Blærerøvstråd

Skrevet i Generelt

Guardian FC (Hr Berg) 2. februar 2023, 05:34
Ulm Warhawks sagde:
Guardian FC sagde:
PS. Kunne eventuelt være sjovt at høre fra andre, hvad deres erfaringer økonomisk set er, med at spille i den bedste række.

Venlig hilsen
Guardian FC
Mit indtryk er, at du sagtens kan vækste fint økonomisk ved at spille i den bedste række. Det er først, hvis du vil op og spille om pokaler, at det begynder at give problemer.

Jeg har to gange tidligere samlet et hold i alderen 15-17 år, som jeg har trænet op og solgt som 31 årig. Begge gange med pæne overskud.

1. generation (31 uger fra ca 24 år til 31 år)
................ Indkomst Udgifter Profit
Drift............ 420,0M 147,2M 272,8M
Transfer.......195,3M 224,2M -28,9M
Samlet.........615,3M 371,4M 243,9M

2. generation (22 uger fra ca 25 år til 30 år)
................ Indkomst Udgifter Profit
Drift.............271,7M 108,5M 163,3M
Tranfers.......219,1M 305,2M -86,1M
Samlet.........490,8M 413,7M 77,2M

2. generation var ikke ligeså økonomisk gunstig, da de var dyrere i indkøb, men jeg solgte også holdet lidt tidligere. I begge tilfælde er der ikke taget højde for andre handler end køb og salg af holdet. Udgifter og indtægter fra drift af ungdomsholdet har ved begge generationer påvirket regnskabet positivt - dog uden at kende det præcise beløb.

Begge hold kunne formentlig sagtens spille i bedste række i op til 2,5-3 måneder mere, hvilket bare havde øget overskuddet, da det største værditab er omkring de 29-31 år.
Fedt med respons vedrørende mit spørgsmål. Tak for dit svar, det gør kun min målsætning mere interessant.

Fight Club (The Rules of Fight Club) 2. februar 2023, 06:16
Jeg håber på at vinde "the quadruple" med ungdomsholdet. Det kræver formentlig I andre slapper lidt af på den front smiley

Team Winner Fishes (Megalodon) 2. februar 2023, 06:37
Team Aries sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Jeg er lidt i et dilemma ang. målsætninger. Jeg vil gerne tilbage i den absolutte top og vinde titler de fleste sæsoner, men det er ikke økonomisk gunstigt. Samtidig kunne det være sjovt at komme i top 15 rigeste klubber. Pt ligger jeg i midten hvor jeg er med fremme men med få pokaler, og klubben vækster økonomisk men ikke nok til at nå top 15 rigeste.

Jeg har tidligere vundet quad med seniorholdet, og jeg har vundet mesterskabet i alle lande. Derfor satte jeg i 2022 mål om at opfylde spillets to sidste målsætninger om 1 mia spillerværdi og 1 mia credits. Begge er opnået, og nu er listen tom. 2022 bød samtidig på at overleve en sæson i Bundesligaen med et hold bestående udelukkende at spillere, jeg selv havde oprettet smiley

Forslag til målsætninger imødekommes med kyshånd.
Vinde en DD - det er sådan noget legender har smiley
Jeg er enig smiley

Spurs (Møller) 2. februar 2023, 08:21
Fight Club sagde:
Jeg håber på at vinde "the quadruple" med ungdomsholdet. Det kræver formentlig I andre slapper lidt af på den front smiley
Jeg kan underrette om, at mit U-hold ikke har så meget mere i sig, efter denne sæson smiley

Så det er 1 mand mindre at koncentrere sig om smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 2. februar 2023, 08:47
Hvis dette er en blærerøvs tråd
kan denne her nok komme med
jeg købte engang en målmand til 50.000.000 bare for at vinde en venskabskamp

US Badolato (USB) 2. februar 2023, 08:51
Gudenå FC sagde:
Hvis dette er en blærerøvs tråd
kan denne her nok komme med
jeg købte engang en målmand til 50.000.000 bare for at vinde en venskabskamp
Sådan. Det er vindermentalitet smiley

Spurs (Møller) 2. februar 2023, 09:26
Gudenå FC sagde:
Hvis dette er en blærerøvs tråd
kan denne her nok komme med
jeg købte engang en målmand til 50.000.000 bare for at vinde en venskabskamp
Vandt du den så i det mindste?

Støvsugeren (Pistræninger) 2. februar 2023, 09:42
Spillet er nemt

Atlanta Hawks (Christoffer) 2. februar 2023, 11:00
Spurs sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Flot Spurs! Dejlig bedrift at komme i mål med. Den mangler vi stadig her i Atlanta ;-)

Jeg har sat mig et mål, udover en Quad, der hedder 100 ligasejre i streg med senior. Er på nuværende tidspunkt på 72 så vi nærmer os - første step var et kalender år, det blev indfriet i 2022!
100 ligasejre er godt nok også en hård nød at knække! Specielt med de spøjse resultater man ser en gang i mellem smiley
Og når du siger et kalender år i 2022, så mener du 30/30, ikke? smiley
Jaa det må man sige, det alligevel godt 2 år med rent bord. Et kalender år, så mente jeg 52/52 sejre.
Jeg er nok en af de få, som faktisk synes kampmotoren fungerer Ok i forhold til resultater. Næsten altid de samme klubber der vinder hvis man holder øje. At der så er mange mulige forbedringer er en anden sag.. smiley

FirkløverFC (Frederik) 2. februar 2023, 11:02
Atlanta Hawks sagde:
Spurs sagde:
Atlanta Hawks sagde:
Flot Spurs! Dejlig bedrift at komme i mål med. Den mangler vi stadig her i Atlanta ;-)

Jeg har sat mig et mål, udover en Quad, der hedder 100 ligasejre i streg med senior. Er på nuværende tidspunkt på 72 så vi nærmer os - første step var et kalender år, det blev indfriet i 2022!
100 ligasejre er godt nok også en hård nød at knække! Specielt med de spøjse resultater man ser en gang i mellem smiley
Og når du siger et kalender år i 2022, så mener du 30/30, ikke? smiley
Jaa det må man sige, det alligevel godt 2 år med rent bord. Et kalender år, så mente jeg 52/52 sejre.
Jeg er nok en af de få, som faktisk synes kampmotoren fungerer Ok i forhold til resultater. Næsten altid de samme klubber der vinder hvis man holder øje. At der så er mange mulige forbedringer er en anden sag.. smiley
Der vil jo altid være random resultater, men synes også tit de bedste klubber er i toppen, og overraskelser sker jo alle steder, også i virkeligheden.

Jeg tager gerne en overraskelse her kl. 21.00 og KLASKER dig ud af Super Cuppen. smiley (Atlanta)
Besvar