Suspendér trænerfunktionen

Skrevet i Generelt

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 9. november 2022, 09:11
FC Apollyon sagde:
Skal ikke kunne sige hvad der er sendt videre før jeg kom til, men en ide lignende den der, ligger allerede hos udviklerne.

Mange dele af denne ide er allerede blevet talt om og diskuteret internt. smiley
Hej Liam

De idéer I diskuterer, er det noget I f.eks. finder i en tråd som nedenstående?
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1213996-ide-traden-kom-med-dine-forslag

Bliver en tråd som denne brugt af jer til inspiration?

Mvh
Grenoble

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 9. november 2022, 09:15
Jeg sender videre lidt fra hist og her.
Meget af det afhænger også af hvordan ideen er beskrevet eller i mange tilfælde om den er beskrevet.

Irak Allstars (Jens Espensen) 25. marts 2023, 22:50
Leopard Golf sagde:
FirkløverFC sagde:
Leopard Golf sagde:
Vil henvise til understående debat:

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1236087-vman-lever

Her kommer jeg med min holdning som kort fortalt er 100% enig med dig. En søgefunktion tager under 1 uge at lave hvis man har kodet før
Det kan godt være det tager kort tid at kode, det aner jeg intet om. Det er jo ikke sikkert man har den gyldne løsning i første hug?
Den gyldne løsning er vel at kunne søge i et spænd så f.eks. kunne indsnævre efter markspiller træning til trænere med mellem 15 og 20 eller lign. i den enkelte egenskab. Hermed undgår man at man direkte kan søge på 20x20 trænere der dermed ville blive fjernet fra markedet på få minutter. Dermed skal man stadig søge lidt rundt men med fokus på en egenskab undgår man at skulle lede +50 sider igennem med trænere som har ingen relevans for de behov du sidder med som manager.

Som ansat i en Data Analyse og Visualiserings afdeling og med flere software udvikler & softwareingeniør venner så tager det altså MAX 5-7 dage at kode sådan en funktion
Som datalogi-studerende tog det mig 2-3 timer at lave det. Skriv hvis i mangler en god ansat i fremtiden

Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 26. marts 2023, 23:12
Irak Allstars sagde:
Leopard Golf sagde:
FirkløverFC sagde:
Leopard Golf sagde:
Vil henvise til understående debat:

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1236087-vman-lever

Her kommer jeg med min holdning som kort fortalt er 100% enig med dig. En søgefunktion tager under 1 uge at lave hvis man har kodet før
Det kan godt være det tager kort tid at kode, det aner jeg intet om. Det er jo ikke sikkert man har den gyldne løsning i første hug?
Den gyldne løsning er vel at kunne søge i et spænd så f.eks. kunne indsnævre efter markspiller træning til trænere med mellem 15 og 20 eller lign. i den enkelte egenskab. Hermed undgår man at man direkte kan søge på 20x20 trænere der dermed ville blive fjernet fra markedet på få minutter. Dermed skal man stadig søge lidt rundt men med fokus på en egenskab undgår man at skulle lede +50 sider igennem med trænere som har ingen relevans for de behov du sidder med som manager.

Som ansat i en Data Analyse og Visualiserings afdeling og med flere software udvikler & softwareingeniør venner så tager det altså MAX 5-7 dage at kode sådan en funktion
Som datalogi-studerende tog det mig 2-3 timer at lave det. Skriv hvis i mangler en god ansat i fremtiden
Mit estimat er også sat efter kompetence niveauet herinde. Men igen kan kun give dig ret. Det må ikke være mange timer der går på andet end at nørde rundt i backend løsninger
Besvar