er der en venlig sjæl.

Skrevet i Generelt

The Great Danes (Alexander Fyrst) 13. februar 2023, 21:58
Hej.

er der en venlig sjæl som har en 20xx20 træner som de kunne undvære? smiley
jeg har brug for en god træner til mit ungdomshold smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 13. februar 2023, 23:07
Du kunne med fordel bruge den tråd der allerede er til formålet smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/795489-soger-du-personale-til-din-klub

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 13. februar 2023, 23:36
Kyoto Okami FC sagde:
Du kunne med fordel bruge den tråd der allerede er til formålet smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/795489-soger-du-personale-til-din-klub
Så sandt så sandt. Problemet er bare, at fordelen næsten er usynligt.
Synes efterhånden trænersituationen ligner en farce. Dem der bruger søgefunktionen efter en toptræner sidder efter flere timer med en klovnetud uden at have udrettet noget som helst.
Tilbage bliver man henvist til en tråd, som minder mest om en ulovlig brug af scrips.

Kom nu ind i kampen.

The Great Danes (Alexander Fyrst) 14. februar 2023, 08:17
Kyoto Okami FC sagde:
Du kunne med fordel bruge den tråd der allerede er til formålet smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/795489-soger-du-personale-til-din-klub
Kender godt denne tråd, problemet er bare at det er umuligt at skaffe en 20xx20 træner derinde.
det er ikke kun uger, men måneder jeg har været derinde, og har ikke formået at skaffe en endnu.

Copenhagen Kings (Claus) 14. februar 2023, 16:32
Jeg fandt en dyr 20-20-16 træner i går, hvis det kunne have interesse smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 14. februar 2023, 17:37
Personaledelen er heldigvis på tegnebrættet til at skulle nytænkes. Det nuværende er dødssygt, og dem der bruger lang tid på personalesøgningen spilder deres tid.

Når der en sjælden gang kommer en 20x20 træner på fri, så går der højest nogle timer, inden han er spottet, hvorefter han ryger på forum og en tilfældig tager ham efter få sekunder.

Men lur mig om ikke folk uanset skal vænne sig til tanken om, at man ikke kan forvente at have 20x20 trænere.

Heldigvis er jeg dækket ind de næste par år smiley

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 14. februar 2023, 17:41
Nobr sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Du kunne med fordel bruge den tråd der allerede er til formålet smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/795489-soger-du-personale-til-din-klub
Så sandt så sandt. Problemet er bare, at fordelen næsten er usynligt.
Synes efterhånden trænersituationen ligner en farce. Dem der bruger søgefunktionen efter en toptræner sidder efter flere timer med en klovnetud uden at have udrettet noget som helst.
Tilbage bliver man henvist til en tråd, som minder mest om en ulovlig brug af scrips.

Kom nu ind i kampen.
Problemet ligger vel netop i brugen af Scripts - det vel netop et sundhedstegn at folk bruger flere timer på at finde en god træner på trods af personalesøgnings opsætning som ligner og fungerer som noget fra 1990. Man burde måske bare straffe dem som åbenlyst bruger scripts (som magisk har en personlig personale side der skaffer bedre trænere end resten af VMAN community kan finde tilsammen)

The Great Danes (Alexander Fyrst) 14. februar 2023, 18:23
Ulm Warhawks sagde:
Personaledelen er heldigvis på tegnebrættet til at skulle nytænkes. Det nuværende er dødssygt, og dem der bruger lang tid på personalesøgningen spilder deres tid.

Når der en sjælden gang kommer en 20x20 træner på fri, så går der højest nogle timer, inden han er spottet, hvorefter han ryger på forum og en tilfældig tager ham efter få sekunder.

Men lur mig om ikke folk uanset skal vænne sig til tanken om, at man ikke kan forvente at have 20x20 trænere.

Heldigvis er jeg dækket ind de næste par år smiley
ja, kan se du er en af de heldige der har fået fat i nogle 20x20 trænere haha.
men håber da snart der kommer nogle flere så man kan få fat i en! smiley

Thorshammer United (EPU) 14. februar 2023, 23:59
Ulm Warhawks sagde:
Personaledelen er heldigvis på tegnebrættet til at skulle nytænkes. Det nuværende er dødssygt, og dem der bruger lang tid på personalesøgningen spilder deres tid.

Når der en sjælden gang kommer en 20x20 træner på fri, så går der højest nogle timer, inden han er spottet, hvorefter han ryger på forum og en tilfældig tager ham efter få sekunder.

Men lur mig om ikke folk uanset skal vænne sig til tanken om, at man ikke kan forvente at have 20x20 trænere.

Heldigvis er jeg dækket ind de næste par år smiley
Ja, du er dækket ind fordi du er en af de få klubber (inkl. mig) der kan tricket.
Det er simpelthen så simpelt. og uden brug af scripts, at man tror det er løgn.

Kan du fortælle os, hvor mange nylavede 20xx20 trænere du hentede den 3. januar?
Kan du fortælle os, hvor mange kalendertrænere du gaflede den 21. januar?

Thorshammer United (EPU) 15. februar 2023, 04:11
The Great Danes sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Du kunne med fordel bruge den tråd der allerede er til formålet smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/795489-soger-du-personale-til-din-klub
Kender godt denne tråd, problemet er bare at det er umuligt at skaffe en 20xx20 træner derinde.
det er ikke kun uger, men måneder jeg har været derinde, og har ikke formået at skaffe en endnu.
Nu kan jeg huske det. Var du ikke heldig en gang med at nappe 5 af 7 20xx20 trænere som en klub smed på ovenstående forum? Så helt umulig er det ikke at skaffe 20xx20 trænere derinde for dig
Besvar