Blærerøvstråd

Skrevet i Generelt

Spurs (Møller) 1. februar 2023, 09:03
Guardian FC sagde:
Spurs sagde:
Guardian FC sagde:
Når jeg når til juni måned i år, er der gået 13 år uden pauser siden jeg startede min klub. Har gennem tiden sat mig løbende mål, som jeg alle har nået. Ting som verdensklasse træningsanlæg, 64000 pladser på ens stadion, sluttet på første pladsen i de forskellige ligaer samt vundet de forskellige turneringer man kan deltage i, op til flere gange i dette skønne spil. At handle med spillere har jeg aldrig gjort fast indtil nu. For tilbage i september satte jeg mig det mål, at jeg nu ville begynde at snuse lidt mere til det at handle med spillere. Jeg ville ganske enkelt se hvor meget jeg kunne tjene via handler. Da året sluttede havde jeg immervæk tjent næsten 52 millioner på at handle på de 3 måneder, hvor jeg tidsmæssigt brugte omkring 1 time på det dagligt. Nu har jeg sat det næste mål her fra starten af 2023, nemlig at se, om jeg kan generere et overskud, udelukkende på at spille i den bedste række, med indtægter fra entre, sponsorer og præmiepenge ( handler med spillere tæller ikke med i mit regnestykke ). Tror det ikke, da der også er mange udgifter forbundet, med at spille med i den bedste række. Men glæder mig til at se slutresultatet. smiley

Venlig hilsen
Guardian FC
Det lyder også som et spændende projekt, at se om det kan være lukrativt baseret udelukkende på entre, sponsorer og præmiepenge.
Men jeg er ikke sikker på hvordan du laver regnestykket, hvis ikke spillerhandler tæller med på nogen måde? smiley
Er det så ikke "bare" at se om du bruger mere i lønninger & stadion rep, end der kommer ind af indtægter? smiley

Og derudover så tænker jeg også det kan spille en del ind, hvilke slags spillere du har i truppen? Da der kan være stor forskel på toppen af ligaen, og bunden af ligaen? smiley
Hejsa tror du kan finde svar på flere af dine spørgsmål, hvis du tjekker min profil.
Det kunne jeg! Så giver det bedre mening.
Lyder spændende! Held og lykke med projektet!

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 1. februar 2023, 09:11
Team Winner Fishes sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
Mit mål om 250 millioner på kontoen bliver nået i indeværende uge :-) det bliver en stor dag for klubben.
Er det så tid til Verdensklasse træningsanlæg?
Det begynder da at ligne noget i hvert fald smiley jeg venter gerne lidt længere - måske til jeg har 275 mil eller noget i den dur. Jeg ved at jeg går død i spillet, hvis jeg opgraderer og jeg så ikke har credits nok til at købe det hold jeg vil og samtidig handle som jeg gør nu. Og jeg ønsker ikke at opgradere delvist. Det er en direkte opgradering til VK eller så er det græsplæne i en måned eller to endnu. Så hellere vente lidt - jeg ved jo at jeg nok skal nå de 275 også smiley

Guardian FC (Hr Berg) 1. februar 2023, 09:14
Spurs sagde:
Guardian FC sagde:
Spurs sagde:
Guardian FC sagde:
Når jeg når til juni måned i år, er der gået 13 år uden pauser siden jeg startede min klub. Har gennem tiden sat mig løbende mål, som jeg alle har nået. Ting som verdensklasse træningsanlæg, 64000 pladser på ens stadion, sluttet på første pladsen i de forskellige ligaer samt vundet de forskellige turneringer man kan deltage i, op til flere gange i dette skønne spil. At handle med spillere har jeg aldrig gjort fast indtil nu. For tilbage i september satte jeg mig det mål, at jeg nu ville begynde at snuse lidt mere til det at handle med spillere. Jeg ville ganske enkelt se hvor meget jeg kunne tjene via handler. Da året sluttede havde jeg immervæk tjent næsten 52 millioner på at handle på de 3 måneder, hvor jeg tidsmæssigt brugte omkring 1 time på det dagligt. Nu har jeg sat det næste mål her fra starten af 2023, nemlig at se, om jeg kan generere et overskud, udelukkende på at spille i den bedste række, med indtægter fra entre, sponsorer og præmiepenge ( handler med spillere tæller ikke med i mit regnestykke ). Tror det ikke, da der også er mange udgifter forbundet, med at spille med i den bedste række. Men glæder mig til at se slutresultatet. smiley

Venlig hilsen
Guardian FC
Det lyder også som et spændende projekt, at se om det kan være lukrativt baseret udelukkende på entre, sponsorer og præmiepenge.
Men jeg er ikke sikker på hvordan du laver regnestykket, hvis ikke spillerhandler tæller med på nogen måde? smiley
Er det så ikke "bare" at se om du bruger mere i lønninger & stadion rep, end der kommer ind af indtægter? smiley

Og derudover så tænker jeg også det kan spille en del ind, hvilke slags spillere du har i truppen? Da der kan være stor forskel på toppen af ligaen, og bunden af ligaen? smiley
Hejsa tror du kan finde svar på flere af dine spørgsmål, hvis du tjekker min profil.
Det kunne jeg! Så giver det bedre mening.
Lyder spændende! Held og lykke med projektet!
Takker

Gudenå FC (Blaki er god) 1. februar 2023, 18:47
Jeg har prøvet at vinde gul og sølv i 1. divi i Sverie 26 gange i træk et halv år

Guardian FC (Hr Berg) 1. februar 2023, 20:36
Gudenå FC sagde:
Jeg har prøvet at vinde gul og sølv i 1. divi i Sverie 26 gange i træk et halv år
Stærkt, et klart bevis på at kampmotoren virker efter hensigtensmiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 1. februar 2023, 22:06
Guardian FC sagde:
PS. Kunne eventuelt være sjovt at høre fra andre, hvad deres erfaringer økonomisk set er, med at spille i den bedste række.

Venlig hilsen
Guardian FC
Mit indtryk er, at du sagtens kan vækste fint økonomisk ved at spille i den bedste række. Det er først, hvis du vil op og spille om pokaler, at det begynder at give problemer.

Jeg har to gange tidligere samlet et hold i alderen 15-17 år, som jeg har trænet op og solgt som 31 årig. Begge gange med pæne overskud.

1. generation (31 uger fra ca 24 år til 31 år)
................ Indkomst Udgifter Profit
Drift............ 420,0M 147,2M 272,8M
Transfer.......195,3M 224,2M -28,9M
Samlet.........615,3M 371,4M 243,9M

2. generation (22 uger fra ca 25 år til 30 år)
................ Indkomst Udgifter Profit
Drift.............271,7M 108,5M 163,3M
Tranfers.......219,1M 305,2M -86,1M
Samlet.........490,8M 413,7M 77,2M

2. generation var ikke ligeså økonomisk gunstig, da de var dyrere i indkøb, men jeg solgte også holdet lidt tidligere. I begge tilfælde er der ikke taget højde for andre handler end køb og salg af holdet. Udgifter og indtægter fra drift af ungdomsholdet har ved begge generationer påvirket regnskabet positivt - dog uden at kende det præcise beløb.

Begge hold kunne formentlig sagtens spille i bedste række i op til 2,5-3 måneder mere, hvilket bare havde øget overskuddet, da det største værditab er omkring de 29-31 år.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 1. februar 2023, 22:15
Jeg er lidt i et dilemma ang. målsætninger. Jeg vil gerne tilbage i den absolutte top og vinde titler de fleste sæsoner, men det er ikke økonomisk gunstigt. Samtidig kunne det være sjovt at komme i top 15 rigeste klubber. Pt ligger jeg i midten hvor jeg er med fremme men med få pokaler, og klubben vækster økonomisk men ikke nok til at nå top 15 rigeste.

Jeg har tidligere vundet quad med seniorholdet, og jeg har vundet mesterskabet i alle lande. Derfor satte jeg i 2022 mål om at opfylde spillets to sidste målsætninger om 1 mia spillerværdi og 1 mia credits. Begge er opnået, og nu er listen tom. 2022 bød samtidig på at overleve en sæson i Bundesligaen med et hold bestående udelukkende at spillere, jeg selv havde oprettet smiley

Forslag til målsætninger imødekommes med kyshånd.

Ignotus (--) 1. februar 2023, 22:46
Ulm Warhawks sagde:
Jeg er lidt i et dilemma ang. målsætninger. Jeg vil gerne tilbage i den absolutte top og vinde titler de fleste sæsoner, men det er ikke økonomisk gunstigt. Samtidig kunne det være sjovt at komme i top 15 rigeste klubber. Pt ligger jeg i midten hvor jeg er med fremme men med få pokaler, og klubben vækster økonomisk men ikke nok til at nå top 15 rigeste.

Jeg har tidligere vundet quad med seniorholdet, og jeg har vundet mesterskabet i alle lande. Derfor satte jeg i 2022 mål om at opfylde spillets to sidste målsætninger om 1 mia spillerværdi og 1 mia credits. Begge er opnået, og nu er listen tom. 2022 bød samtidig på at overleve en sæson i Bundesligaen med et hold bestående udelukkende at spillere, jeg selv havde oprettet smiley

Forslag til målsætninger imødekommes med kyshånd.
Vinde en DD - det er sådan noget legender har smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 1. februar 2023, 22:50
Team Aries sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Jeg er lidt i et dilemma ang. målsætninger. Jeg vil gerne tilbage i den absolutte top og vinde titler de fleste sæsoner, men det er ikke økonomisk gunstigt. Samtidig kunne det være sjovt at komme i top 15 rigeste klubber. Pt ligger jeg i midten hvor jeg er med fremme men med få pokaler, og klubben vækster økonomisk men ikke nok til at nå top 15 rigeste.

Jeg har tidligere vundet quad med seniorholdet, og jeg har vundet mesterskabet i alle lande. Derfor satte jeg i 2022 mål om at opfylde spillets to sidste målsætninger om 1 mia spillerværdi og 1 mia credits. Begge er opnået, og nu er listen tom. 2022 bød samtidig på at overleve en sæson i Bundesligaen med et hold bestående udelukkende at spillere, jeg selv havde oprettet smiley

Forslag til målsætninger imødekommes med kyshånd.
Vinde en DD - det er sådan noget legender har smiley
+1

Ulm Warhawks (Ulmeister) 1. februar 2023, 23:10
Team Aries sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Jeg er lidt i et dilemma ang. målsætninger. Jeg vil gerne tilbage i den absolutte top og vinde titler de fleste sæsoner, men det er ikke økonomisk gunstigt. Samtidig kunne det være sjovt at komme i top 15 rigeste klubber. Pt ligger jeg i midten hvor jeg er med fremme men med få pokaler, og klubben vækster økonomisk men ikke nok til at nå top 15 rigeste.

Jeg har tidligere vundet quad med seniorholdet, og jeg har vundet mesterskabet i alle lande. Derfor satte jeg i 2022 mål om at opfylde spillets to sidste målsætninger om 1 mia spillerværdi og 1 mia credits. Begge er opnået, og nu er listen tom. 2022 bød samtidig på at overleve en sæson i Bundesligaen med et hold bestående udelukkende at spillere, jeg selv havde oprettet smiley

Forslag til målsætninger imødekommes med kyshånd.
Vinde en DD - det er sådan noget legender har smiley
Du mener en Discord double? Altså at vinde vmans uofficielle discords interne liga for både seniorhold og ungdomshold?

Det præsterede jeg længe inden, du vidste det fandtes :Trumpglad:
Besvar