Sponsortilbud

Skrevet i Generelt

RasenBallsport Rødovre (Alexander Zorniger) 19. februar 2023, 14:51
Hej. Håber en venlig sjæl kan være behjælpelig med et par spørgsmål smiley

- De sponsortilbud hvor der er nogle mål som skal indfries for at få bonus synes at forsvinde når først sæsonen er startet og dermed har jeg glemt hvad det var jeg skulle nå. Er det mig der overser noget?

- Regulerer tilbuddene sig efter ens rank? Altså kan det bedre betale sig at vente til man nærmer sig søndag med at acceptere et tilbud, såfremt man ved, at man lander højt placeringsmæssigt i en given sæson?

På forhånd tak smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 19. februar 2023, 15:01
Du skulle gerne kunne se de bonuser du har acceptere her. Du skal huske at markere de bonuser som du vil have, ellers gælder de ikke.
https://www.virtualmanager.com/sponsorships
RasenBallsport Rødovre sagde:

- Regulerer tilbuddene sig efter ens rank? Altså kan det bedre betale sig at vente til man nærmer sig søndag med at acceptere et tilbud, såfremt man ved, at man lander højt placeringsmæssigt i en given sæson?
Både og, det er lidt af et sats man tager, da der ikke er garanti for at de vil være bedre.

Beløbene
Sponsorerne tilbyder dig et grundbeløb, som er påvirket af følgende:

Hvor mange supportere dit seniorhold har
Sponsorens krav til stadionkapacitet
Sponsorens krav til ungdomshold


RasenBallsport Rødovre (Alexander Zorniger) 19. februar 2023, 15:03
Tak for svar smiley
Ja så tror jeg det er mig der er gået forkert i byen fra start. Jeg anede ikke man skulle markere noget smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 19. februar 2023, 15:06
RasenBallsport Rødovre sagde:
Tak for svar smiley
Ja så tror jeg det er mig der er gået forkert i byen fra start. Jeg anede ikke man skulle markere noget smiley
Ah, det har du så lært nu. smiley

Bonus beløbene reducere grundbeløbet, så man skal vurdere om man kan klare de udfordringer der er inden at man vælger dem. smiley
Besvar