Blærerøvstråd

Skrevet i Generelt

Spurs (Møller) 31. januar 2023, 12:07
Er det ikke lovligt at være selvfed mere?

I gamle dage, delte jeg mine bedrifter på vman med mine venner der også spillede.
Men som årene er gået, så er der desværre ikke så mange af dem tilbage herinde (For dårligt, i know)

Så tænkte vi kunne have en tråd hvor man kunne dele sine bedrifter, det kan være store som små! Mål der er nået, spillerværdi, vifa-rank, penge i banken
Vi har hver vores målsætninger. Lad os høre når de er nået, og måske giv et klap på skulderen med på vejen, til folk der gør det godt, og når deres mål! smiley

Spurs (Møller) 31. januar 2023, 12:09
OG JA

Selvfølgelig er det fordi jeg har noget at dele, at jeg tænkte at starte denne tråd!

Så jeg ligger selvfølgelig ud

Med et klart mål der blev opnået sidste uge(sæson)

Som hed sig, at mit ungdomshold vandt "the quadruple"
Da de både vandt Premier League, FA Cup, Virtual Manager World Cup & Super cuppen!

Det var dejligt at komme ud med!
Andre der har opnået deres mål, den seneste tid? smiley

Team Winner Fishes (Megalodon) 31. januar 2023, 21:46
Stort tillykke med quadruplen. Jeg har ikke selv det store der sker for tiden da jeg stadig træner mit seniorhold op, men glæder mig til at se hvad de kan gøre om en måned eller to.

Atlanta Hawks (Christoffer) 31. januar 2023, 22:40
Flot Spurs! Dejlig bedrift at komme i mål med. Den mangler vi stadig her i Atlanta ;-)

Jeg har sat mig et mål, udover en Quad, der hedder 100 ligasejre i streg med senior. Er på nuværende tidspunkt på 72 så vi nærmer os - første step var et kalender år, det blev indfriet i 2022!

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 31. januar 2023, 22:43
Mit mål om 250 millioner på kontoen bliver nået i indeværende uge :-) det bliver en stor dag for klubben.

Team Winner Fishes (Megalodon) 31. januar 2023, 23:02
Grenoble Wolf Burners sagde:
Mit mål om 250 millioner på kontoen bliver nået i indeværende uge :-) det bliver en stor dag for klubben.
Er det så tid til Verdensklasse træningsanlæg?

Spurs (Møller) 1. februar 2023, 08:30
Atlanta Hawks sagde:
Flot Spurs! Dejlig bedrift at komme i mål med. Den mangler vi stadig her i Atlanta ;-)

Jeg har sat mig et mål, udover en Quad, der hedder 100 ligasejre i streg med senior. Er på nuværende tidspunkt på 72 så vi nærmer os - første step var et kalender år, det blev indfriet i 2022!
100 ligasejre er godt nok også en hård nød at knække! Specielt med de spøjse resultater man ser en gang i mellem smiley
Og når du siger et kalender år i 2022, så mener du 30/30, ikke? smiley
Grenoble Wolf Burners sagde:
Mit mål om 250 millioner på kontoen bliver nået i indeværende uge :-) det bliver en stor dag for klubben.
Ja, det må da snart betyde VK anæg, det gør jo kun spillet lettere, kontra græsplæne smiley

Guardian FC (Hr Berg) 1. februar 2023, 08:39
Når jeg når til juni måned i år, er der gået 13 år uden pauser siden jeg startede min klub. Har gennem tiden sat mig løbende mål, som jeg alle har nået. Ting som verdensklasse træningsanlæg, 64000 pladser på ens stadion, sluttet på første pladsen i de forskellige ligaer samt vundet de forskellige turneringer man kan deltage i, op til flere gange i dette skønne spil. At handle med spillere har jeg aldrig gjort fast indtil nu. For tilbage i september 2022 satte jeg mig det mål, at jeg nu ville begynde at snuse lidt mere til det at handle med spillere. Jeg ville ganske enkelt se hvor meget jeg kunne tjene via handler. Da året sluttede havde jeg immervæk tjent næsten 52 millioner på at handle på de 3 måneder, hvor jeg tidsmæssigt brugte omkring 1 time på det dagligt. Nu har jeg sat det næste mål her fra starten af 2023, nemlig at se, om jeg kan generere et overskud, udelukkende på at spille i den bedste række, med indtægter fra entre, sponsorer og præmiepenge ( handler med spillere tæller ikke med i mit regnestykke ). Tror det ikke, da der også er mange udgifter forbundet, med at spille med i den bedste række. Men glæder mig til at se slutresultatet. smiley

PS. Kunne eventuelt være sjovt at høre fra andre, hvad deres erfaringer økonomisk set er, med at spille i den bedste række.

Venlig hilsen
Guardian FC

Spurs (Møller) 1. februar 2023, 08:53
Guardian FC sagde:
Når jeg når til juni måned i år, er der gået 13 år uden pauser siden jeg startede min klub. Har gennem tiden sat mig løbende mål, som jeg alle har nået. Ting som verdensklasse træningsanlæg, 64000 pladser på ens stadion, sluttet på første pladsen i de forskellige ligaer samt vundet de forskellige turneringer man kan deltage i, op til flere gange i dette skønne spil. At handle med spillere har jeg aldrig gjort fast indtil nu. For tilbage i september satte jeg mig det mål, at jeg nu ville begynde at snuse lidt mere til det at handle med spillere. Jeg ville ganske enkelt se hvor meget jeg kunne tjene via handler. Da året sluttede havde jeg immervæk tjent næsten 52 millioner på at handle på de 3 måneder, hvor jeg tidsmæssigt brugte omkring 1 time på det dagligt. Nu har jeg sat det næste mål her fra starten af 2023, nemlig at se, om jeg kan generere et overskud, udelukkende på at spille i den bedste række, med indtægter fra entre, sponsorer og præmiepenge ( handler med spillere tæller ikke med i mit regnestykke ). Tror det ikke, da der også er mange udgifter forbundet, med at spille med i den bedste række. Men glæder mig til at se slutresultatet. smiley

Venlig hilsen
Guardian FC
Det lyder også som et spændende projekt, at se om det kan være lukrativt baseret udelukkende på entre, sponsorer og præmiepenge.
Men jeg er ikke sikker på hvordan du laver regnestykket, hvis ikke spillerhandler tæller med på nogen måde? smiley
Er det så ikke "bare" at se om du bruger mere i lønninger & stadion rep, end der kommer ind af indtægter? smiley

Og derudover så tænker jeg også det kan spille en del ind, hvilke slags spillere du har i truppen? Da der kan være stor forskel på toppen af ligaen, og bunden af ligaen? smiley

Guardian FC (Hr Berg) 1. februar 2023, 09:01
Spurs sagde:
Guardian FC sagde:
Når jeg når til juni måned i år, er der gået 13 år uden pauser siden jeg startede min klub. Har gennem tiden sat mig løbende mål, som jeg alle har nået. Ting som verdensklasse træningsanlæg, 64000 pladser på ens stadion, sluttet på første pladsen i de forskellige ligaer samt vundet de forskellige turneringer man kan deltage i, op til flere gange i dette skønne spil. At handle med spillere har jeg aldrig gjort fast indtil nu. For tilbage i september satte jeg mig det mål, at jeg nu ville begynde at snuse lidt mere til det at handle med spillere. Jeg ville ganske enkelt se hvor meget jeg kunne tjene via handler. Da året sluttede havde jeg immervæk tjent næsten 52 millioner på at handle på de 3 måneder, hvor jeg tidsmæssigt brugte omkring 1 time på det dagligt. Nu har jeg sat det næste mål her fra starten af 2023, nemlig at se, om jeg kan generere et overskud, udelukkende på at spille i den bedste række, med indtægter fra entre, sponsorer og præmiepenge ( handler med spillere tæller ikke med i mit regnestykke ). Tror det ikke, da der også er mange udgifter forbundet, med at spille med i den bedste række. Men glæder mig til at se slutresultatet. smiley

Venlig hilsen
Guardian FC
Det lyder også som et spændende projekt, at se om det kan være lukrativt baseret udelukkende på entre, sponsorer og præmiepenge.
Men jeg er ikke sikker på hvordan du laver regnestykket, hvis ikke spillerhandler tæller med på nogen måde? smiley
Er det så ikke "bare" at se om du bruger mere i lønninger & stadion rep, end der kommer ind af indtægter? smiley

Og derudover så tænker jeg også det kan spille en del ind, hvilke slags spillere du har i truppen? Da der kan være stor forskel på toppen af ligaen, og bunden af ligaen? smiley
Hejsa tror du kan finde svar på flere af dine spørgsmål, hvis du tjekker min profil.
Besvar