg Spartans (Johan Kirkeby) 24. januar 2023, 19:31
Liverpools II sagde:
Hvor langt tid skal der normalt gå for at en spiller bliver solgt, når man sætter ham på T-listen
Det kan man ikke rigtigt svare på. Det kommer helt an på, hvad du sætter ham til af pris. Er det den rigtige pris, kan han blive solgt på samme dag, er den alt for høj, kan du ende med ikke at få ham solgt. Det handler med hele tiden at afkode markedet, og så kan man være heldig han stiger markant i værdi på et par gode træninger smiley
Der der kan hentes flest penge er ved de unge spillere, men det er klart også en større chance at tage smiley ¨
Da du ikke har flere stjerner end to guld, vil jeg dog have satset mine penge på lidt ældre spillere og hente dine indtægter på tilskuere og salg af ældre spillere. Og når du så har 4 stjerner, vil det give mening at begynde at arbejde med unge spillere.

Alle v-man-spillere har dog hver deres måde og holdning til at tjene penge smiley

Miyazaki FC (Prince Mononoke) 26. januar 2023, 09:08
Sælg hurtigt for lidt dyrere end du køber.

Eller byg op, sælg det hele, opgradér faciliteterne, og start forfra igen, indtil infrastrukturen er topklasse.
Det er langtrukkent, men giver masser af afveksling i opstartsfasen.

Liverpools II (HH) 30. januar 2023, 17:24
Hvad hvis man køber spillere og de falder i værdi, venter i så med at de stiger i værdi igen?

Svendborg Spartans (Johan Kirkeby) 30. januar 2023, 22:23
Som udgangspunkt ja. Men man kan aldrig vide sig sikker på, at du vil stige igen. Nogle spillere taber man på, andre spillere vinder man på. smiley
Besvar