Opdatering fra udviklingsdelen

Skrevet i Generelt

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 26. marts 2023, 19:13
Per, hvad er det du laver med de citeringer, det går altid galt smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 26. marts 2023, 20:01
Tyrkiet sagde:
Per, hvad er det du laver med de citeringer, det går altid galt smiley
Ved det ikke lad os få en mobilversion
Jeg er gammel og mobil fatsvag..
Så kan måske også jeg finde ud af det med citater på et tidspunktsmiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 27. marts 2023, 21:33
Tyrkiet sagde:
Hufflepuff Badgers sagde:
Ifølge mit insta feed (Hvilket jo altid er er godt sted at finde ny viden smiley ) så kan ChatGPT hjælpe med meget kode osv. Måske udviklerne kan se om der er lidt hjælp at hente derfra smiley
Ja, du kan bruge det til at kode en arto profil
Kunne blive et interessant spil, hvis ChatGPT blev brugt til at kode vman smiley

Tak til Loyals for sit forsøg på at lære den om vman


Leopard Golf (Slut - INGEN udvikling) 27. marts 2023, 21:55
Ulm Warhawks sagde:
Tyrkiet sagde:
Hufflepuff Badgers sagde:
Ifølge mit insta feed (Hvilket jo altid er er godt sted at finde ny viden smiley ) så kan ChatGPT hjælpe med meget kode osv. Måske udviklerne kan se om der er lidt hjælp at hente derfra smiley
Ja, du kan bruge det til at kode en arto profil
Kunne blive et interessant spil, hvis ChatGPT blev brugt til at kode vman smiley

Tak til Loyals for sit forsøg på at lære den om vman

ChatGPT skilter med at den ikke kan læse data fra hjemmesider (på trods af forsøget). Derimod hvis du fodrer den kode og beder den om at skrive videre eller rette fejl fungerer det uden problemer.

Men fint forsøg

Los Ultras (Skjold) 28. marts 2023, 09:40
Man kunne jo også lige kigge på layout/designet over denne hjemmeside... Det er jo samme design som Arto fra 2004... Direkte pinligt det ikke er opdateret, og det må da skræmme samtlige nye brugere væk. Unge under 20 år må da kigge på denne hjemmeside og tænke "hvad fanden er det her for noget old-historisk pis, ligner noget fra min fars tid" ..

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 28. marts 2023, 10:18
Los Ultras sagde:
Man kunne jo også lige kigge på layout/designet over denne hjemmeside... Det er jo samme design som Arto fra 2004... Direkte pinligt det ikke er opdateret, og det må da skræmme samtlige nye brugere væk. Unge under 20 år må da kigge på denne hjemmeside og tænke "hvad fanden er det her for noget old-historisk pis, ligner noget fra min fars tid" ..
Jeg synes faktisk at layoutet på Vman er OK.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke synes det trænger til en overhaling. Men jeg synes ikke det er det, der står øverst på listen. Dog ved jeg ikke, om nogle af de tiltag udviklerne arbejder med kræver, at layoutet forbedres - det kunne jo godt tænkes.

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 28. marts 2023, 14:12
Ulm Warhawks sagde:
Tyrkiet sagde:
Hufflepuff Badgers sagde:
Ifølge mit insta feed (Hvilket jo altid er er godt sted at finde ny viden smiley ) så kan ChatGPT hjælpe med meget kode osv. Måske udviklerne kan se om der er lidt hjælp at hente derfra smiley
Ja, du kan bruge det til at kode en arto profil
Kunne blive et interessant spil, hvis ChatGPT blev brugt til at kode vman smiley

Tak til Loyals for sit forsøg på at lære den om vman

Spændende! smiley
Besvar