Feedback: Følg med i Vmans udvikling

Skrevet i Udviklerhjørnet

Bamserne (Anders Brosbøl) 21. februar 2023, 07:17
For at Vman ikke skal gå helt i stå og folk mister interessen
Kunne det være fedt at man kunne udleje 3-5 spiller hver sæson så dem der kan blive første holdspiller ikke bare bliver syltet i alderen 24-28 år
Udlejning burde være ca 5-10% af spillerens værdi og hans løn
På den måde gør man også de lavere rækker stærkere.

Supreme FC (Das Fuhrer) 28. februar 2023, 16:18
Hej vman nu synes jeg snart det begynder for mig at blive svært at opretholde en økonomi i 3 div hvor stadion fx skal fixes kunne det være en ide at man gør sådan at man ikke skal bruge credits på at få fixet stadion men måske adder mere downtime under en repration smiley ved denne feature med man betaler for at reperere har været der like forever men det ville gøre at mange ville kunne få bedre økonomi hvis man ikke skulle bruge credits smiley

vh

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 21. marts 2023, 14:37
Jeg har ofte været den første til at give kritik, men jeg har også gode sider. Så nu vil jeg gerne være den første til at give nogle rosende ord omkring det seneste blogindlæg fra Sunnyvale.

Super fedt med en opdatering fra udviklerne.
Stort cadeau.
For mig betyder det mindst ligeså meget, at vi brugere bliver opdateret om, hvad der foregår bag kulissen, som det betyder med selve udviklingen af spillet. Så keep it up. smiley

https://www.virtualmanager.com/blog/1106-opdatering-fra-udviklingsafdelingen

New Orleans Saints FC (M Balck) 21. marts 2023, 14:38
Bamserne sagde:
For at Vman ikke skal gå helt i stå og folk mister interessen
Kunne det være fedt at man kunne udleje 3-5 spiller hver sæson så dem der kan blive første holdspiller ikke bare bliver syltet i alderen 24-28 år
Udlejning burde være ca 5-10% af spillerens værdi og hans løn
På den måde gør man også de lavere rækker stærkere.
Kunne være spændende!

New Orleans Saints FC (M Balck) 21. marts 2023, 14:42
Ulm Warhawks sagde:
Grenoble Wolf Burners sagde:
Ja det er jo håbløst smiley og så fatter folk ikke, at spillet dør mere og mere.

Nå, men det er jo sådan det er.
Tja. Du kan jo ikke have tre ansatte, hvis spillet kun tjener nok til at lønne 1,5 mand. Jeg har ingen ide om, hvor lang tid ting tager at udvikle, men ud fra nogle blogs lyder det omfattende. Tror ikke udvikleren sover i arbejdstiden, og jeg har også forståelse for, hvis han ikke arbejder 70 timer i ugen.

Ellers må man spille Football Manager eller noget med gigant budgetter.

Mit indtryk er i øvrigt ikke, at spillet er nedadgående. Måske i stilstand. Forhåbentlig kan dette ændres, når der kommer et mobilvenligt design.
Jeg er kun lige sprunget ind i tråden og det er måske ude af sammenhæng.

Gad vide om en højere betaling kunne give mere arbejde på udvikling? Og gad vide om folk var villige til at betale?

Ulm Warhawks (Ulmeister) 21. marts 2023, 15:34
fc odense sarajevo sagde:
Jeg er kun lige sprunget ind i tråden og det er måske ude af sammenhæng.

Gad vide om en højere betaling kunne give mere arbejde på udvikling? Og gad vide om folk var villige til at betale?
Tror en højere licens ville skræmme nogle brugere væk - især de nye. Det kræver også markant højere licens for at kunne lønne en ekstra udvikler.

Der er allerede mulighed for vman pro, hvis man vil spytte lidt ekstra i kassen. Jeg bruger ikke kontraktsikring og har ad blocker installeret, så reelt betaler jeg ekstra licens for trøje design, andre farver på stadion og et andet navn til unghomsholdet - alt sammen noget jeg kan undvære. Så mit vman pro ser jeg mest som et sponsorat eller ekstra bidrag til vman.

New Orleans Saints FC (M Balck) 21. marts 2023, 15:37
Okay :-)

Wild Ferrets (Moz) 21. marts 2023, 18:33
Ulm Warhawks sagde:
Tror en højere licens ville skræmme nogle brugere væk - især de nye. Det kræver også markant højere licens for at kunne lønne en ekstra udvikler.

Der er allerede mulighed for vman pro, hvis man vil spytte lidt ekstra i kassen. Jeg bruger ikke kontraktsikring og har ad blocker installeret, så reelt betaler jeg ekstra licens for trøje design, andre farver på stadion og et andet navn til unghomsholdet - alt sammen noget jeg kan undvære. Så mit vman pro ser jeg mest som et sponsorat eller ekstra bidrag til vman.
Det er det største klublogo jeg har set på en trøje. Nu har jeg lyst til at se en kæmpe kanon på Arsenals smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 21. marts 2023, 19:08
Wild Ferrets sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Tror en højere licens ville skræmme nogle brugere væk - især de nye. Det kræver også markant højere licens for at kunne lønne en ekstra udvikler.

Der er allerede mulighed for vman pro, hvis man vil spytte lidt ekstra i kassen. Jeg bruger ikke kontraktsikring og har ad blocker installeret, så reelt betaler jeg ekstra licens for trøje design, andre farver på stadion og et andet navn til unghomsholdet - alt sammen noget jeg kan undvære. Så mit vman pro ser jeg mest som et sponsorat eller ekstra bidrag til vman.
Det er det største klublogo jeg har set på en trøje. Nu har jeg lyst til at se en kæmpe kanon på Arsenals smiley
Det skal ikke bare være et lille fesent logo. Skal have noget for pengene smiley

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 31. marts 2023, 10:13
Hej Liam

Fedt initiativ det her smiley jeg synes det er en rigtigt god ide. Jeg vil helt sikkert følge med.
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1238714-sma-opdateringer

Hav en god påske.

Grenoble.
Besvar