Søndag update

Skrevet i Generelt

RB Jackboys (Peter) 10. april 2023, 17:40
Her er hvad manualen siger:

Opdateringen af spillerværdier kører uafgængigt af sæsonopdateringen. Den starter kl. 18.30 hver søndag. Varigheden af denne opdatering er tilsvarende til omkring 15-20 timer. Opdateringen starter dog først med alle spillere, som spiller i en klub. Disse spillere vil få opdateret deres værdi allerede indenfor ca. en times tid af opdateringens start.

Igår tog det lidt ekstra tid, men det er jo forklaret ganske fint smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 10. april 2023, 19:00
Kirsebærhavens Legende sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Kirsebærhavens Legende sagde:
Benløse Forever sagde:
Kirsebærhavens Legende sagde:
Jeg kan umiddelbart heller ikke se en opdatering af værdier på mine spillere endnu. Men jeg savner også en feature der lige viser hvem der er steget og hvem der har mistet værdi. Det ville være smart.
Det ville være genialt, hvis man kunne det
Ja fordi jeg bliver da i tvivl om der er sket noget med værdierne. Jeg tror det ikke. Men sådan en feature med et recap over sæsonen og evt. Påvirkede værdier/ udmærkelser ville være fedt.
Enig i god feature. Men værdierne er opdateret hele vejen rundt nu smiley
Det er meget imponerende at der ikke er nogen af mine spillere som har ændret værdi så. Men tak for svaret :-)
Ja, det er meget pudsigt, hvis en enkelt klub slet ikke har fået opdateret værdierne her ca 24 timer efter. Måske du kiggede på værdierne efter opdateringen, eller de blot er ændret sig marginalt, så man ikke bemærker det smiley

Vasco (Jonas) 10. april 2023, 20:37
Ulm Warhawks sagde:
Kirsebærhavens Legende sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Kirsebærhavens Legende sagde:
Benløse Forever sagde:
Kirsebærhavens Legende sagde:
Jeg kan umiddelbart heller ikke se en opdatering af værdier på mine spillere endnu. Men jeg savner også en feature der lige viser hvem der er steget og hvem der har mistet værdi. Det ville være smart.
Det ville være genialt, hvis man kunne det
Ja fordi jeg bliver da i tvivl om der er sket noget med værdierne. Jeg tror det ikke. Men sådan en feature med et recap over sæsonen og evt. Påvirkede værdier/ udmærkelser ville være fedt.
Enig i god feature. Men værdierne er opdateret hele vejen rundt nu smiley
Det er meget imponerende at der ikke er nogen af mine spillere som har ændret værdi så. Men tak for svaret :-)
Ja, det er meget pudsigt, hvis en enkelt klub slet ikke har fået opdateret værdierne her ca 24 timer efter. Måske du kiggede på værdierne efter opdateringen, eller de blot er ændret sig marginalt, så man ikke bemærker det smiley
Ja det er nok en af delene. Jeg havde bare en spiller jeg havde forventet steg i værdi som slet ikke har rykket sig. Det er ham jeg har brugt som pejlemærke for om det var blevet opdateret. Men tak for opklaringen. God aften :-)
Besvar