Hvornår topper en spiller i salgspris

Skrevet i Generelt

FirkløverFC (Frederik) 21. maj 2023, 17:51
FC Mondas sagde:
Det er også endnu en ulempe ved at have statsbegrænsning. Det betyder, at ingen spillere sådan for alvor kan overstige priser på 70-80m, hvor det rent faktisk kan betale sig at investere i sådan en spiller. Uden statsbegrænsning på spillerne kunne vi måske have set nogle handler til +100m og dermed have set nogle spillere, der er de absolut bedste i spillet og ikke, som det er nu, hvor de bedste i spillet alle har mere eller mindre præcis samme stats. De har vel alle pt. maksimum stats i alle egenskaber pånær dødboldsituationer, lederskab (hvis ikke spilleren er anfører) og tackling/afslutning, alt efter om det er en forsvarsspiller eller en angriber.
Jeg tror ikke at fjerne statsloftet vil hæve priserne særligt meget, lidt måske på de bedste af de bedste, men så længe man ikke kan tjene "mere" ved at spille de dyreste trupper igennem, vil priserne ikke stige særligt meget.

Tror jeg. smiley

Seven Dials FC (Oliver) 26. maj 2023, 12:03
Forza Anarchy sagde:
Spilleren med den højeste værdi er 20 år gammel.
https://www.virtualmanager.com/players/15670409-nelik-vencl

Hvad jeg umiddelbart kan se rundt omkring så virker det til at spillere i alderen 20-22 bliver solgt for mest
Jeg har solgt en 15-årig til 10M mere. Om han så var det værd er en anden sag, men ville nu mene at alle ungdomsårene op til det punkt kan give top pris.

FC Razor (Jeppe) 26. maj 2023, 18:43
Hvornår markedsværdien topper afhænger også af, hvor god spilleren er. Generelt så jo bedre spilleren er jo tidligere vil deres markedsværdi toppe.

Jeg er meget usikker på de bedste spillere i spillet, i forhold til hvornår deres markedsværdi topper.

Men langt de fleste spillere topper i markedsværdi når de er mellem 25-29.

Faciato FC (Vilde auktioner den næste time) 28. maj 2023, 09:05
Pjat, det handler om udbud og efterspørgsel, hvis folk er villige til at give 70, så er det sådan det er smiley ellers må man nøjes med 2. Bedste smiley

Før ungdomsholdet opstod, så var prisen højst som 26 årig..

Men efter ungdomsholdet er kommet, så topper de som 22-23 årig og igen som 25-26 tænker jeg
Besvar